甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《間中chill 一chill》

15 Jul 2019, Mon (Day 47 晴, San Cristóbal de las Casas, Mexico)

話說我今日又係唔趕啦, 咁就悠悠閒閒咁8、9點起身, hea左陣之後去左don isabel買麵包, 其實係買左大舊朱古力曲奇 (7 peso) , 再斟多杯咖啡慢慢嘆。

嘆完食埋藥就諗住去搵下Tammy, 點知行到去嗰間畫滿壁畫嘅hostal並唔係Tammy工作嘅hostal, 仲話我聽無呢個人添。 於是我返hostal send messeng 比Tammy, 原來真係搵錯, 好白痴🤣🤣


之後我抖左陣, 又想寵下自己, 於是乎心思思想去Sami介紹的那間朱古力奶店 Cacao Nativa, 試下佢口中所講好好味嘅朱古力。 當然啦,人悠閒就好易跌錢, 我行去Cacao Nativa途中比我見到有postcard賣, 7 peso一張, 忍唔住又買左8張 (56 peso)。之後跟指示行到去Cacao Nativa, 入到去一睇,其實都幾貴 (感覺其實似美式咖啡連鎖店嘅style)。 不過算啦, 咩都試下, 所以就叫左一杯72%朱古力要skimmed milk, 價值54 peso。 不過如果你問我, 我覺得味道都ok, 仲有的咬口, 不過論值唔值得, 我會比較推薦olala。

但係好彩Sami介紹我嚟, 如果唔係我估只識行主街。 飲完杯野後我兜嚟兜去, 之後行左上小山上的Iglesia de San Cristobal, 而當中我並無放棄購物機會, 買左對琥珀耳環 (35 peso)。

上到去繞左個圈就返落嚟, 然後周圍閒逛, 最後去返巴士站再轉返去最遊客的主街。 行經雜貨店, 我買左個日清本麵(7.5 peso嚟緬懷下陣味), 點知返到去一淥, 嘩, 我會用難食形容。

之後我就諗住搵Tammy食taco, 而我又再次搵錯地方, 行返去錯的位。 好彩有小朋友識講zagzig落返去, 當然加手勢, 但我都係再問幾個人先搵到路....而嗰到我今已經過好幾次囉。 去到原來Tammy已出左去搵我, 但好彩佢有交帶同事, 而同事仲好好比我用wifi send message比Tammy, 但我未搵到佢佢已經出現我眼前。 咁我地就去左間好nice嘅餐廳飲野, 杯朱力都係39 peso平過Cocoa Nativa。 今餐Tammy請我, 我只負責比了 tips (20 peso)。

回程途中我買左燒粟米(10 peso), 味道ok, 係奀左少少。 

我又再係hostal坐左陣, Tammy已好快手send左危地馬拉的visa link比我, 果然係上網達人。 晏少少我send 左ig message 比賣頭飾女仔問佢location,我就去返上次附近換頭飾, 跟手買左個包 (5.5 peso) 食,再去搞埋個傷口沖涼。唉! 包住個傷口仲傷過唔包, 而家一除紗布就抯開傷口, 我決定唔包休養生息。


已用:195 peso 


7 peso choco cookie

56 peso postcard x 8

54 peso 72%朱奶

35 peso 琥珀耳環

7.5 peso杯麵

20 peso tips (tammy請飲朱力)

10 peso corn

5.5 peso 包

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论