Jerry So sorry
Jerry So sorry

香港人一個,其TA未諗到

頭暈轉向

乜嘢靠北靠南搞到好頭暈……

其實條路好清晰,如果夠力行到尾,成個圈圈成晒形,LIKECOIN一定有得玩!要搞得成,就要多人參與,搞乜活動搞乜議案前首先要搞掂人,搞得掂人,好多嘢可以喺互惠互利情況下聯合嚟發大搞。高重健應該好叻呢樣呀!

其實,都係廢話嚟。太多技術上嘅發展同磨合,都已經夠喝一杯,所以越來越人睇返最基本。大家對一堆乜幣乜池全部都喺度摸緊索緊,又因為要將搣甩個中心,冇真正乜都了解嘅人出嚟推廣同教,就算有都仲係好小圈子,推唔開。有人會反問,明明知道同賺錢有關都推唔開?至少我嚟咗幾日真係睇見好多怨氣,而大部分都係因為其實自己未明白個運作係點,誤點太多太多,講唔清。係有堂教有講座講,但呢啲技術嘢係講得明就好喇!唔手把手咁針對性指導,其實真係睇都睇唔明你講乜啦,聽又聽得到幾多?推廣係要由底到頂做先有用,教識一大班知識份子,耕田嘅咪放棄自己返去繼續挖土囉,好巴閉呀!只不過,耕田嘅人係永遠都比知識份子多好多好多好多囉!

無論web3.0上面嘅鏈好幣好非同質化乜乜乜乜都好,要所謂去中心化可以成熟玩得起嚟,係要好多好多參與程度有返咁上下嘅人,否則自己玩手指啦!要有好多好多識嘅人,自然就要有實用雞精加手把手嘅研究教學,唔係研討,係真係教!教呀!唔係講完叫人自己返去試,試唔到再問,呢尐係開TALK,純粹將知嘅嘢分享,可以好無私,但又其實冇乜壓力,講你唔聽佢又唔會瓜柴嘅。但教就唔同,教得成一個零根底嘅人,指導嘅技術水平至少要達到可以輕易舉一反三同真係深入淺出。

我睇咗有關呢尐嘅資訊好耐,老實講,佢可能識我,但我仲係唔識佢。我好蠢,我冇技術知識,但我都好想參與。同我一樣嘅人好多!包括馬特市呢度都大把!唔係都唔會憂柴憂米成咁,靠北靠南我靠!其實究竟明唔明成個運作係點?每種轉變都需要適應同調節期,而且唔會係單方面。揸車咁,左軚右軚差得遠,揸嗰個適應唔到嘅話,炒車快過打針。靠來靠去之前,有冇去適應一下先?冇嘅話呻乜___?

我要儲LIKE應該十萬九千年之後嘅事,如果要去做公民,應該都係畀錢搞掂算。而且大家都咁,我真係嚇親囉。唔係遲咗嚟就玩完吖嘛。如果一樣嘢咁易崩潰,證明根本就只係泡沫,爆得就死得。但如果人夠多,泡沫都會堆得實,想爆都難。但實咗之後仲係咪嗰樣嘢?唔試點知?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论