甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《窮鬼免費參觀聖家堂 + Museu de Cultures Del Mon De Barcelona》

2 Jun 2019, Sun (Day 4 晴, Barcelona-Spain)

今日好開心呀, 雖然唔係樣樣都預期之內, 不過都算充滿驚喜😊😊

話說今朝真係一早起身( 即係7點)睇下係咪真係人地網誌咁講,逢星期日 8:30am前去到聖家堂排隊(quota 700人)可以免費入場咁荀先。 我又係用行路的方式跟住maps me去, 好彩無咩行錯, 唔使半個鐘到左。 咦! 唔對路喎, 點會得小貓三四隻影緊相, 我影左幾張後, 見到幾個從形態估計是中國人, 心裹堅信跟住佢地一定無錯🤣🤣

係, 係啱嘅, 原來我響排隊入口的另一面, 好彩無一舊飯咁等運到啫! 成個過程都算順利, 做埋安檢之後再排隊等陣就可以入教堂了。

由於我一條友, 就比人塞前幾行, 算唔算錯有錯著? 的人坐定晒後, 就開始左個幾鐘我完全跟唔上亦聽唔明的彌撒, 仲有幾滴聖水從神職人員隻手灑左去我面上, 好似賺晒咁wakkakkaka! 彌撒尾聲, 捐獻埋少少錢, 影左陣相就比人趕出去。

但唔好走住, 原來佢清理完之後, 差不多相隔20分鐘, 係會比你入返去參觀的。 入到去,我終於好辛苦咁搵到人幫我影相了, 雖然影不出當中的氣勢, 但影得我唔錯都真係算係咁了!

影到咁上下, 諗住都走人架喇, 但見有廁所梗係去埋先啦。 唔去由自可, 一去發現我其實miss左人地展覽部份。 睇完先真心瞭解到Gaudi有幾犀利, 點解可以咁叻, 設計可以咁獨特, 而且又充滿想像力。 佢係neo goetic的風格再加以改良, 當中又運用了很多大自然萬物的原素, 有葉有蜂巢有花有果, 睇到我毛管戙, 我好少睇展覽睇得咁detail, 真係睇完都 “0”咀,太厲害了! 好可惜佢1926年比tram撞倒離世, 但佢嘅才華卻影響深遠!

玩到差不多11點先行返去hostel, 點知又比我撞到有festival喎, 勁多攤位, 我咁鍾意行巿集又點會錯過。 呢個festival好似叫咩 “Fira Modernista de Barcelona”, 有的人打扮返舊時年代咁, 又有巡遊又有野食又有野玩, 睇到都開心。 跟住我決定食埋個晏再返hostel take a break。 我今次去左間cafe仔, 點左ham sandwich, Americano 同埋一舊朱古力donut仔, 總值€3, 都唔錯呀。 食飽真係返hostel hea左陣, 再出去睇每月第一個星期日都係免費的picasso museum。 

行左陣終於到picasso museum...係唔使錢呀, 可惜原來的飛要reserve, 我同picasso真係無緣了...!不過好彩, 跌左個橙執返舊柑, 佢隔離有間Museu de Cultures Del Mon De Barcelona, 今日又係free entry, 但都要攞飛入場的! 的野都好得意, 原來發覺源自美洲同非洲的展品比較啱我心水, 亞洲野無咩feel! 之後仲經過一個咩el born ccm同一個em born ccm一出去隔條馬路就到的城堡公園, 但感覺麻麻。

睇完又周圍碌,餓餓地買左隻蕉加啤酒物體 €1.01, 我仲以為係cider...都唔好飲嘅! 之後都唔知自己碌左去邊, 應該有barcelona universitat隔離個地方有個演唱會, 本身唔知咩嚟, 人入我入, 又唔使錢, 結果唔係太啱心水, 企左陣我就走了。最後我諗住行去超巿買野, 噢, 原來佢今日休息。無得入貨, 唯有去麥當勞解決, 叫左個雞包+沙律+汽水一共€3.9, 普普通通啦!

跟住返到hostel沖涼, 我估佢地個海邊concert今日先last day, 獨霸間房感覺也不錯!

嘩, 好彩hea 係床時望一望達利博物館點去, 原來3/6閉館架, 去左真係喊出嚟! 好彩我個公園買左5 june, 所以達利後日去都得, 見的飛所淨無幾, 我決定....訂埋飛先(€14), 真係豪使了今次! 

 今日共用:€11.41 (cash) +€14 ( debit card)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论