IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

《寫字》(六)

豬圈係一個充斥著Craigslist級別騙局嘅地方,正因為呢類騙局嘅層級唔高,犯案手法亦屢見不鮮,所以就算係喺豬圈之內,中伏嘅豬仔亦都唔多。偶有中伏之聞,大家亦只會溫言安慰幾句,並沒有激起太大回響。

喺一條食物鏈上面,級數越高嘅捕食者往往係會使用更毒辣嘅手段去獵殺。

豬圈入面,繼補藥黨式嘅騙局之後,最常見嘅陷阱,係印度agency。

頭盔:筆者並無任何國籍歧視,將此等翻譯工作陷阱稱為印度agency」陷阱,旨為反映實況。

印度agency喺豬圈飼主群入面佔一個唔少嘅數字,筆者無去認真考量過實數,但係如果你喺豬圈出入嘅日子夠耐,你一定會碰上印度agency。

印度agency嘅一個特點係出手比其他agency低,有時候甚至不以行規嘅每字計數,而以一個job一個數額去「吸豬」;如果你將數額除開字數,你會知道佢哋嘅出手其實係低於市價。

但係由於數量上嘅補足,好多豬仔對印度agency嘅job都甘之如飴;因為「多啲嚟密啲手」、「山大斬埋有柴」。

有做過freelance翻譯嘅人都知道,除非係referral job,否則的話agency一般都會要求準翻譯員來一個「筆試」,以便知道有關人士能否達到agency要求嘅語文水平。一般而言,是類筆試都係無報酬嘅。既然係無償,故大部份agency都只係會嚟個簡短測試,字數盡量維持喺100字以內,以免有佔人便宜之嫌。

印度agency當然都會要求筆試。常見嘅情況就係:個筆試本身已經係個job。

明唔明?唔明嘅你會問:咁即係點?

即係話,有啲印度agency會將個job當係筆試咁俾你做,當你亦以為呢個只係筆試,無償咁幫佢哋做,然後佢哋就攞你筆試嘅答案去向客人收錢。

向好嗰方面諗,佢哋能夠俾你嘅「筆試」就只有一個,下次佢哋再搵你做嘢,你就會有錢收;所謂「搵笨」其實都係一次。

但更多嘅情況係,佢哋會以「質量未達標」為由,拒絕俾job你;或者接納你嘅「入職」申請,但從此以後你再無接過佢嘅job,因為「未有適合你嘅job」。

豬仔俾同一間印度agency搵笨,可能係一次過。但係同一個job嘅post可以喺同一個豬圈吸引幾多豬仔去筆試呢?你諗到呢度喺咪都覺得有利可圖?

寫到呢度,你可能會問:如果入咗一間唔係存心欺騙嘅印度agency做freelancer,情況又會點?

咁你認為,入咗間血汗工廠做freelancer嘅情況又會點?

印度agency除咗低薪之外,另一個廣為人知嘅特點就係非常短嘅turnaround time。佢哋嘅習慣係,喺放工時間俾job個freelancer,然後表明第二日早上9點要起貨,我講緊嘅係印度時間(GMT+5:30)。

即係話,佢唔會理會你手頭上有無其他工作,亦唔會理會你需唔需要瞓覺,總之我俾得job你,我就係你老闆,你同我死掂佢。我而家放工去蒲,你慢慢捱啦奴隸。

試問呢種印度式嘅階級觀念,再加上施捨般嘅出手,呢個唔係文字地獄係乜?至於其他有關印度agency嘅工作敘述,上面頭盔位嘅link都有好清楚嘅討論,故此亦不再多費唇舌。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论