IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

北角演義(八)

事過境遷以後不再提起

星期日上晝,瑪麗醫院某座觀察病房。

我慢慢醒咗,唔知自己喺邊,只係知道自己喺類似醫院嘅地方。冇咗副眼鏡,再加上佢哋唔知俾咗啲咩藥我,我好暈、好攰、乜都睇唔清……

有個女仔行埋我身邊,高高瘦瘦;親切嘅聲音,叫咗一聲「Alan」。

「Chloe……」我依稀嘅認知,話我聽呢個應該係Chloe。「Chloe……你嚟咗呀……」我捉住拒隻手。

然後,我再頂唔順啲藥力,再瞓返。

唔知過咗幾耐,我終於真正醒咗。

我仍然拖住Chloe隻手。我轉頭望向佢,原來佢唔係Chloe,係一樣高高瘦瘦嘅Rachel。

「你醒喇!」佢好關切咁望住我;我點一點頭。

「我瞓咗幾耐呀?」我問佢。

「兩個鐘左右啦!」佢笑一笑。「你諗住繼續拖住我隻手幾耐呢?」

然後我發現,我仍然拖住佢隻手;我即時放手,講咗句「sorry」。

「唔使sorry喎,你終於肯向我示愛喇?!」佢邊忍笑邊講。

我還以一個「冇你咁好氣」嘅眼神。

「邊個係Chloe呀?」Rachel問我。「你叫咗佢個名好多次呀……」

我向佢擰一擰頭,示意佢「唔好問」。然後,我問佢:「醫生有冇話我要留到幾時?」

「佢話幫你打咗針,因為係特效藥,所以你會有啲暈;」Rachel答我。「你休息多陣,冇咁暈先再搵醫生問啦!」

我點一點頭,然後瞌埋對眼扮瞓。其實一來唔想解釋,二來我唔想Rachel睇見我眼眶紅咗。呢個時候,我滿腦都係Chloe嘅影子,同埋我哋嘅前塵往事……

小美,我好想你而家喺我身邊呀……

舊夢不須記 逝去種種昨日經已死從前人渺 隨夢境失掉 莫憶風裡淚流怨別離舊事也不須記 事過境遷以後不再提起從前情愛 何用多等待 萬千恩怨讓我盡還你此後人生漫漫長路 自尋路向天際分飛他日與君 倘有未了緣 始終都會海角重遇你因此舊夢不須記 亦不必苦與悲緣來緣去 前事的喜與淚 在今天裡讓我盡還你

黃昏時份,觀察病房。

醫生睇完我,話冇乜大礙,叫我暫時唔好再飲酒住。佢開咗啲藥俾我,另外再俾咗一日假紙我,然後叫我落去俾錢同攞藥。

我換返啲衫,然後同Rachel落咗大堂check out。

搞掂晒啲手續,我同佢去搭的士。

喺車上面,Rachel換咗個比較認真嘅tone問我:「邊個係Chloe呀?講唔講得俾我聽呀?」

「何詩婷,」我望住佢。唔知點解,我有個習慣叫佢全名。「如果你仲當我係你嘅好同事兼好朋友的話,可唔可以應承我,唔好問、以後都唔好再提呢個名?」

佢好認真咁點一點頭。

我哋喺西灣河太安樓附近,求其食咗碗粥;然後,我陪佢行返去佢鯉景灣嘅屋企,我再搭的士返柴灣。

返到屋企,姑姐畢咗碗湯俾我,係我最愛嘅節瓜煲章魚。我一邊飲湯,姑姐一邊同我講:「你好多個星期冇休息過喇!其實你係咪需要同你老闆反映吓呢?我明白你要努力發展你嘅事業;但係,佢而家同收買人命真係冇乜分別喎……」

我同姑姐講,我會搵個機會同老闆講吓。然後我飲埋啖湯,就返入房休息。Gwyneth出咗街未返,我終於可以有個寧靜嘅空間獨處。

我個腦今日再冇ram去諗任何嘢。


星期一,早上九點正。

我打電話返公司俾HR嘅主管Jacqueline,同佢請病假。老老實實,既然連假紙都攞埋,不放白不放;我要好好休息一日,今日我只會同我張床發生關係。世上只有張床好,有床瞓的孩子像個寶!

打完電話,我碌返落床補眠。今日就算Megan Fox色誘我都唔落床㗎喇!

瞓瞓吓,電話響。第一次我詐死唔聽,收咗線;然後再響。

我擸起部電話望一望,係Simon;時間係十點鬆啲。

點撚樣呀又?!

我抑制住怒火,好平靜咁接電話。

「Alan,你冇乜嘢吖嘛?」佢問我;算唔算問候呢?

「冇乜嘢,都係個胃頂唔順啲酒啫……」即係轉個彎話你知,係你嘅傑作囉!

「冇乜事就好啦!」佢繼續講。「咁你換衫返嚟啦!」

我幾乎唔可以相信我隻耳;我換一換手、用另一隻耳聽電話,再問多佢一次:「吓?」

「我約咗Felix Cheung傾埋啲細節呀,佢會同埋律師上嚟;」Simon氣定神閒咁講。「你冇乜嘢就返嚟做嘢啦!」

「但係我今日sick leave喎……」我有醫生紙㗎屌你!

「返嚟開個會啫,開完你咪返屋企休息囉!」佢轉咗命令嘅語氣。「半個鐘內返到嚟啦!」然後佢收咗線。

眼前嘅事好簡單,如果我想反佢檯嘅,就可以放低電話繼續瞓、然後瞓醒搵過份工;否則,我就要認命蒲頭。喺呢一分鐘,我仍然未有離職嘅準備,手停口停;我雖然唔使供樓,但我仍然要養自己、供車、俾錢養姑姐、同埋前妻。

於是,我用手㩒住谷氣谷到就爆嘅春袋,換衫返工。

見過,點會未見過喎。

返到公司,Rachel見到我都呆一呆。

「做咩返嚟呀你?」Rachel坐咗喺我前面。「啱啱先好返啲,點解唔唞耐啲?」

「你話呢?」我有氣冇力咁厲一厲佢。

「唔乸係呀……」佢一臉驚訝。「你病緊喎,佢唔乸係咁冇人性呀……」

「你第一日打佢工呀?」你喺度捱咗四年,唔係應該清楚過我咩?

「都係啫……」Rachel個樣……我應該點形容呢?心疼!佢呢個樣叫心疼。「你琴日先出院……」

先唔講其他嘢,我幾鍾意佢心疼我個樣;我極之需要一個女人去心疼我。

「唔講喇,幫我攞Felix Cheung啲file過嚟啦。」發完心疼夢,繼續喺呢個人間修羅場度做契弟:一條幫過人、仲繼續幫緊人抿屎嘅契弟。


一點,午飯時間。

終於傾完。唔啱,應該係話,終於傾唔掂,個會以「大家返去考慮吓」告終。

「我哋大家都考慮吓先;」Simon有少少冇癮咁打圓場。「過兩日再聯絡啦!」

Felix Cheung同埋佢個律師分別同Simon握手,然後離開。

是咁的,當日Simon牙斬斬話俾Felix Cheung開公司數請律師幫佢傾呢壇嘢,結果人哋真係喺Norton Rose retain咗個律師,全程幫佢跟呢單M&A。原本呢類跨國鬼佬firm一向都大雞唔食細米,唔係七八位數P fee嘅IPO,一般都唔接。偏偏Felix識人喺裏面做,破格接咗呢壇嘢。

咁嘅情況下,乜都唔好講,首先張單一定杰撻撻!又睇文件又起草合約又開會又盛,街鐘加檯鐘連埋,一球就應該唔使嘅,二卅個就難免喇。當Simon一接到律師張卡片、即時面都青埋,就知道其實佢都feel到舐嘢。

然後,個律師非常物有所值。佢嘅advise其實都唔係乜嘢「扭計師爺」絕橋,佢只不過要將Simon對入股以後嘅注資、同埋日後嘅發展路向之類嘅「口頭承諾」寫埋入合作協議嘅appendix入面。

其實呢啲都唔係乜嘢大問題,如果入股嗰個,係真正想老老實實咁發大嚟搞、有錢齊齊搵的話。偏偏我呢位「風吹皇帝褲浪」(孤鳩寒也)老細,一聽都呢個要求嗰陣,面色就青過史力加喇。

因為呢啲甚麼「我哋入股之後,日後就點點點點,到時我哋就可以點點點點,然後就集資上創業版blah blah blah」,對於Simon嚟講,就好似一邊同條女講「我好愛你㗎,我對你真心㗎」,一邊伸手解條女個bra扣一樣,都係齋吹唔使負責任、「射完掹返出嚟休褲走」嘅說話。

佢憑住呢套吹功,喺大陸戰無不勝。無他,因為大陸生意佬,唔係頂級嘅都冇乜點見識過香港上市公司,個個聽見「香港上市」四個字就好似中降頭咁,覺得你一定有料到、開句聲就一千幾百個人仔咁「泵水」。正如你拎住袋Pandora去溝屋邨妹甚至村姑,梗得㗎!人哋未見過吖嘛!

坦白講,連埋郭總壇嘢在內,我大大話話睇咗四五單呢啲咁嘅刁,從來都未見過佢兌現承諾。掉返轉頭,Simon嘅如意算盤其實係希望平價入股、人哋以現有嘅資源、繼續𢱕石仔、然後分佢一杯羹。

偏偏Felix Cheung呢個世界仔,喺香港撈慣嘢見慣世面,再加個唔係點點檔呃街鐘嘅律師,你啲Pandora人哋眼尾都唔睄。你話日後送Cartier俾我、仲話要送部Boxster俾我、又話買層凱旋門俾我收租?咁你寫埋落合約囉!

「Andrew、Alan,入嚟我房!」Simon一邊行返入房一邊講。

我同Andrew交換咗個眼神,然後跟住Simon行。

我啱啱踏入佢間房、剛剛閂好門、櫈都未坐、佢就一句「dut」埋嚟:「Alan你點做嘢㗎?」

「我點做嘢呀?」我反問佢。其實我都係個有脾氣嘅人,只不過好多時㩒住自己啫。

「人哋個律師開啲咁辣嘅條件,你唔識反駁嘅咩?你唔識counter offer嘅咩?」佢仍然怒氣沖沖。

「人哋開出嚟嘅條件合法、合情、合理,你叫我點反駁呀?」唔通同佢講,我老細吹水唔抹嘴㗎咋,你哋唔好咁認真咩?!

「……都係啫!冇理由任佢亂寫啲嘢落合約到㗎嘛……」佢開始知道自己理虧。

「咁承諾係咁㗎嘛!」我嚟開就收唔到。「既然都係要做,點解唔可以寫落合約呢?」

「你都唔識做刁嘅!」佢講唔過就發爛。「……做唔到嘢又幫唔到手……」

做唔到嘢?我有俾你屌㗎!

「其實都仲未斷嘅;」Andrew幫我口,佢未見過我哋搞到咁僵。「大家再俾啲時間傾吓,我諗有啲嘢應該有共識嘅。」

「Simon,唔好意思,我今日病假呀;」我都唔想再同佢糾纏。「我要返屋企休息;聽朝見。」

然後我冇等佢俾反應就掉頭走,位都冇返,直接離開公司返屋企。


夜晚九點。

手機響,有SMS:「老地方。」

係Rachel。老地方即係杏花村海旁,我哋OT完食完飯,間中都會去嗰度坐吓傾吓偈。

去到杏花村,Rachel已經嚟咗。佢咩都冇講,淨係遞咗罐啤酒俾我(OT:啤酒唔算酒)。

於是,我哋兩個一人一罐,對住個海飲啤酒。其實我哋全程都冇乜嘢講,只係睇住個海飲酒。

飲完,再坐咗一陣,我講句「走喇」,然後我截咗架的士俾佢。

「聽朝見。」佢講完上咗的士。

有時候,好朋友就係咁,唔需要講太多。

返到屋企,Gwyneth睇緊戲。我行埋書檯、開著部電腦,然後上咗Jobsdb。年幾之後,我再一次update我自己個CV,然後visable咗佢。

(待續)


本故事人物及情節如有雷同,實屬巧合。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论