甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour -《終於朝聖去 Chichen Itza 同償願去cenote》

7 Jul 2019, sun (Day 39 晴, Valladolid->Chichen Itza -> Cenote Ik Kil -> Valladolid, Mexico)

今日約左大家8:30am meet up去Chichen Itza, 大家都好準時, 因為有部份人會夜晚搭車離開, 所以我哋要把握時間食埋早餐拿拿臨出發。 我地去過巴士站問, 二等巴士去Chichen Itza只係35 peso, 但如果你搭Ado巴士係116 peso, 真係差好遠。 其實呢到都有collectivo去chichen itza, 費用同二等巴士一樣係35 peso, 由於唔使跟時間表, 夠人就可以出發, 所以我地決定搭collectivo。

不過係出發之前, 我託hostal同伴Oscar幫我去藥房問下有咩消毒藥水, 因為我嗰的粉紅色消毒gel得兩包又差唔 多用晒, 所以買定傍身都要 ( 16 peso)。

去到collectivo, 因為唔多人, 所以司機話可能要等45分鐘,咁我就陪Esmer 出去買野食, 咁啱返到嚟就可以上車, perfect timing。

好似差不多一個鐘車就到, 再行入去售票處買飛, 今年加左價呀, 要481 peso入場費 (oscar係墨西哥人仲要係master學生, 所以佢係免費的), 但我就被收多1 peso囉 (事源Marija話481 peso係2張門票, 排緊嗰條比406 peso, 另一個比75peso, 咁我準備左散紙406peso比佢, 點知佢又收晒我2張飛錢, 但506 peso只找返20 peso, 再問佢都只係比返4 peso我, 唉, 算喇。

其實入場唔會附送leaflet, 而我地又唔想洗錢請guide, 現場亦不多解說, 所以我地都係本住影下group photo咁行古蹟, 並無好仔細咁考究, 因為其實根本唔上得又唔掂得, 佢哋得出結論係... Uxmal嗰個好過呢到, 呢到太多遊客。 之後我地又得悉入場券係包一個cenote, 點知去到其實係一個禁止進入的死水池。

之後我地轉搭的士去cenote ik kil, 車費每人20 peso。 我未去過cenote, 不過呢個真係好靚, 而入場費亦算相宜, 只係80 peso。 好可惜我琴日整傷隻腳, 仲撕左塊皮, 所以為免感染, 我今日都唔敢落水, 影完相我都只係去左個cafe到叫左杯山楂茶飲 (40 peso)等佢地。但佢地都算玩得快, 半個鐘都無就返上嚟, 不過佢地話因為水好凍, 所以都留唔到耐。 由於Marija想返hostel執野先, 我同佢就行埋個ruins就返hostel。


好好彩我同Marija等左10分鐘就有collectivo 返valladolid (35 peso), 返到去我仲買左卷繃帶用嚟抹傷口添 ( 11 peso)。 由於未食晏, 我就出去買1/4燒雞餐, 其實好抵, 有1/4件雞, 有飯同Taco都係33 peso, 真係食包都唔得。

等到oscar佢地返嚟, 嘩, 佢哋等左半個鐘collectivo等唔到, 所以要搭返的士去chichen itza再搭collectivo, 慘。 坐左陣我跟左佢地去market, 買左杯巨型juice (35 peso), 其實我知有間平10 peso, 但oscar咁主動幫我問, 唔買又唔係幾好, 所以都買左, 其實好飲但唔平囉。 由於我同marija都食左野, 我地決定周圍兜下同超巿入下貨就返hostel了。


已用: 816 peso 

    

16 peso 消毒藥水

35 peso collectivo to chichen itza

481 peso entry to chichen itza (但收左我482 peso)

20 peso taxi to cenote ik kil

80 peso entrance fee for cenote ik kil

40 peso for drink

35 peso collectivo from cenote ik kil to valladolid

11 peso 繃帶

33 peso 1/4雞餐

35 peso melon juice


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论