甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《心情回來了》

9 Jun 2019, Sun (Day 11 晴(熱), Havana, Cuba)

我諗個人真係攰得濟, 加埋諸事不爽, 所以琴日我竟然係等沖涼期間係rooftop不自覺咁恰著左, 仲要瞓左個幾鐘😱。 不過rooftop涼浸浸, 其實係好舒服的。 琴日沖完涼快快上床瞓覺, 雖然又係4點幾醒左, 但明顯今日個人醒返d, 個人又無咁失落!

反正起左身無野做, 我決定去買上網卡。 我跟maps me行, 今次終於無水我了, 不過呢...我其實睇唔出佢係etesca, 但我見有人玩緊tablet, 我就問佢係咪買到上網卡, 當然係雞同鴨講啦, 我唔理, 最多都係浪費少少時間。 咁我就跟住個男人坐係到喇, 之後有人嚟, 佢真係講左utimo(係咁上下), 頭先個男人指住我, 嘩, 我終於第一次體驗古巴排隊文化了, 好開心呀~

然後大家坐得好散亂, 每個人嚟到都問邊個係最後一個, 仲問埋佢前面係邊個添! 差不多等左一個鐘, 間鋪終於喺8:30am 開門, 原來呢到興未到你係無得入鋪頭架, 我排第二, 都閃左入去, 但有個媽媽突然抱住個細路入埋去, 仲問左野先, 不過係secure放佢入去, 我諗...總有佢嘅理由嘅! 好嘢, 我終於買左3張各1 cuc (total 3cuc)的卡了(買卡都要出示passport的)。


完成任務好開心, 繼而打道回府。有個男人同我講野, 我懷疑係話比我知邊到買wifi card 。之後行過公園, 等我順手試下張卡先, 第一件事梗係挖個密碼啦, 而我發現無試用咩幣值的cuc都挖得好唔理想, 唯獨港紙1毫幫到手🤣。send左幾個whatsapp報平安後, 由於頂唔順公園個太陽, 我都係返hostel先。 但我謹記要log out先可以停用, 但....點樣official log out呢, 其實我唔知, 我唯有熄左個wifi希望得。

返到hostel, 等我試下佢個1 cuc早餐先, 係咪我諗多左, 無我諗咁大份量(雖然都有蛋有水果同有包,仲有杯冰凍果汁同細black coffee),但我不得不讚, 杯果汁超好味!

食早餐時, 有個加拿大籍的韓國女仔Ki 已食完早餐, 本來我以為佢係香港人, 所以問佢邊到嚟, 之後就傾起偈嚟!原來佢已經係古巴將近2星期, 仲講話佢初初嚟到時都係好depress ga, 嘩, 同我琴日咁似嘅!之後我忍唔住問, Viazul站(比遊客搭去其他城巿嘅旅遊巴)係咪好遠, 原來唔算喎, 行半個鐘應該到! 太好了! 後來有個Sweden的女仔都坐底食早餐, 佢地傾起偈嚟, 原來阿Ki諗住去Fustalandia, 咦! 咪係我想去但覺得太遠所以放棄的地方? 於是我好唔知醜咁問Ki我可唔可以join, 因為就算坐的士都多個人share 嘛! 阿Ki好好呀, 佢話無問題, 仲問起hostel伯伯有無collectivo (share taxi), 伯伯就教左佢去邊到搭, 好彩咋, 好彩Ki識西班牙文, 我跟著佢今次真係發達。我地出發前,我同hostel伯伯買支水先 (1cuc), 而 Ki話唔知嗰到的野食貴唔貴, 所以買定個包, 3cup咋, 真心太平了!

3 CUP的麵包

之後我地等一架27號的metro taxi (係平時經過的十字路口再向海邊行一個街口), 其實古巴人都好好, 會話你知邊到搭, 邊的可以議價, 好可惜我一的都聽唔明。 靠阿Ki係咁問先知正確等車位置, 原來以為5cup一位, 原來斷行程計, 我地由頭搭到尾總共三段,即15 cup, 我比20cup佢找返0.25cuc比我...er數學呢家野真係好難計, 即係係咪好似收平左wakakkakak!

Thanks god, we made it! 仲要係正村口落, 其實成條村都有mosaic decoration, 但原來有間係museum咁架! 咦, 唔使錢喎, 呢到好正呀, 好似樂園咁呀, 好colourful好開心呀! 我多謝Ki帶我嚟呢到呀!仲要好好彩我地影影下佢關門, 好彩入得合時咋, 仲影左有我的古巴相添 (雖然唔係印象中的古巴)! 

玩完一輪我去返搭車, 連個車站都靚過人, 最好彩係去到即刻有車添!

行返去期間, 阿ki仲教左我pan即係包, 視乎佢夾咩而價錢有變。 仲話分國營同私營餐廳係靠佢個價錢嚟分! 返到去, 我地睇埋後面街好擁擠的塗鴉, 但太逼我地轉眼出返嚟, 返hostel airdrop完的相同食埋個包後, Ki就就再去頭先的地方聽音樂, 而我就去左買Viazul車飛。

真係比我搵到呀!個職員以為我已經網上訂飛, 但其實我講左好耐佢先知我想即場買, 又係需要排隊, 好彩唔多人唧! 我寫低左日期同班次, yeah, 順利買到, 盛惠18cuc。 

既然得閒, 我又search下郵局先, 行到去, 係真有郵局, 但似乎我根本逃不過送車尾的命運! 佢又關左門。 我唯有跟maps me再行另一間, 又被fake喇。 既然係咁, 流左咁多汗, 我決定打道回府。 咦, 比我途經酒店,何不舒舒服服咁坐低wifi! 但我唔識login, 我上次係咪真係有得official log out架, 點整架😭, 我唔係用左5分鐘就浪費左55分鐘呀???算, 但坐酒店我到流一公升汗, 我決定買罐古巴可樂獎勵自己, 我見話20cup, 咁我準備左20cup找數, 但點解佢找返0.3cuc比我嘅, 條數又係點計呢? 人生真係充滿疑問!

返到hostel見到阿Ki, 我話我想問佢stupid question, 睇佢係點logout wifi, 佢話佢都係飛行mode, 然後turnoff wifi咋喎, 咁點解呢😱, 為左尋找呢個答案, 我係hostel hea左陣後, 又去返同一個公園, 佢網絡唔穩定, 不過都上到一陣, 好彩, 原來張卡無報銷到! 之後我又貫轍周圍行嘅習慣, 行過見檔仔有蕉賣買, 問佢幾錢, 佢話4cup, 但比20cup佢又唔肯找錢喎, 咁算啦, 放棄!跟手諗住去返買古巴可樂的地方睇下的水會唔會平d, 點知經過一個住宅, 我見佢擺左的芒果係門口(雖然係關左鐵閘), 我就問佢芒果幾錢, 5cup呀, 天呀, 好平呀! 忍唔住買左一個, 又香又甜又大又多汁呀!之後輪輪盡䀆咁食完個芒果, 就行入去鋪頭睇的水點賣, 我諗多左, 1.xx cuc。

咁無野了, 我返hostel喇都係, 不過經過公園仔我又上左陣網, 哈。 再行返去途中又見到近海邊, 於是我走左去望, 咁啱就日落, 見到紫紅色好靚喎! 但影左一陣我就返hostel, 買埋水就沖涼等瞓教了, 但係rooftop打緊遊記時, 我見到閃左好多下電喎, 唔知係咪想落雨呢!


3 cuc (wifi card)

1 cuc breakfast

1 cuc water

3 cup bread

20cup找0.25 cuc 搭車 

15 cup (bus)

18cuc (viazul to Santa Clara)

5cup (mango)

20 cup 找0.3cuc(cola)

1 cuc water


今日共用: 23.45cuc

          58cup

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论