甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《Guelaguetza 2019》

22 Jul 2019, Mon (Day 54 晴 ,Oaxaca, México )

日係Oaxaca的大festival, 聞說Oaxaca充滿嘉年華氣氛, 所以我琴日已約好左Jacqueline今日食完早餐一齊出發。 呢到早餐唔錯喎, 有蛋有ham有水果, 算係好豐富。

最後我地九點幾出門口, 行左去tourist street先, 我地首先去個充滿金色decor的教堂 Templo de Santo Domingo de Guzman。

之後我地周圍行下等3點的parade。 今日行的tourist區好熱鬧, 同我琴日經過的街係兩種截然不同的氣氛。

我勁呀, 果然不放過任何機會又起勢咁買。 先是買了兩對刺繡耳環 (80 peso) , 之後Jacqueline帶左我去market飲熱朱奶with bun, 喂, 超好飲啫, 仲要超大杯, 我覺得好飲過San Cristobal嗰杯。我諗就算自己一個都會再去。 Jacqueline好好, 佢話係佢邀請我嚟, 死都唔肯收錢, 大概應該50 peso, 所以我趁Jacqueline睇中條headband時堅持買比佢, 如果唔係過意唔去 (60 peso)。跟住行入market, 我又睇中2對skeleton薄薄耳環比好朋友 (90 peso), 仲要無無謂謂買左粒紫色石比自己 (15 peso😂)。

但等到3點, Jacqueline問左好多人都唔知巡遊係邊, 最後我同Jacqueline講唔緊要啦, 睇到就睇, 睇唔到就算啦!所以我地決定去食lunch。 但先買左一杯剉冰飲品 (raspas,我揀左似山渣定洛神花味, 15 peso), 幾清新喎。

跟住我地又去market, 我點左份 memelitas, 似薄底pizza好大份, 原來啡啡地的汁係豆嚟, 上面再加塊肉, 不過我就走芝士 (60 peso), 跟住去個toilet (3 peso), 我Jacqueline有倦意, 我就問佢係咪好攰, 不如返hostel休息先再出, 佢話都好。 而我坐左陣就行去左theatre買明天的musical (150 peso, 希望好睇)就返hostal等出去。

但時間一秒一秒過去, 好似無出去的跡象,最後Jacqueline話落大雨都係唔出了, 其實都好嘅, 落雨咁煩。 點知hea緊時對面床位嗰兩個男仔話不如一齊出去睇跳舞, 突然好似希望重燃咁, 不過都係因為落雨啦, 我地九點幾先出去, 丫, 又真係比我地睇到鬼鬼裝扮唧人表演跳舞喎, 之後我地仲去飲野添, 佢地飲Mezcal, 而我就飲啤酒🤣。 

最勁係咩, 飲完野又急又眼瞓, 我地竟然行經人群聚集跳舞的地方, 這一見簡直不得之了, 我成為追擊對象, 的人係咁捉我出去跳舞同請我飲酒。 你知啦, 我一向都無節奏咁, 手腳又從不協調, 佢地仲要錄晒片, 但我當時諗, 如果周圍的人唔識嘅都唔豁出去, 真係好難跳出comfort zone。 就係咁我跳到不能再動, 但阿法蘭度實在太沉迷, 開聲幾次都唔肯走,最後大家異口同聲話唔得喇, Kimmy要去廁所喇先行走。 而返去途中, 有間酒吧叫佢地入去玩, 佢地第一句問有無廁所, 之後我話我真係想返去了, 叫佢地玩得開心d, 佢地唔願意架, 不過唔想我自己返去。 但我知道, 佢地一入去肯定唔係所講的廿分鐘囉。

返到去沖埋涼搞到兩點幾先瞓, 攰到呢!


已用:508 peso 

    

80 peso earrings

60 peso頭cool

90 peso skeleton earrings x 2

15 peso紫色石

15 peso raspas (drink)

60 peso memelitas (pizza like)

3 peso toilet

150 peso musical ticket ( Resplandor del Istmi Evlucion del Traje de la Mujer Istemena)

35 peso xx lager beer

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论