思考
思考

筆名 思考 //好讀書,偏向人文歷史地理,然後胡思亂想,繼而在網絡留下片言隻語。正職為無線電訊工程師。 //Blog: https://hkxforce.net

睇哂四集EVA新劇場版,幾失望

#下文含劇透

(不過全世界都睇咗啦,得我咁遲睇…)

最近見到太多網站講睇完四套Eva劇場版,點樣經歷十幾廿年好感動咁,搞到我呢個完全未睇新劇場版好似黎自另一個世界咁。話哂我都曾經係EVA迷,卒之喺朋友慫恿之下,subscribe咗Amazon Prime,睇返哂四集劇場版。老實講……都真係幾失望。

第一集,EVA最iconic嘅初號機對戰第三使徒,放棄咗用留白倒敘去凝造緊張懸念,改為一口氣直落,咁樣就變得太平實。黑夜中螢光綠嘅初號機好似好型,但實際上畫面嘅逼力大減。

第二集,明日香同真理嘅出現同路人甲無分别,完全唔知為乜。我明白後面仲有兩集,佢哋到時會有更重戲份,但呢集嘅戲份未免太可有可無吧?只有最後救凌波有啲睇頭,無他,因為凌波係頭兩集唯一喺劇情上有意義嘅女角色。

第三集同第四集,庵野秀明你JM9?EVA無雙呀?啲打鬥做得太大堆頭,以一敵萬,啲敵人好似紙公仔咁任射,誇張到一啲都唔好睇。要講以寡敵眾,舊劇場版二號機對量產型打得好睇好多,吓吓到肉。

第三、四集呢兩集個劇情又跳哂掣,夾硬搞到好宏大咁,又軍艦又宇宙戰艦又一大堆新EVA,又長髮凌波又爛衫明日香,觀眾service炒埋一碟,老老實實又係為咗出figure同模型鋪路。而且啲3D CG好唔自然,同其他手繪畫面格格不入,反而令我好難投入。

另外,唔知係 Amazon Prime 問題定係作品本身就係咁,劇場版啲暗位真係好黑。尤其係好多打鬥喺黑夜或暗處進行,有時都唔知打乜。上 Netflix 對比返電視版第一二話打第三使徒,光啲反而更有逼力。雖則話係夜晚,做動畫最緊要整體觀賞效果,無必要追求真實世界嘅光暗。

或者係電視版對我嘅印象太深,劇本都由頭到尾刨過幾次,所以太難接受新劇場版。當年好欣賞電視版動靜、鬆緊對比嘅鋪排,用反差黎凝造壓迫感,用定格映照出空洞。但劇場版可能受制於電影長度,好多野都太緊迫,無咗好多特色。

或者,歸根究底我都已經成為老屎忽,淨係掛住以前點點點。

BTW,Amazon Prime 嘅非常唔好用,同 Netflix 差太遠。Resume 頭幾秒無咗字幕,熄mon等幾秒先停,再開唔識自動play…… 而且個account同kindle app綁埋一齊,要睇Prime就要用international Amazon account,強制logout我個kindle app嘅日本Amazon account。真係好有衝動 Stop subscription & uninstall app,只不過有啲動畫&電影好似幾有趣,或者忍一忍睇埋先郁手。

原文連結死火手記

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论