atyh
atyh

不再美食王, 舊時代的遺物, Web 3.0的新世代, 還有我的一席位嗎?

忙裡偷閒 / Escape from busy work

 I am not going to introduce Kowloon City in my post today, I would like to show you guys what did my wife take after her super busy day last night.

今日我就唔介紹九龍城系列比大家住, 呢一篇會帶大家睇下, 我老婆呢幾日忙完都去左吃咩好野.


My wife has been super busy since 2 weeks ago because she needs to prepare for the wedding fair in Shenzhen, she off for work at 8 pm last night, I can tell she almost gone crazy for the fair as this year she is the person in charge of everything, she needs to take responsibility on the business in the fair, it is expected that she is super stressful.

我老婆呢兩個星期可謂為左個婚紗展忙到痴左線, 琴日佢玩到8點先有得走, 我好肯定佢為左準備呢個展搞到癲左,因為今年佢第一次要全盤負責所有野,特別係銷售業績,可想而知,佢有幾大壓力.


It is funny to hearing that she wasn't go dinner with her work mates but with her ex-work mate from her last company (all of them left the previous company), she told me that she could relax herself with her old work mates only.

不過好搞笑, 佢琴晚收工唔係同佢而家既同事去食飯, 而係約左佢以前公司既舊戰友 (全部都離晒職架啦), 老婆同我講佢同班舊戰友一齊先可以放鬆下自己喎.


They went to the Thai bar restaurant for a supper last night, I am super jealous of her because I can't go out to eat anymore in short time due to the god damn pandemic (again), I don't think I can get back to Shenzhen to visit my wife this year either...

佢地琴日去左間泰式酒吧餐廳, 我不次幾妒忌佢,因為呢個PK疫情(又係疫情), 我黎緊有排都唔使指意出去食飯, 今年內都唔使返深圳陪老婆囉....


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论