juinjuin韓生活

本人部落格:juinjuin.com 韓國生活,Midzy, Uaena,ITZY/IU歌詞翻譯 ,隨心發

【英文歌詞】Boys like you-ITZY(있지)

韓日英文專輯都出一遍,要不要之後也出個中文專輯啦XDD

原文連結:【英文歌詞】Boys like you-ITZY(있지) | juinjuin韓生活

作词:Didrik Thott / Hayley Aitken / Sara Davis / Ellie Suh (153/Joombas) / 이주희 (makeumine works)

作曲:Didrik Thott / Sebastian Thott / Hayley Aitken

編曲: Sebastian Thott

歌詞:

Why you calling me up saying sorry again

Already told you we’re done

What didn’t you get?

Don’t forget you’re the one that tried to get with my friends

the end the end the end the end

Well you must be going crazy

thinking I’ll be back, I’m sorry

Cause you’re crying like a baby

but do I look like your mommy?

Take a look into that mirror

if u wonder why u lost me

gotta sit down and shut up

you did it to yourself

Boy, gonna diss me? Boy, I’m so pissed

Boy, gonna miss me, Boy, you are dismissed

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

Boy, wanna date me? Boy, outta date, yeah

Boy, wanna “What? No!” Boy, outta my way

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

I see through sweet little lies and every excuse

when you start every fight, the blame is on you

one red flag and I’m gone already onto

the next the next the next

well you must be going crazy

thinking I’ll be back, I’m sorry

cause you’re crying like a baby

but do I look like your mommy?

take a look into that mirror

if you wonder why you lost me

gotta sit down and shut up

you did it to yourself

Boy, gonna diss me? Boy, I’m so pissed

Boy, gonna miss me, Boy, you are dismissed

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

Boy, wanna date me? Boy, outta date, yeah

Boy, wanna “What? No!” Boy, outta my way

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

You can raise your voice, but know that you have no choice

don’t care what you do (you)

You can raise your voice, but know that you have no choice

don’t care what you do (you)

so turn around, walk away

you made your bed, so you gotta lay

get outta my way

Boy, gonna diss me? Boy, I’m so pissed

Boy, gonna miss me. Boy, you are dismissed

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

Boy, wanna date me? Boy, outta date, yeah

Boy, wanna “What? No!” Boy, outta my way

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

You can raise your voice, but know that you have no choice

don’t care what you do (you)

You can raise your voice, but know that you have no choice

don’t care what you do (you)

Oh you




CC BY-NC-ND 2.0

Like my work?
Don't forget to support or like, so I know you are with me..

Want to read more ?

Login with one click and join the most diverse creator community.