甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《眼鏡不似預期》

20 Jul 2019, Sat (Day 52 晴->大雨 , San Cristobal de las Casas, Mexico)

今日將要搭夜車離開San Cristobal了, 巿內行得月7788, 所以依舊hea到爆。 今日早餐係韓式咖喱飯, 好開心呀, 仲有湯同kimchi呢對朋友。 食完早餐, 佢地問我join唔join夜晚的BBQ party, 好開心咁喎, 梗係join。 佢地話我早走, 所以只收我100 peso。

跟住又係房hea到大約2點先出去, 都係周圍行下, 買左朱古力曲奇食, 又飲左第一晚嚟時的朱古力, 但點解比上次貴左5 peso呢!

之後去攞眼鏡, 原來個女仔都send緊whatsapp催我嚟。 我一戴上眼, 咦, 好唔妥, 我連近野都唔多睇得清。 佢見我怪怪地問我做咩, 我話明明琴日睇得好清楚, 但做左出嚟差咁遠, 於是佢睇下我本來嗰副度數再度, 如果用我度數清好多 (琴日都問要唔要攞比佢望架喇), 咁我話如點呢個情況, 我要嚟都無用, 但我今晚走, 佢明天改唔切, 咁我唯有要求refund, 佢話會星期二full refund比我, 點知我嗰頭返到hostal佢話老闆話可refund 1100 peso, 我覺得好唔fair, 因為我琴日已講左今日要走, 亦有問佢如果唔啱點, 仲有佢琴日話4xx度時我都有講無可能咁低, 唯一嘅錯係趕時間嚟唔切改。其實我都幾唔開心, 不過無法, 以經盡力雞同鴨講, 唯有真係希望佢比返1100 peso我。


之後返去BBQ party, 原來係佢地燒完先切出嚟比大家食, 我仲以為一齊燒, 不過可能落大雨掛。 跟住沖完涼執完野我就去搭夜車去Oaxaca 了。 


已用:139.5 peso

    

100 peso bbq party fee

7 peso cookie

25 peso 朱古力奶

4.5 peso 麵包

3 peso香蕉

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论