甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《窮鬼@Coco動畫出現過的其中一個背景城巿-Guanajuato》

1 Aug 2019, Thur (Day 63 晴, San Miguel de Allende> Guanajuato, Mexico )

今朝起身, 萬般期待有咩big breakfast, 但係9點落到去仲煮緊, 咁都唯有等架啫!之後上左一碟有煎蛋、豆同2塊taco...hmmm, 我當下心裏一沉, 嗰時做咩講到好豐富先?

食完個早餐返房執野, Mary走左入嚟話聽到我講今日去Guanajuato (又話隻耳唔係好聽到野嘅, 點解隔咁遠都聽到, 好搞笑), 然後話佢琴日同個男士傾完偈, 對方介紹左個叫Ajijic嘅地方比我, 而佢又好心咁介紹比我。 不過我就興趣不大, 加上個人懶左, 應該唔會去。 (噢! 我而家睇返有的後悔無去添!)

之後10:20出門口, 竟然都趕得切搭10:50到去搭11:00車, 幾勁 ! 由於係二等車, 行李跟身唔使放行李架。 大概用左1.5小時去到Guanajuato, 落車第一件事係習慣性地問左巴士班次先。

嘩! 原來去Guadalajara 雖然只係4個幾鐘車, 車費要成560好似, 已經係講緊最平。 問埋Guadalajara 返Mexico City最平二等車都860 peso, 我嗰刻諗都好大機會唔會去。 所以當刻我未買飛, 諗住去到hostal search下再決定。

跟住問左車站外面的巴士全部都去到centro, 呢個車站離巿中心有的遠 , 用左8 peso同20分鐘搭車終於入到centro。

行左陣就搵到間hostal, 我覺得佢的pattern畫得幾靚, 但間野其實好舊, 同埋呢係自行check in架!呢到0既床係分上中下格, 我得上格可以揀。 咁放低晒野見有露台咪諗住開門出去望下囉, 唔開由自可, 一開...隻門0既玻璃左落嚟,仲要撞到門架後反彈頭撞落我額頭到, 搞到我額頭凹凹地咁....好彩無流血啫! 我同返hostal staff講話隻門0既玻璃跌左落嚟, 佢好似好習以為常咁。

跟住出去周圍亂行, 首先去左market醫肚, 叫左pollo frita, 即係煎雞, 佢仲配有湯, 件雞好細都唔夠攝牙罅。

食飽亂行, 其實都唔知自己去左邊, 丫, 有, mummy館我無咩興趣, 所以過門而不入。 又係巿中心亂行, 仲試左街邊的石榴杯添。跟住買下的雜食就返hostal沖涼,但發覺沖涼係無暖水....好彩都唔凍啫

返到去我search完Guadalajara 見係大城巿, 出名0既係tequila tour, 我無咩興趣。我決定放棄了, 我都係返San Miguel de Allende算了...


已用:604.77 peso (268.77 peso 係debit card比)

    

119 peso bus fares to guanajuato

268.77 pesos ( two nights hostel by debit card)

8 peso bus to centro from bus station

60 peso煎雞lunch, 唔抵

9 peso果汁汽水

7 peso 街邊朱古力雪糕

10peso 石榴杯

8 peso Chocolate donut 

15 peso大盒蘋果汁

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论