iDler
iDler

世界很簡單,人類很複雜

Matters的正確使用方法(IOS)

最近正式諗住由Medium想轉到黎Matters,於是就睇多左Matters而冇乜點睇Medium,我愈黎愈唔鐘意Medium嘅收費牆營運模式,所以係時候拉埋啲朋友走啦(冇其實我冇朋友Sad)。

而呢一篇作為第一篇係Matters嘅文,我諗住教下我啲朋友「正確用Matters嘅方法」,冇錯,一睇就知係一篇標題黨,如果我係Medium做星星文章一定發達。


好啦其實唔係啲咩秘技,只係想令大家睇Matters睇得舒服啲姐。


嗱你而家睇緊我呢篇文嘅時候應該係用Safari或者Chrome個啲Browser啦,留意番係有上面網址同埋下面工具列嘅兩條bar....都佔左畫面唔少位置嫁...

1.跟住我㩒一下個分享掣,然後㨂”Add to Home Screen”


2.跟住幫佢改個名,改個你知道佢係咩黎嘅名啦,我就叫”Matters”


3.之後你就會見到自己個Home多左個”App”係Matters,用落都完全係App UI嘅體驗嫁,名符其實嘅Web App呀。

冇浪費到畫面嘅任何一吋,物盡其用

所以問題係咪就解決左呢?

其實咁做都有一個風險嘅...

就係當頁面或者連線有問題嘅時候,由於冇任何按鍵,所以除左Kill App重新黎過就冇任何方法。

睇緊文就話重開冇所謂,寫緊草稿就....不過好彩Matters有自動儲存草稿!


Matters - Progressive Web App!

其實有咁嘅效果係由於Progressive Web App,想知道係啲咩黎可以參考以下網頁:

What Progressive Web Apps are and how to install and use them on iPhone and iPad


可以Delete左Medium佢啦,Happy Matters!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论