喬喬
喬喬

喜歡兒童和文學🥰

(今日與小朋友看書時,説到玫瑰花)

我:「我唔鍾意花。」

小朋友:「點解呀,花好靚。」

我:「我唔覺得花靚。」

小朋友:「但花可以令環境變得更美,你想像如果屋企好黑好單調,有花唔係靚好多嗎?」

我:「如果屋企黑,我會開燈,至於屋企好單調,咪油過d牆囉。而且你問我,我寧願收朱古力。」

小朋友:「咁有花又有朱古力唔好咩?」

我:「我寧願淨係收朱古力,將買花既錢捐左佢,好似有意義d。」

小朋友:「.....」


印象中曾與不同異性討論過「送花」這個議題,um,好久以前看過一本書,提到花是植物的生殖器,書中作者不明白點解會有人聞植物的生殖器,或拎住生殖器周圍走,這段感想一直在我腦海。


註:如果真係要收植物,收盆栽好似可持續發展多一點🤣🤣🤣

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论