甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《當我以為呢個town係無人, 最後發覺原來的人只係集中喺Centro》

8 jul 2019, mon (Day 40 晴, Valladolid-> Merida, Mexico)

喺Valladolid嗰兩日真係好忙, 又要去pink lake又要去chichen itza同cenote, 今日終於邊到都唔使去, 但就要城巿移動。 基於hostal多數都3點先有得check in, 所以我都唔使咁趕, 不過都照早起食早餐, 順便同Oscar and Leo話別。 丫, 今朝仲識左個巴西人, 佢都介紹左少少地方比我, 不過佢話巴西物價普遍都貴, 咁我估係巴西我都唔會留好耐。

的衫依然未乾, 好頭痕, 於是我好努力搵個太陽底下比佢哋日光浴。

執埋的嘢我就出去超巿行多轉, 今次買左個donut同埋洛神花茶準備一陣上車享用, 另外見到自己個頭都係唔多掂, 仲買左把梳打理打理。 不過呢, 其實我心掛掛另一樣嘢, 就係, 燒雞餐喇。一嚟佢平 (33 peso), 二嚟味道又唔錯, 所以我決定早早地臨搭車前都食多次先。 但今次無上次咁大份, 但就比左雞肶位我, 好快食埋同最後執野就check out。

今日係搭二等巴士oriente (130 peso) , 但我搭嘅班次今日遲左5分鐘, 而我最鍾意keep住問人架車到未,免得miss左又要再比錢。 果然Marija無講錯, 二等巴係車程係耐好多, 我用左3個半鐘先到Merida, 不過去到第一個感覺係...又話大城巿, 無人嘅?

出巴士站之前我第一時間問埋車站有無車去Celestun, 60 peso朝早有幾班車, ok啦咁。

跟手我去hostal check in完再問reception姐姐邊到有車去Uxmal, 原來就係同一個車站, 正呀!

順手問埋supermarket係邊就出左去了。 其實呢到都好熱, 唔通的人去晒避暑, 點解鬼影都無隻嘅? 突然諗下無理由買完supermarket先睇車飛, 於是倒返轉個行程, 先去買左明天Uxmal車飛 (76 peso) , 之後再行去搵郵局 。 我發現...的原來的人集中晒喺centro, 人多到呢。

我喺街買左牛油果同2隻蕉,本身都諗住嗰到買埋其他食物, 但咁遠咪攞死自己? 所以都喺返supermarket先買呢幾日的飲食。 我買左豆漿、 mango tea、 tanjaxxx tea, 12隻蛋, 鏍絲粉、 雞肶、磨菇, 蕃茄、洋葱等等, 承惠146.5 peso。

返到去準備晚餐, 我搵唔到鹽, 唯有用雞粉yip雞肶🤣, 之後將雞肶略煎, 再加埋其他蘑菇呀, 蕃茄同洋蔥加水一鑊熟, 今次一鑊熟鏍絲粉終於成功, 仲幾好味。 之後沖涼洗衫準備瞓了。

 

Btw, 呢間hostal係會日日幫我地換床單架😍


已用: 713 peso 

    

60.5 peso - supermarket (48 peso梳, 5 peso donut, 7.4 peso 洛神花茶)

33 peso -1/4燒雞餐

130 peso - bus from valladolid to merida ( oriente bus)

253 peso - 2晚 hostel le juj

76 peso bus ticket from merdia to uxmal

4 peso - 2 bananas

10 peso - local avocado

146.5 peso - supermarket

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论