chris
chris

唔想咁快禿頭 生髮中心邊間好

脫髮疑問之生髮中心邊間好

小弟作為一個頭髮稀疏者,早已做好準確,無論係心理準備或者實際行動,皆因家父四十幾歲就開始頭頂秃喇,我作為呢個年代嘅脫髮冇理由會唔試吓阻止呢年件事發生,而家科技咁發達,總有啲方法係幫到嘅。我除咗keep住用防脫髮洗頭水、護髮素、精華油之外,另一邊廂我不斷尋找生髮中心邊間好,我諗「生髮中心邊間好」一定係好多唔想自己變禿頭人士心裡的疑問。就著生髮中心邊間好呢個問題同埋我多年研究嘅結果,我已經揀好咗最一間Perfect Hair活髮生髮專家,無論喺儀器、技術、服務、價錢都係相當唔錯嘅選擇。


生髮中心邊間好之專業

各位使用任何防脫髮或生髮產品時,通常都冇辦法肯定有效定冇效,好似多咗啲頭髮,好似甩少咗…好似?要確定生髮中心邊間好,專業及詳細分析好重要,呢間Perfect Hair令我好驚喜嘅係佢有一部好專業嘅AI人工智能毛囊及頭皮檢測分析儀,由於用頭髮嘅原因有好多種,每個人嘅脫髮髮原因亦都唔同,佢地嘅分析係透過高科技儀器放大倍率檢測,精準分析頭皮及毛囊深層潛在問題,包括皮脂腺、敏感值、毛囊健康、實際髮量、髮徑粗幼度,連每一個毛囊生咗幾多條頭髮都睇得到,即係話可以好清楚咁俾你知道療程前及療程後頭髮增長及健康嘅變化,亦即係話可以清楚知道佢地嘅療程係咪真正有效。所以話我生髮中心邊間好揀佢地嘅其中一個原因,清清楚楚,專業冇呃人。


生髮中心邊間好之儀器

生髮中心邊間好就要睇吓佢啲儀器勁唔勁喇,Perfect Hair有好多部有國際認可嘅儀器,可以講吓其中有兩個主打療程:F8生髮療程、RGA毛囊爆髮療程。


生髮中心邊間好就最基本要有F8生髮療程,F8可以話係一個入門療程,俾一啲想保養頭髮、頭皮健康以及有輕微脫髮徵兆嘅人去做。F8生髮療程以3大概念令頭髮重生,「止脫」「激活」「重生」,透過軟激光技術,發送能量深入頭皮底層,激法毛囊細胞,促進血液循環,增加頭皮細胞吸收養分,同時可擊退毛囊殺手DHT (DHT即係一種雄性激素,每個人不論男女都會有一種雄性激素,DHT水平越高,男性特徵會較明顯,頭髮會多啲、性慾強啲,但係就會對頭髮毛囊造成影響,導致脫髮問題),所以F8生髮療程可以做到「止脫」「激活」「重生」。所以生髮中心邊間好之就會想揀Perfect Hair。


生髮中心邊間好就一定要有RGA毛囊爆髮療程,RGA係一個非常之高科技嘅療程,自從佢嘅出現,基本上脫髮人士都唔會再考慮做植髮手術,因為佢係可以用你自己嘅生髮細胞去變成更大量嘅生髮細胞,令到你自己嘅頭髮識得自己再生。原理係咁嘅先會喺你後尾枕抽取生長因子,將細胞組織放入培養皿,呢個培養皿會放去RGA儀器機,大約3分鐘就可以制造出80000粒生長因子,然後再逐一注入頭皮脫髮位置,讓頭髮慢慢培育,大約3個月左右就會有明顯效果,頭髮增生更健康濃密。生髮中心邊間好就梗係呢間可以真正解決頭髮稀疏及脫髮問題嘅Perfect Hair。


喺唔知自己應唔應該做同生髮療程,又唔知自己應該做邊一個生髮療程,又唔知生髮中心邊間好,咁就試吓免費體驗F8生髮療程先,做埋個AI人工智能毛囊及頭皮檢測分析,了解吓自己嘅問題同需要先。

免費體驗:

https://perfecthair.hk/landing/PH_SEO_F8_HK1173_PS83389_11615.php?utm_source=KOL&utm_medium=Words&utm_campaign=SEO_Link

https://perfectmen.hk/landing/PMEN_SEO_RG_HK1379_PS85681_18295.php

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论