甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《再返Mexico City》

4 Aug 2019, Sun (Day 66 晴, San Miguel de Allende -> Mexico city, Mexico)

由於諗住由San Cristobal de las Casas去Guatemala, 所以點都會走回頭路返Mexico city。 不過本身個plan就係由Guadalajara 去, 但由於窮鬼上身, 勁唔捨得比860 peso由Guadalajara 返Mexico city, 於是沿路走, 無嘅, 隨心囉!


琴日瞓得麻麻, 因為隻烏蠅係咁係我耳邊wewewunwun, 搞到我要冚住個頭避開佢。 所以今朝7:45就起身, 8:30食早餐。 ok喎, 有熱香餅加水果, 不過就細份左少少。 食完早餐再執埋野,09:50就出發去巴士站搭11:05巴士返Mexico city。 由於早餐唔飽, 所以我亦都去左麵包店買左一個朱古力包同一個大麵包上車食。 今次呢間hostal行出嚟果然快的, 去便利店買埋枝汽水都10:35去到巴士站。

呢一程又唔使放行李入旅遊巴行李架格, 唯有放係隔離霸多個位。 不過呢程快好多4個鐘頭10分鐘就到。 好彩無扔到張地鐵圖, 跟住好順利到hostal, 不過原來hostal入口係間pizza餐廳, 我猶豫左好耐先問個侍應, 原來真係呢到喎。

入到去checkin, 我呢期找數都係碌卡, 我諗碌埋呢次加所有車費現金應該夠用了。攞左房後我去左買今晚的巴蕾舞票, 不過...售罄, 或者我同芭蕾無緣啦!咁唯有搵野行下, 行左去Museo de Nacional Arte睇畫, 今日星期日係free gei, 但我又唔知點解諗住影相, 所以比左5peso。 我覺得呢座野本身已好靚, 雖然太classic的畫我唔太識欣賞, 但有幾幅都真係幾靚。 睇完都5點幾, 過埋對面睇個唔記得咩展覽, 不過15分鐘後已關門。

最後去埋麥當勞再食汽水任refill餐同行多陣就返hostel了。

已用:430.5 peso (348 peso debit card)

    

17 peso bread

11.5 peso drink

10 peso metro ticket x 2

348 peso 2 nights hostel (by debit card)

5 peso photo fee for museo de nacional arte

39 peso mcdonald set

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论