IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

星期日感人至深小故事

星期日早上,兩公婆照例瞓到黃朝百晏。醒咗之後,兩隻嘢仍然唔捨得落床,賴死喺落晒遮光閘、伸手不見五指嘅睡房、有句沒句咁pillow talk。由於我同老婆喺weekdays嘅作息時間唔同,呢啲「週日pillow talk」係可遇不可求嘅甜蜜時光。

未幾,床頭櫃上iPhone嘅熒幕光照亮天花。

「有message喎。」老婆提示。

我伸手去攞部iPhone,見到preview上面嘅Facebook提示:

「You have memories with XXXXX(某性感日模)……」

「You have memories with XXXXX……」老婆跟住讀出嚟;我想扮傻用個身遮住部手機已太遲。「乜嘢memories呀?好甜蜜咁喎……」

都話Mark Suckerberg正仆街嚟㗎啦!

「咩memories喎,我諗係之前佢寄本寫真集俾我,我多謝佢之類嘅嘢啫……」我兜。

「寄裸照俾你呀?」還好,聲線古古惑惑,開始玩嘢。

「本嘢你都睇過啦……」我繼續兜、兼轉台。「Facebook呢啲毒撚機構,遣詞用字一啲都唔顧及有女嘅用戶;玩Facebook真係要有個好大量嘅女人喺身邊……」

「或者好似你咁,有大量女人……」佢仍然唔肯放過我。

「老婆,」我再轉台,但係唔知未瞓醒定點,無厘啦更轉個咁僻兼無厘頭嘅話題。「記唔記得喺香港嗰陣,有次我同你去Alexandre de Paris買髮夾呀?」

「我都冇去過Alexandre de Paris買嘢。」佢答,個樣更古惑。

「唔係呀,」我答;feel到舐嘢,但都決定撐吓先。「我記得係你喎!PP嗰間呀!」

「我同你結婚九年,有八年都係短頭髮㗎!」佢完全忍唔住笑。「你同邊個女人去Alexandre de Paris買嘢呀?」

「errrrrrrrrrrrrrrr……Chloe啩……」兜無可兜,決定棄船逃生。「都係起身咯……」

我決定今日餘下嘅時間,蛇咬都唔出聲。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论