甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《繼續hea爆身心靈 》

24 Jun 2019, Mon (Day 26 晴 Giron, Cuba)

今朝7點幾8點已經聽到擺盤聲, 諗緊係咪佢地家庭早餐呢? 因為我琴日聽到有一大棚人嚟左, 搞到好夜先瞓到。 其實8點出過去亮下相, 但又無人理我喎! 咁我又返房hea到9點, 終於忍唔住出去望, 餐盤依然ready係到, 而我個碟亦都放好了。 咁我望入廚房, 但又無人望到我, 直至度門比我唔小心嘭埋左, 終於有人alert我嘅存在喇🤪。 原來係host個仔, 咁佢地開始幫我準備早餐, 包括有mango juice, black coffee, bun, 腸仔片, 西瓜同菠蘿...我只可以講, 討價還價回來的早餐係咁上下了🤣。

而到呢刻, 我終於知道琴日夜晚出現嘅人並唔係親友, 而係住客! 咁我食完早時候就問host晚飯係咩, 佢講極我都唔明, 後來佢個仔話係crab呀, 咦! 好吸引喎, 所以我又決定食呢個晚餐喇 (5cuc)! 搞掂晒的嘢首先去睇賣日用品的地方睇下有無水賣, 好彩有不過係sparkling water,但都算正常價17.5cup。

比埋錢我又去viazul喇, 去到寫左名明天先比錢, 我揀左12:30pm車返Havana, fit晒!


既然都係諗住五點零先去游水, 咁我當然周圍行,好開心喎, 我幾鍾意呢到, 無咩人主動兜售d咩, 個個人都好nice。 我行行下仲有個妹妹無啦啦摘左自己屋企的茶花送比我, 好開心呀, u made my day!


本來諗住返去hea坐搖搖椅, 但新來的家庭們 (起碼兩個family坐左, 仲要係我門口勁嘈😭😭😭, 既然係咁, 我唯有帶埋mp3去前門坐搖搖椅避世喇!

不過好彩坐一陣佢地就揸車出左去, 都應該去沙灘無誤。 不過十一點幾十二點, 我真係難抵個太陽, 所以我又在房外搖搖椅搖左成粒鐘再返屋瞓陣。 4點零, 終於到左我復活的時間,我搽晒防曬心換晒衫, 首先出去買多枝水先 (17.5cup), 之後就返homestay攞野再去沙灘。 當途經隔離再隔離間屋時, 見返琴日的清潔房間嬸嬸, 佢琴日已經話佢有好多芒果, 我諗佢意思叫我去食, 咁今日經過佢真係叫我入去, 我話我去游水呀唔要住喇! 但佢的好意令我覺得好sweet, 我地就kiss goodbye 了。 


果然係星期一, 沙灘唔多人, 我影左兩張相後就落水了, 夾埋我先得三個人係水, 但好似琴日的水靚d, 有個外國人仲問我點知有呢個beach, 我話因為我周圍騰所以發現架囉。咁我落到水又可以自如咁有, 仲見到少少魚添, 當然過膊頭的水深我無去啦! 游左陣我就左上岸嘆coco water (1 cuc), 仲搵到個靚位, 就係建高左的木坐椅, 係到吹吹風嘆椰青真係不能言喻的爽🤣 。

坐到差不多7點我就動身回homestay了, 嘩, 沿途的風光都很美, 啲雲又鑲有金邊, 靚到相機不斷 ‘chap chap chap’。

經過清潔嬸嬸屋企, 我純粹望下諗住打個招呼, 點知佢係屋入面見到, 佢走去揀左幾個芒果就出嚟, 我睇至少揀左6-7個比我, 但我話要一個得喇, 真係so sweet ar!

返到homestay差唔多開飯, 擺盤已放好, 再隔多陣就上菜, 原來的蟹係拆肉上碟, 仲有煎香蕉片、粟米茸餅, 粟米炒飯, 蒸南瓜同埋西瓜芒果併盤, 個飯同粟米餅好食, 但蟹肉有點兒過咸, 勁過琴日的魚, 唔通老人家都一樣, 味蕾開始退化?

食得太飽, 所以衫都未換就走左出去行個圈, 嘩, 個紅霞好靚呀! 

今日共用: 33.85 cuc+25cup

20cup 找0.1 cuc water

5 cuc dinner

20 cup 找0.1 cuc water

25 cup coco water

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论