甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《突然回來的影相mood》

26 Jun 2019, wed (Day 28 晴 Havana, Cuba)

琴晚的同房比較夜返, 所以都係瞓下醒下。 八點幾起左身, 見都last day, 好雄心壯志咁諗住影多少少菲林相, 所以將相機掛係身上。

首先去公園將張wifi card用到生命最後一刻

然後就去返國營雪糕對面的熱狗店食hotdog加汽水 (20 cup, 本來唔要汽水的, 但見佢凍凍地, 好啦, 要埋啦!), 享用完畢再到同一條街遠遠地嗰到的郵局寄埋的postcard。 大任完成, 返去homestay去埋個廁所就試行條新路去新城嗰邊。

咦, 我覺得係快的喎, 唔知係咪心理作用呢! 今日再行嗰條購物街、國會、兵器廣場嗰的, 發現上一次嚟真係無行晒。 不過真係唔好問我行左去邊, 我都唔知邊到打邊到。 不過我行到咁上下坐左係好似兵器廣場, 有個古巴人撩我講野, 佢講完佢識嘅英文, 我地對話都完左。

但另一個古巴人因為被問及旅客英文係咩而同我攀談起嚟! 咦 ,佢都係有故事的人喎。 原來佢早年同個挪威女子結左婚仲移居當地,可惜最後離婚收場返嚟古巴。 所以佢英文都唔錯, 仲識挪威文添, 聽佢口吻都應該幾鍾意嗰邊。 之後本來諗住去theatre睇下有無得睇ballet, 但佢話今日無show, 可惜。

之後經過間超巿仔, 買左舊番梘for洗面(0.55cuc)都ok la! 而琴日先講起想試啤梨汁但無見過, 今日係嗰頭就比我撞到, 咁梗係飲啦, 但其實唔太似啤梨味。 跟住去埋隔離鋪買菠蘿pizza (比左3cuc佢找一左1 cuc 3 cup比我), 我望下點解有哲古華拉, 佢話咪2cuc, 我話嗰個係3 cup。 我本身已無同佢計較分明找少左嘅5 cup, 佢竟然仲要用個3 cup嚟冒充1 cuc, 幾衰, 但其實我都想要嗰3 cup嘅🤣🤣)。 因為太熱, 又飲了無數嘢, 橙汁汽水、 提子汁同埋coffee, 仲要衰到返到homestay要左枝果汁添 (15cup), wakkakak!


我仲問左女host P16號去機場嘅巴士邊到搭, 佢叫我係San Lazaro搵, 見到有人等嗰到就係。 嘩, 好難拿捏個位置喎! 最後我選擇親身觀察多35分鐘, 2條行車線都唔見P16喎! 咁無啦, 我都係去搭P12算了, 起碼我見過個真身丫嘛!

明明琴日個人介紹話我樓下嗰間食平飯, 點解我今日入到嚟會覺得唔平嘅? 我點嗰個唔知雞咩鬼要4cuc架喎, 我明明記得有個西文係數字四咁講, 點解上枱原來係大雞肶跟薯粒呢? 如果雞肶嚟講, 我又唔覺得值比呢個錢, 咁早知我去食湯飯啦真係。 丫, 我終於發現, 其實係咪古巴人偏愛咸味呢, 都幾重手喎! 到埋單時, 原來我食嘅嘢係3.5 cuc, 咁... 究竟我又點左咩呢? 

食完我又行去melacon睇日落, 係靚嘅! 仲撞到個越南人, 其實大家對個正面都有笑一笑, 但佢行過後再擰轉問我邊到人, 我話香港, 佢話佢好欣賞香港人近排的protest, 叫香港人加油! 佢原來已經遊歷左2年幾, 最初以電單車出發去左歐洲, 之後美國南美都有涉足, 而佢就以寫blog賣相為生, 好勁呀! 最衰當時諗唔起, 點解唔問佢攞個blog嘅網址感受下呢! 返到樓下我走左入麵包鋪買左個包, 價值6cup, 無晒cup, 佢教我比左0.3 cuc。 快快脆脆沖埋涼換埋衫就要瞓了。 

今日共用: 6.2 cuc + 34cup

20cup 熱狗可樂

0.55cuc soap

5cup 啤梨汁

1 cuc 菠蘿pizza (被騙了5 peso)

橙汁汽水杯裝 2cup

Coffee 2cup

Uva juice 5 cup

0.6cuc juice from homestay

雞肶薯粒 (3.5cuc + tips 0.25cuc)

包 0.3cuc

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论