IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

北角演義(二十六)

夜 天花板有這段戲 總關不上心裏的放映機

星期四晚,尖沙咀諾士佛臺某酒吧。

既然聽日開始long weekend,不蒲白不蒲。不過,又唔係完全係蒲嘅,約咗Eric飲嘢兼吹水收風。大家之前都係行家,佢講嘅嘢可信度會高啲。

「兄弟,咁快就爆鑊咁嘢呀?!」Eric摸住佢杯Black Label同我傾緊偈。「Gruoch呢個人唔好惹㗎,你都係小心啲好。」

「唔爆都爆咗啦,咁點喎!」我答佢,然後啜緊我杯gin tonic。「失驚無神無啦啦開我拖,又唔係我嘅錯,我點忍佢先?」

「我明,你啲性格同我一樣,爆咗先講;」佢若有所思。「但係Gruoch都唔係善男信女,佢本身都係做agency出身,不過唔係PR,係廣告。你都知啦,4As啲人,真係玩泥漿摔角大嘅,咩古靈精怪嘢都有,再賤啲都仲做得出。再加上我哋身處一個『下把』位,難守難攻;你自己執生啦!」

又一個慘家嫂變身惡家婆嘅案例,呢班人真係要同社會隔離。政府應該將喜靈洲改做中途宿舍,俾呢班心理不平衡嘅變態家嫂住。

「又睇吓點!」我漫不經心。「我硬係唔信,佢可以咁樣打橫嚟。」

「我就冇你咁樂觀喇!」Eric擰一擰頭。「我知你同『大佬』識咗好耐,但你從來未同佢共事過。佢呢份人,好睇個客嘅面色做人。如果Gruoch真係執意要整死你的話,『大佬』喺呢啲環境,未必會攬你……總之都係嗰句:執生啦兄弟!」

「大佬」係Richard喺同事間嘅代號。Eric嘅說話有一個重點,就係我的確未試過同Richard共事,亦唔係深交。如果我真係一心諗住有乜𠵱郁佢會攬我的話,到時我真係會表錯情。

我將我腦裏面個沙盤重新推演一次。呢次個senario,Renee同Richard都唔再係「自己人」。


星期五,long weekend開始。

明明有得瞓到黃朝百晏,撞鬼佢十點幾就醒咗。人就係咁犯賤,冇假放嗰陣就恨放假,有假放嗰陣就瞓唔著。

結果喺床上面碌多咗陣都係瞓唔返,於是起身。

好奇攞部手機睇一睇,照例load爆晒email。睇嚟我哋班貴客仍然死心不息,繼續盡最後努力send email嚟問呢樣攞嗰樣,兼繼續屌鳩我哋放假呢個決定。就算個個都放晒假,那怕只有一個人睇到,都誓要同我哋個long weekend攬炒。

試問,除咗個中文個「閪」字同英文個「twat」字之外,仲有咩字眼可以形容呢班撚人?究竟呢啲公司嘅HR係點請人嘅呢?點解個個都「齊輯輯」一樣咁仆街嘅?唔通個ad寫住「consistently puk-guy mindset and arseholic behaviour is a must」?

睇完email,開個MSN𥄫吓,睇吓仲有冇同事online。一如所料,得返小貓三兩隻。咦?其中一隻online嘅「小貓」係Winnie喎!

佢冇朋友陪佢玩㗎?

「早晨!放假都仲online?」我ping佢。

「早晨!我check email呀!你都咁早online?」佢問返我。

「唔早喇,都就十二點喇!我咪又係check email囉!」咪同你一樣,犯賤放假搵嘢做囉。

「今日去邊玩呀?」我繼續問佢。

「冇呀,一陣同屋企人去飲茶,然後冇喇。」佢答我。

「不如出嚟行街咯?」其實我係口痕居多,預咗佢say no。

「好呀,去邊行呀?」估唔到佢又肯喎!

由於我真係冇預佢肯出嚟,所以根本冇諗定想去邊。

「咁不如三點鐘海港城見啦!」兩個住港島東嘅人過海行尖嘴,可見我真係隨口噏當秘笈。

「好呀!陣間見!」

唔知點解,我而家個心情,好似當日Chloe第一次約我去仁川咁,有少少興奮、有少少希冀。

同事嚟咋喎!唔好亂諗嘢!


下晝五點,海港城Habitu。

行街行咗兩個鐘,係時候坐低飲杯嘢,然後俾人盤(女人係唔係都盤定你先是常識吧)。

第一次喺工作以外同Winnie相處,得到一個好特別嘅感覺。我並無意將佢同任何人比較,但如果唔係咁,我又真係唔知點樣好具體咁寫出嚟俾你哋睇;所以,一日最衰都係你哋!(笑,要笑㗎!)

呢兩個鐘嘅相處,我覺得佢好似Colette同Chloe嘅混合體。一方面,佢似Colette嘅文靜,講嘢唔多,但都係直來直往、冇乜遮掩,唔似得好多女仔咁嬌柔造作。另一方面,佢似Chloe咁平易近人,好多嘢都冇乜所謂,唔會意見多多。要知道,呢個年代,你要搵個乜都有意見、乜撚都唔啱嘅四方西港女就周街都有;你要搵個冇乜所謂嘅「順德人」就真係有啲難度。

「我要pizza bread同cappuccino;唔該!」Winnie落緊柯打。

「飲完茶有幾耐?乜你咁大食㗎?」我笑佢。

「我好細食㗎咋!」佢抗議。「你覺唔覺呀?我同你好似由細到大都喺隔籬左右生活,但我從來都未撞過你嘅?」

經過幾日嘅「你有冇去過xxx」冇獎問答遊戲,我哋發現原來我哋相差兩個星期喺同一間醫院出世(養和)、早年住喺同一區(跑馬地)、小學入讀同名嘅學校(英文名,唔同校)、我返香港之後,我哋喺同一個field做嘢、我肯定有去過佢嘅event、我哋亦都去過同一個「腦記春茗」,就坐喺隔籬檯。

好鬼《向左走.向右走》。

「我就好似有啲印象喇!」我笑住答佢。「我記得喺養和瞓BB兜嗰陣,隔籬床有條𡃁妹B嘈喧巴閉,嘈住我瞓覺;我認得把聲係你!」

「你有冇咁叻咁好記性呀?」佢狐疑。「我細你兩個星期㗎!我出世嗰陣,你出咗院返咗屋企啦!」

「我未足月出世㗎,嗰陣先得七個月;」我諗返阿媽講過俾我知嘅嘢。「我喺養和要住到滿月先出得院㗎!嗰個鬼殺咁嘈嘅BB一定係你!」

佢冇答我,整係扮鬼臉。

「係呢,聽Eric講,你離咗婚㗎?」佢收起笑容,比較認真咁問我。

「係,」我點頭。「分咗居三年幾,上個月簽字離婚。」

「咁你會唔會有陰影,唔敢再結婚?唔再相信婚姻?」佢再問我。

「點會有陰影呢,其實唔關事㗎;」我都轉返個比較認真嘅mode答佢。「我搭車暈車浪同嘔,可能同架車有關,可能同個司機有關;但喺唔會同『汽車』呢個概念有關喎!我可以否定令我暈車浪架車,我可以否定揸車個司機,但我唔會否定『汽車』呢個概念,覺得係車都唔好、以後都唔搭車喎!個logic都唔啱。」

「咁你鍾意啲咩類型嘅女仔㗎?」佢繼續盤;呢樣都好似Chloe。

「唔知㗎,要遇到先知喎!」我答佢,隨口反問。「咁你呢?」

「我都唔知㗎,都係要遇到先知喎!」佢笑一笑。「不過我希望個男仔會大過我,同埋聰明過我。」

「咁唔難吖!」我開始玩嘢。「嗱,你望出去天星碼頭,大把大過你嘅男人啦!」

「但係聰明唔過我喎……」佢反駁。

「你未試過又點知呢?可能人哋聰明過愛因斯坦呢!」

我哋坐喺Habitu近窗口嘅位置,你一言我一語,望住海運大廈對開嘅海面傾閒偈。雖然我哋係同事,但係我同佢都冇傾啲公司嘢出嚟講,只係不著邊際咁東拉西扯,講啲輕鬆嘅嘢。感覺好舒服,好耐未試過咁舒服。

呢個long weekend嘅首日,真係過得唔錯。


晚上九點,返屋企。

由於Winnie今晚有家庭聚會,佢六點幾七點就走咗。我自己一個人蕩咗我一個比利時朋友開嘅Weinstube,飲咗杯Hoegaarden之後就歸家。

「哥,返嚟喇?」Gwyneth一邊打緊機,望都冇望我咁同我講嘢。「頭先Chloe姐姐搵過你呀!」

「吓?」我非常驚訝。我哋好多年冇聯絡喇,佢搵我做乜?

「係呀,佢搵你呀,一個鐘前。」佢擺低個手掣,遞個電話俾我睇佢個call record。「佢話今晚forward email嗰陣,唔覺意click咗你個名,但係email打回頭,話冇呢個信箱。佢擔心你有咩事,咪打嚟問我囉!你知啦,邊有正常人會cut email account㗎唧!咪又係得你呢個怪胎會咁做!」

「佢仲有啲咩同我講呀?」我好心急咁問佢。「佢有冇叫我覆電話俾佢?」

「冇呀,佢千叮萬囑,叫我唔好話你知佢搵過你㗎!」佢抬頭望住我。「但我聽得出,佢仲好關心你、仲好緊張你。佢知你冇事嗰陣,長長咁鬆咗一口氣。哥呀,唔好咁硬頸啦,覆返Chole姐姐好唔好?」

我猶豫咗一陣,個心真係好想打俾佢;但最後,我嘆咗口氣,同Gwyneth講:「唔好喇,一場辛苦咁多年,唔好白白浪費大家嘅努力。」

然後我換衫沖涼,未夠十點半我就熄咗我嗰邊房嘅燈,攤上床扮瞓。

我個腦又再一次重溫我同Chloe嘅往事……

夜 天花板有這段戲總關不上心裏的放映機
你 夜幕中只有你飄過 再掠過再記起
舊的影子 舊的聲音但新的痛悲
來追逼我 來衝擊我無法退或避
從此方知 從今方知 是多麼愛你
思想早已與你一起
是否應該 是否應當 讓癡心凍死
從此不要 從此不再 求與你一起
但天花板 在這一晚 仍揮不去你
深宵冰冷情人你在何地

本故事人物及情節如有雷同,實屬巧合。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论