超現實港故仔
超現實港故仔

香港文字創作人 一人分飾多角 創作多元故事 請多多支持

【亂世搵食記】 - 寒夜中的圍爐取暖

人在江湖、身在亂世,生活不由己…


從2019年起,世界從此不一樣、生活從此不一樣;

以前嘅香港人,搵食艱難;而家嘅香港人,搵食、搵買都係一種表態,生活艱難,依然要行。

2020年【亂世搵食記】,重新起步,食落口嘅係…良知。


小學雞IQ題:「到底食乜係最殘忍?」

1…2…3…開估!「咪煲仔飯囉!煲咗人個仔,仲唔係最殘忍?哈哈哈」

我諗,而家連年紀輕輕嘅小學生都心寒到唔敢再講呢個笑話,因為每日喺電視機見到嘅,都係打人個仔、射人個仔嘅新聞同畫面…

寒,唔係因為最近嘅天氣;係因為人、因為無良知嘅人…


走喺天后呢個小區尋找美食,本來唔係一件難事,但係喺亂世搵食,「色香味」嘅定義已經改寫,「黃色」係必備嘅一個要素,其次先係香同味。

見最近寒寒地,就梗係要食得暖笠笠啦!喺腦袋分泌出嚟嘅飯香支撐下,我終於摸到嚟呢間煲仔飯小廚;人少少唔想打邊爐,就去歎返個炭爐煲仔飯啦!

話說「煲仔」嘅出處,當然就唔係咁殘忍煲人個仔、亦唔關張保仔事啦,純粹因為佢係用細瓦煲煮出嚟嘅飯,咁叫下叫下就為咗「煲仔飯」喇!而因為瓦煲傳熱傳得慢,保溫能力強,食物嘅味道自然keep得更好,特別香濃!


通常等一個煲仔飯閒閒地都要廿分鐘,少啲耐性都會拍枱走人,但今時今日我哋都明白一個道理:「值得嘅嘢唔怕等,等得耐咗都唔會忟」,當你見到夥記將一煲冒煙嘅煲仔飯拎到你張飯枱前面,你就會覺得一切都係值得。

每次煲仔飯嚟到枱前,都需要再焗一焗,睇住啲煙喺個煲度升上嚟,你下意識都會想哄近索一索香氣!但請留意,而家你可能會先窒一窒,咁係好正常嘅,因為你嘅腦袋係需要一啲時間,透過精密而繁複嘅process去重新話畀你聽:「你眼前嘅煙,為你帶嚟嘅,只係煲仔飯嘅香氣…」

打開煲蓋,香氣撲鼻而出,香噴噴嘅鴛鴦腸配埋黃金到燶嘅飯焦,即刻醒神晒!在座嘅人無不立即交出飯碗搶食!


喺呢個時勢食煲仔飯有兩大意義:

第一)可以圍爐取暖

圍爐,簡單嚟講可以分大爐同細爐,大爐可以係火鍋爐或者燒烤爐,一大班人飲飲食食,呢個就係大爐;但係大爐唔係個個人啱,好似我呢啲有輕度級社交恐懼嘅,遇到一大班人就會窒機,周身唔自在,所以,我呢類人,就傾向細爐…人少少,放鬆啲,傾計都自在啲!

其實,約朋友圍爐可以好簡單,吹下水、搞下gag,開開心心又一晚,但呢一晚享受住呢幾煲炭爐煲仔飯嘅時候,大家都有一種心照不宣…

我哋唔會問大家最近點,因為可以見到大家已經足夠…

我哋唔會有特定話題,鍾意笑鍾意喊鍾意鬧,冇所謂…

我哋唔習慣約埋下次,但我哋都好想下次繼續齊腳…

第二)夠晒warm

傾傾講講,時間過得好快,個煲都只係淨返一塊塊飯焦,老土啲講「寶物尋歸底」,咪以為煲仔飯嘅飯焦又硬又乾,其實外脆內暖,一啲都唔凍…

就好似一班朋友咁,平日串串貢,其實講心唔講金;平日唔聚頭,一聚就雞啄唔斷;平日好cool,其實個心…好warm架!

咁多年友情,你話會唔會咁易降溫?


呢煲圍爐煲仔飯,唔係三分鐘熱度;

呢份友情,亦唔係三分鐘熱度;

呢度嘅香港人,其實都唔會係三分鐘熱度。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论