cryptoguitarist
cryptoguitarist

加密貨幣 結他 爵士樂 小提琴 研習者

[減肥!]新手減肥對帶氧運動的誤解

我維持左體重,冇再肥番都六年以上,習慣好重要。

我都已經40歲以上。

我每日健身一小時,重訓維持肌肉而已。

已經冇跑步成年幾,而且好少步行好耐。

但我都keep到正常身型先。


好多人諗住做帶氧運動就減到肥……

!!sorry錯晒!!!


我同你講我32歲個時都跑得幾多下,講緊每個week 50-60km ,weekend可以跑到30+公里長課,但都有肚腩。仲要唔跑個時,就反彈肥番好快

眼見好多呢類人, 跑10KM 或半馬....

維持左兩三年,之後改善習慣,做下面講啲野,之後就keep 到身型到而家,都近六年。

所以睇落肥唔肥,係要成個習慣改變,同練番個身型睇落唔肥先掂。


以下係初初減肥重點:

飲食控制

最主要係飲食要控制到,尤其飲野要減或戒糖,唔好以為啲野唔肥就係咁食,始終有卡路里。總之重口味野都少掂先,因為重口味會令你食更多。酒個啲更加少掂。而戒糖都要慢慢少食糖咁習慣下,循序漸進。唔好一步就減到冇糖,食雞胸咁冇味,你會覺得好冇引,好快放棄。最後希望達到係飲食均衡。

均衡飲食、咪重口味、但循序漸進

充足睡眠

訓番正常,充足睡眠11點好訓。唔得都咪超過12點。有啲人訓6個鐘就夠,有啲人要8個鐘,人人唔同,自然醒嘅就岩你。睡眠好重要,因為身體有機制如果你訓得少就會儲能量,會叫你食多啲有飢餓感。同埋睡眠令你新陳代謝快,因為清除身體垃圾嘅時候都係睡眠時間去完成。

訓到自然醒,咪用鬧鐘

重訓-肌肉訓練

最後先做運動,重訓增加肌肉好重要,多肌肉先消糖易,新陳代謝快。同埋無論男女,你練好上身比例,中間個腩有少少都睇落冇咁肥,呢個身型有關。女仔做瑜珈冇問題,因為都練深層肌肉,一樣改善肌肉量同有身型。

飲食控制、充足睡眠先最重要,以減肥黎講,做到改善都已經三個月改變到身型冇咁肥先。

初初練下肌肉訓練、三個月已好有效果

遲下有機會解釋下每樣有乜誤解。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论