思考
思考

筆名 思考 //好讀書,偏向人文歷史地理,然後胡思亂想,繼而在網絡留下片言隻語。正職為無線電訊工程師。 //Blog: https://hkxforce.net

加密貨幣走資賺息BB班(6) --- 保守型存款生息篇(下)

加密貨幣走資賺息BB班
1. 大圍吹水篇
2. 銀包及找換店篇
3. 兌換加密貨幣篇
4. 穩定幣及找換店篇
5. 保守型存款生息篇(上)
6. 保守型存款生息篇(下)
7. 埋尾畢業篇

保守型存款生息篇(下)

上一回介紹咗啲存款生息projects係做啲乜,點解會有利息派,點解個利率可以高過銀行。今堂就講吓實際點樣用佢哋,點樣存款落去。

用DApp就要有DApp Browser

仲記得呢張圖嗎?

要用到DApp,首先需要工具,叫DApp Browser。睇返BB班第一堂嘅存款生息簡介圖,DApp Browser就係一個橋樑,一邊駁住加密銀包,一邊連去唔同嘅DApp。因為DApp嘅介面一般都係網頁(對普通用家黎講),所以DApp Browser其實亦即係一個可以連結加密銀包嘅Web Browser。

MetaMask app 截圖

之前我哋喺第二堂裝咗MetaMask,佢就係一個幾常用嘅DApp Browser。如果你係用電腦的話,MetaMask係附加喺Web Browser上面,當你去到DApp網站,有需要時佢就會彈出嚟俾你處理加密貨幣交易。如果你係用手機app的話,你可以click左上角嘅menu,然後有「Browser」功能,俾你上DApp網站進行交易。

而我嘅簡介圖入面亦提到Opera(PC / Android / iOS),佢係我自己好鐘意用嘅Web Browser,而且仲係第一個正式支持加密銀包及DApp嘅主流Browser。只要喺「Settings➡️Crypto Wallet」輸入自己嘅Seed Phase,就可以連結自己嘅銀包。我個人就鐘意用Opera,因為作為Web Browser黎講Opera好用好多,只係有啲DApp唔支持Opera我先要轉返去MetaMask。(有一點要注意,Opera唔需要每次入App掃指紋,而係交易先掃指紋)

DeFi存款嘅基本步驟

就正如第三堂介紹買幣有三步曲,要喺DeFi project存款生息大致上都係離不開以下步驟:

  1. 連接銀包
  2. 開通某一種加密貨幣存款
  3. 存入加密貨幣

第一步係話俾個DApp Browser知呢個網站可以連接自己個銀包,第二步就好似去銀行開外幣户口,確認將來要用智能合約處理某一種貨幣嘅存款,而第三步就係建立智能合約實際放加密貨幣入去。第二堂講解區塊鏈交易講過手續費GAS,上面提及嘅第二及第三步都係喺網絡數簿上加一條transaction,所以都係要俾GAS,一般由幾毫至幾蚊美金(視乎以太坊上多唔多人爭住記賬)。

存入加密貨幣之後,就可以隨時返上去個DApp嘅網站睇住自己嘅資產不斷增值,每幾秒就隨住即時派息而增長。DApp網頁上一般都係顯示呢一刻嘅利率,所以最好自己mark低邊日放咗幾多錢入邊個project,以及定期(例如每周)記錄資產嘅價值,等自己可以計返拉匀黎講實際年利率係幾多,睇返每一個平台嘅表現。

實際存款step-by-step

嗱,即係咁,我個人就好懶嘅,去到啲要一步一步捉住隻手教嘅位,就當然係交俾最佳助教—-鴨仔DuckDuckGo啦!

1. Compound

圖文教學:How to Earn Interest and Borrow Ethereum Assets by Calvin Liu

影片教學:


2. dYdX

圖文教學:Getting Started With dYdX — Lending by Everett Hu

文字教學:dYdX FAQ – Lending on dYdX

3. Aave

圖文教學:Zero to Hero Guide 2.0 by Isa Kivlighan

影片教學:


存款應該點樣分配?

之前講過,Compound、dYdX及Aave三個DApp各自有唔同嘅利率,咁應該點樣分配?呢樣嘢真係無絕對,我個人就傾重dYdX,但分配比例好視乎你對於幾個平台嘅回報及風險點睇。例如而家存款落Compound會每日派管治幣COMP,其實計埋COMP嘅價值回報隨時高過dYdX,我而家嘅分配可能唔係最好。

要睇住三個DApp嘅利率走勢,又想方便自己將啲錢喺三個DApp之間做轉換,我用咗 DeFi Saver – Smart Saving。佢係建基於 MakerDAO 嘅智能銀包,只要係DAI嘅存款,就可以一click喺幾個DApp之間直接過數,唔洗轉出再轉入。唔好處係呢種智能合約嘅手續費GAS會比較貴,而家GAS價算係高位,我建議大家如果GAS價回落到50Gwei以下嘅話可以考慮試吓。(其實 DeFi Saver 仲可以做一啲中風險嘅動作,例如用自己嘅DAI存款黎借更多DAI再存返入去,谷大自己嘅存款,不過要計埋借錢嘅利息,呢啲喺BB班就唔講住啦。)

DeFi Saver – Smart Saving 截圖,會顯示唔同DApp當下嘅利率,過去一個月嘅平均利率以及走勢圖。佢亦會用當下嘅利率去推算一星期、一個月及一年嘅利息。 (上面條bar見到我嘅存款分配比例)

可能你會問,有無人整啲DApp係會自動去搵最好利率嘅存款,自動尋找最高嘅回報?尤其是自動捕捉嗰啲利率升到幾十厘嘅機遇?答案係有嘅,例如最近喺DeFi引起一股狂熱嘅yEarn。我都有小小地嘗試吓,但由於呢個project實在太初步,個介面又非常簡陋,我唔推薦BB班嘅你去嘗試。呢啲類似基金嘅嘢風險會比一般存款高,而且賺到錢提款時要扣佣金,我遲下有機會再向大家介紹吧。

簡單嚟講,如果大家睇完呢個BB班系列之後心郁郁,想安全實地了解DeFi世界嘅話,我會建議大家先由Compound入手,做DAI或USDC存款,再考慮吓試唔試dYdX及Aave。如果將來GAS價回來,DeFi Saver都係一個管理DAI存款唔錯嘅工具。

記得睇埋最終回!

大家唔好急住講bye bye,呢個BB班系列未完㗎!下一當埋尾再吹吓水,畢業前提返大家一啲必須要記住嘅事,記得睇埋最後一篇!

1 準備功夫
1.1 咩嘢係key同address ✅
1.2 開找換店account ✅
1.3 開加密銀包 ✅
2 由港幣換加密貨幣
2.1 認識買幣流程 ✅
2.2 ETH以及數簿記帳 ✅
2.3 用 wallet app 查閱銀包 ✅
2.4 介紹幾種加密貨幣 ✅
2.5 介紹找換店/交易所 ✅
3 存款生息
3.1 認識 DApp ✅
3.2 介紹幾種基礎存款生息渠道 ✅
3.3 嘗試用 DApp browser 存款 ✅
3.4 介紹幾種進階存款生息渠道 ☢️
4 BB班畢業禮
4.1 檢視資產安全措施
4.2 認識硬件加密銀包
4.3 認識其他投資渠道
4.4 其他加密貨幣資訊拾遺
(P.S.1 Item3.4結果只係輕輕帶過,將來機會再寫。 P.S.2 Item4.3都係取消了,要更多篇幅去介紹。 P.S.3 加多一項Item4.4,下回補返一堆豆知識。)

免責聲明:

此網頁所載僅為一般個人意見,並非專業投資建議,供讀者自行斟酌參考。任何投資均帶有風險,請詳細考慮閣下之財政狀況及願意承受之風險,以釐定合理資產分配及投資目標。作出投資決定之前,請確保自己清楚了解該產品之特質及風險,有需要時請諮詢專業意見。


原文刊於網誌: https://hkxforce.net/wordpress/8000

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论