甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《Sunday is museum day; 同場加映Luca Libre》

28 Jul 2019, Sun (Day 59 晴,Mexico City, México )

鑑於行程緊密, 我今朝查完少少路線同睇左少少facebook就執野出發, 諗住爭取多少少時間遊博物館, 點知...搞完出得門口又9點, 天呀, 點解可以咁 ‘lup𤓓‘ 架!


今日嘅參觀次序係諗住由近至遠, 先去個近近地的Museo Mural Diego Rivera望下先, 點知真係得個望字, 原來佢開十點。 咁好啦, 我去另一個都近嘅Palacio de Bellas Artes 望下啦。咦! 順利入到去喎, 咁人排我排, 有隊咪排囉, 點知排排下唔對路, 我就問前面嗰位係咪排緊museum, 佢話唔係喎🥶。咁我唯有問保安姨姨, 佢話museum係另一條隊買飛, 不過今日免費, 但就十點先開。 噢!即係呢到的博物館但都開十點,等我仲咁早出門口添。 仲有大半個鐘先開門, 咁我就決定出去後補個早餐先。 我叫左個似tortas但又同之前食過嘅tortas唔同嘅, 要左雞肉涵, 一直以為20 peso, 比錢嗰刻先知雞肉涵要30 peso。

好喇, 食埋個包又返去Palacio de Bellas Artes 望下,我再望返頭先排錯嘅應該係睇ballet表演條隊, 09:30同夜晚好似20:00都有場, 最平票價300 peso, 好似周三同周日有表演, 即刻心動想買張平飛入去睇, 不過其時已過09:30。 唯有下轉返Mexico City又撞得啱我就去睇啦! 跟住museum售票處嗰邊開始有人排隊, 梗係排埋一份。 突然間有人同我講野, 原來係一個Costa Rica人, 但而家係半個美國人, 佢話佢11月去大陸, 想順道到訪香港, 我叫佢去香港時小心D, 因為而家都有的亂。講開原來佢從事藝術, 會用唔同顏料畫畫, 所以去美術館好興奮。 終於等到開門, 一個跟一個攞張免費飛。 呢到有個規舉好搞笑, 背包要放前邊, 唔知點解呢! 呢期展覽有兩個主題, 其中一個係Icaza Francis,而的畫嘅筆觸係我鍾意嗰的點線面, 搞到我突然好想畫畫添。由於呢到得兩層, 好快我就睇完了。

於是我又走返過Museo Mural Diego Rivera嗰邊, 今日都係免費參觀, 另收5 peso影相費。 呢到提到有關Frida同Diego嘅資料, 仲有的畫有Frida的畫, 其實呢個館幾得意, 但展品唔多, 所以好快行完。

之後我睇下附近仲有無博物館, 行行下發現一個Museo Memoria y Toleranca, 但因為要比90 peso而無入, 真係好孤寒。

btw, 全街都勁多人踩單車跑步, 好似全民運動日咁, 我都好想踩埋一份。

見仲有時間, 我又行左去另一個遠少少博物館, 叫做Museo de la Ciudad la Mexico, 雖然入場費只係34 peso, 但由於我已online買左Frida Kahlo Museum嘅飛, 所以直接搭metro過去, 免得遲到唔比入。 我出左地鐵站見到有麥記甜品counter, 而且軟雪糕做緊5 peso promotion,所以買左杯嚟食, 好味。 跟住慢慢行過去, 期間仲經過間有好多海報嘅野, 好似電影museum咁, 咁如果一陣有時間可以再行。 行到咁上下見口渴, 我又買左枝250 ml汽水 (6 peso), 說時遲那時快已經到左Frida Kahlo museum, 嘩, 條隊好長下喎, 好彩問左staff預先訂票的只要比預約時間早5-10分鐘去到就ok。 咁我就過隔離行下, 有間鋪都裝修得好靚, 猶如museum一樣。 

好喇, 準時再返去排隊, 等一陣就入得, 不過影相另加30 peso, 可憐我比埋手續費訂飛,卻得不到一張實體入場證, 無得留念添!。呢到係Frida同Diego婚後住的地方, 外牆嘅藍色我好鍾意。其實我都係而家先知Frida自小有病, 右腳比較短同幼, 18歲又遇到嚴重交通意外, 所以她個人喜歡穿長裙遮蓋, 而佢嘅衣著仲inspire左好多現代時裝設計師。

由於Frida museum係包埋Museo Diego Rivera Anahuacalli Museum 的入場費, 所以我梗係唔執輸去埋。 沿返來時的路經過左間超巿, 我買左條好抵又大的包都係5peso, 加埋蕉同埋汽水都係21 peso, 仲要幾好食添個包。 再經過我以為係博物館, 實質係電影院的地方行左個圈, 見有少少空檔, 等我望下個museum點去先, 奈何我搵極都搵唔到地圖上地鐵的名。 於是我問隔離妹妹, 佢幫我上網查, 真係發雞盲一千, 嗰個係電車站嚟架。 而家去的方法係去Tasquena 站再好似上次去Xochimilco 咁搭巴士去, 巴士車費2 peso其實好抵(不過搭去Tasquena 時我去左反方向, 好白痴), 數到第五個站落車, 幾經辛苦終於比我搵到了, 呢到入場費原價90 peso, 好嘢而家包埋, 不過又收我30 peso影相費。 早知唔比啦, 因為呢的係Diego的收藏, 似我平時睇博物館的土著公仔收藏, 不過唔比都比左, 盡影。 玩左唔係好耐就走, 但其實都睇得7788。 好彩我未算好遲, 原來呢到收17:30, 萬一嚟到無得入就喊都無謂。 

今日行程真係好緊湊,我約左喺Oaxaca認識嘅本地人Miguel去Arena Mexico睇luca libre。好好彩去完Museum後咁啱有巴士 (2 peso), 而去到地鐵站又好彩有網絡, 可以講比Miguel聽我遲少少。 點知出到地鐵站落大雨, 頂, 我仲要唔識另一個出口出返去對面, 好彩Miguel有等我。 Meet up左就一齊去會場, 點知去到有兜售飛的人話比我地聽close左, 但佢有飛可以讓比我哋。 但明明仲見有人賣, 我同Miguel講如果唔係official飛我唔睇了, 跟住果然喺櫃枱都買到, 但原來人地5點已開始, 成個show 2個鐘, 我哋6點半到,即係我地睇得30分鐘,不過係買完先知 (60 peso)。 但佢地好嚴, 收走我因為暢散紙搭車而買的薯片 (11 peso), 最慘係無得連埋我的相機一齊寄存,直接扔入垃圾筒, 真係欲哭無淚。 我地入到去有人帶位, 但Miguel好似被屈買左張賽程咁。 呢個節目啱啱睇都幾有趣, 其實佢地係搞宎mode唔係太真打, 但睇落都痛。 而我覺得睇半個鐘都夠, 太多就好悶, 因為都係一樣板斧。

睇完攞返相機後都1930, 諗住食埋飯就走。 點知嗰頭無咩餐廳仲開緊, 我地行左陣後決定街邊檔搞掂。我叫左個四寶tortas又大件又好味(40 peso), 今日節目完美結束, 難為Miguel比我呃左出嚟老遠, 只睇得1/4場捽角同踎街晩餐。食完野我地就一齊搭地鐵, 我就返hostel而佢就去搭巴士返歸了。


已用:195 peso 

30 peso包 

5 peso mcdonald ice cream

6 peso 250 ml coke

30 peso 影相費

(要加返267.5 peso, 家姐代比要還)

21 peso 超巿包+蕉+汽水

20 peso 4 metro ticket

2 peso巴士

11 peso 薯片

30 peso camera fee

40 peso dinner tortas

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论