atyh
atyh

不再美食王, 舊時代的遺物, Web 3.0的新世代, 還有我的一席位嗎?

係咪玩野?

冚你個家剷, 個到話趕撚住出貨, 轉個頭成堆野要改要update! 而家邊撚個玩野?

法國個班仆街,係咪玩野呢? 手上個project 個頭屌到我地上天話我地個出貨期遲過原本個plan好多, 一個溫尾拾你班冚定剷係最後一秒又黎改呢樣改個樣?

你估我地唔使時間check? 而家邊撚個搞到個project 遲, 好撚明顯啦我X你老味. 老頭今朝都估到我火都黎撚埋, 都唔敢惹我, 咁我都同佢講, 辛苦左三年, 我唔會一時衝動搞禍成擅野, 我會忍佢. 老頭聽到可能就放心, 都唔再煩我.

總之今個星期又要辛苦我地個graphic design 同事, 而家佢淨係招呼我一個人都想跳樓, 何況仲有其他人一堆野要煩佢呢 !

其實我知隔離team 啲野仲煩, 但人地單價高過呢個仆街幾倍啊, 都叫煩得有價值, 我呢啲? 屌那星, 真係見到得啖笑, 又辛苦又冇肉食既單都唔知做黎做乜.算, 反正返深圳無望, 我忍埋你班仆街呢個project !


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论