qqmami
qqmami

有拍必回,共創雙贏🥰🥰🥰 香港全職二寶媽,非常着重親子,希望在此記錄大寶小寶成長點滴。 極愛搜羅國內外,中、英、數繪本教材,亦是超級套控,希望認識多些志同道合媽媽,一齊分享育兒、教養心得,共勉之🙌🏻🙌🏻

BB真係估你唔到

這篇文章一定要用廣東話才好笑...........

「咁容易俾你估得到?我仲係BB咩?」

妹妹啱啱同我講咗兩句好精警嘅嘢、真係笑死我,兩歲幾人仔,就識得玩食字🤣🤣🤣

背景:我喺廁所幫妹妹洗手中,而妹妹講嘢仲係勁重BB音.......... 

媽咪擔心地問:「妹妹,點解你個嘴食緊野嘅、你食緊乜嘢?」

妹妹輕描淡寫地答:「媽咪......... 我唔會食梘液㗎,我係食緊雞翼呀.........」

媽媽表示笑到唔可以停.............. 我笑咗2分鐘

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论