甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《點都想試一次-坐巴士》

27 Jun 2019, thur (Day 29 晴 Havana, Cuba -> Cancun, Mexico)

我成日覺得點樣知道當地人nice唔nice, 搭交通工具可以略知一二。 但整個行程我都極少搭, 而穿州過省嘅都主要係搭遊客坐的viazul, 所以我今日預多左好多時間, 早左好多起身去試一次, 諗住就算失敗都可以搭的士backup。 

其實我班機就11:20am嘅, 咁我就set左4:30am起身, 起身即刻擦牙洗面收衫執袋執睡袋著鞋(btw, 琴晚嬲嬲地, 同房嗰幾個男女仔係rooftop傾偈, 但ok 嘅, 點知原來佢地從無關門,仲要度門開到鬼火咁大。 咁熱個人就燥啦, 但都可以忍, 最慘係咩, 部老爺冷氣機頂唔順間房出盡力都無冷氣, 佢竟然滴水, 唔怪得我聽到成日dat dat聲, 我以為操作有問題咋! 好彩我叉完電就去放返的線入袋, 發現個小背包濕晒因為咁濕晒, 簡直嬲到爆炸! 好緊急咁移開所有野, 仲好好心問埋個女仔另一個放附近的backpack係咪佢嘅, 原來係佢同事嘅。 到發現漏水, 佢地搵左個筒去裝, 就準備出去玩 (已是零晨12:25)。 唉, 的水滴落個筒到di di dat dat點瞓, 我就話咁好嘈喎,會唔會有野墊住, 我見佢地出去玩, 我話得喇我搞啦!最後佢地都放左的廁紙入去減低聲浪。 而事實係, 關埋門後無耐冷氣就涼了, 連滴水聲都漸漸消失, 咁點解唔一早關左度門佢呢。)

好喇, 其實琴晚總括嚟講係無覺好瞓, 咁都4:55分出門口, 去到巴士站好好彩, 我諗等左無10分鐘, 5:20分左右有車 (p12, 1 cup, 但前人話其實0.4cup車費), 而之前我問過個叔叔係咪去airport的車。 我其實成程都幾攰, 因為我坐入面, 側邊放一個袋, 大背包點住我膝頭, 因為根本放唔到落地。 咁我一路望住maps me, 跟住隔離換左個攞拐杖的伯伯, 佢又同我雞同鴨講, 但都明白我去機場, 到之前一個站仲提我, 見我行車時無手扶野仲扶住我隻手添, 感動ing。 之後佢又再三望我示意我要下車了, 另一個叔叔都讓個位比我企, 提我下個站落車。 好喇, 嚟到我真係落車時, 收錢叔叔叫我上返車, 其實我唔知佢講咩架, 不過佢yap我返上去, 仲扶我同幫我托住個大backpack添(因為前門係無關門的)。 佢問我咩人, 我答佢香港,前排嘅搭客就有少少反應,哈! 再過幾分鐘, 收錢叔叔話而家落得喇。正呀! 慳左少少腳骨力, 係大直路先開始行。

其實我大概6:08am落車, 行經terminal 2有個叔叔話去T3仲有3公里喎, 我話係呀, 咁我最終都順利於6:35am到左T3。 不過班機未有咁早可以check in, 無咩做梗係上下網, 而我發覺呢到根本用唔到wifi card lor😳

撞鬼, 本來係Hall A check in轉左Hall B, 等我撐大眼睇到醒覺時已是8:10am, 即刻飛奔過Hall B, 點知已出現人龍。好彩都唔算遲, 但佢憑咩9:10am先check in叫人8:10am (早15分鐘到), 真係等到花兒也謝了! 好彩佢地check in算快, 而我一直擔心的事無發生, 就係佢無要我show回程機票, yeah! 好快已經check in完, 咁我當然之後去將的peso兌返歐羅啦。 我用淨27cuc, 但只能比正數, 所以我有一張20 euro同埋3.xx cuc。 但我睇極都無手信啱心水, 唯有收起佢。 估唔到過關都咁快, 機場細細, 唔知點解當刻想洗晒的錢, 於是我買左杯americano同4包餅仔 (3cuc), 之後我諗點解咁衝動唔買枝水呢🤣🤣! 

好彩候機室又用到wifi wor, 我本來以為會成為手信, 好彩最後用埋, 正! 不過架機遲左1個鐘先飛, 去到墨西哥就係當地時間12點幾了!


今日共用: 6.2 cuc+ 34cup

        

           

      

      




1 cup bus 12p

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论