甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《無溫書, 原來Bonampak同Yachilan係近Palenque多d架》

13 Jul 2019, Sat (Day 45 晴, Palenque -> San Cristobal, Mexico)

今日又係哈爾移動城堡, 由Palenque去San Christobal de las Casas要差唔多9個鐘車。 而琴日京燁話我知要咁耐車程的原因係因為係山路佢要兜大圈, 所以如果我先去Tuxla係會平d同快d, 點解, 點解我咁遲先見到佢, 我張車飛係用debit card係咪無得退架😭。 仲要最慘係我一直以為自己買左8:05am車飛, 原來我係買左8:30 am...

呢架OCC巴士都唔錯, 可以叉電 (Ado都可以) ,但另一個重點係佢廁所幾乾淨, 仲要無臭味, 我都幫襯左。 既然係車上無所事事, 食完包同蕉飲埋枝野又瞓, 但諗諗下不如網上訂定Oaxaca住宿, 因為我驚差不多festival時affortable的住宿都無晒, yeah, 最後成功訂到三晚住宿, 不過離巴士站遠少少囉, 好彩都包早餐。


終於搭完9個鐘巴士, 中間有停過幾次巴士站同一個小食亭, 其實for我時間唔難過嘅, 不過係浪費少少時間。 今日天色麻麻, 點知落車前無耐落雨, 好彩落車時都無咩雨。 但原本我以為巴士站係距離hostel 9分鐘步程, 原來個terminal係1.5公里外, 不過25分鐘內行到。 順帶一提, 呢個城巿係需要著外套嘅, 實在係個驚喜。 我見地圖顯示我已到左hostel,但我竟然搵唔到, 我再望一望個地址, 丫, show 出嚟唔多同名咁, 不過anyway 呢間Hostal El Rincón de los Camellos唔貴, 唔使100 peso一晚 (192 peso for 2 nights), 所以我開始諗住唔住之前韓國同房介紹我嗰間韓國人開0既hostel, 但我又好想食韓國嘢, 所以我再諗一諗先。

去到hostel識到一個美國人同房, 佢叫Tammy, 佢真係好nice。 最搞笑其實佢係另一間hostel的manager, 佢用workaway apply左呢份volunteer job, 但由於佢想真正休息, 所以今晚住係另一個hostel唔想人搵到佢🤣。 佢首先帶左我去食taco, 我食左4件再加可樂, 加埋佢嗰件都係65 peso (9 peso for each taco)。 之後我地講起Guatamela, 佢仲介紹左另一個學西班亞語嘅地方, 係位於San Pedro的ORBITA Spanish school, 嗰到近lagoon環境好好, 學費連homestay連一星期約US100, 好抵喎。好心郁呀, 仲要San Cristobal有車過境去Guatamela, 而且只係US$30咋! 等我都努力上網搵資料先。

之後我地行左陣就返去, 而我就揀自己出去再行多陣。 唔知係咪凍, 行行下見到朱古力奶好想飲(20 peso), 於是叫左杯坐低嘆。 坐隔離位的意大利叔叔仲同我傾偈, 原來佢又係旅居架, 佢義務教Ruby換住宿, 真係好有型呀!

say bye bye之後我再行, 呢到的野太靚喇, 我行左3,4條街已經買左3對耳環 (60 peso) 同幫襯阿根廷女仔買左髮飾 (髮夾及橡筋 70 peso 好靚呀, 不過條橡筋顏色唔多啱, 佢話可以整過比我, 不過要星期一先有, 好呀!

我攞左佢instagram, 但唔記得影低佢擺攤個位的相添😅。 返到hostel再同Tammy傾左陣先去沖涼, 沖完涼佢已預備好張note比我, 嘩, 超有用的information。 佢仲話另一份工等緊佢, 係幫人看屋架, 叫做Mayto beach, 等我睇下有無機會去到先。不過佢明朝返自己hostel了, 我臨走前一定會搵佢。 同埋我今日問埋韓國人hostel可唔可以stay 3日, 而家等佢覆。

當我夜晚再睇行程時, 原來Playa del Carmen唧hostel manager一早寫左比我睇係Palenque去埋Bonampak同Yachilan先返去Palenque, 只怪我太懶無去研究, 而家唯有睇下San Cristobal去要幾錢啦!

已用:422 peso 

    

15 peso juice

192 hostelx2 nights

65 peso 5 tacos n cola 

20 peso 朱古力奶

60 peso 3 earrings

70 peso 頭飾

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论