IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

北角演義(一)


星期六,倒塔咁早,中山某高球場。

又一次,我喺週末俾人挾咗返大陸。但又唔怪得晒我老細嘅,事實上,佢只係叫我下晝上嚟。我之所以咁早就喺度打霧水,係因為郭總約咗我打早波。

郭總係Simon嘅生意拍擋;應該咁講,喺舊年年中,公司收購咗郭總喺珠三角西岸嘅電訊連鎖店集團嘅一半股權,其中嘅部份交易金額,公司以「印股票」嘅方式去支付,所以同郭總建立咗「互控」嘅關係。

我聽Rachel講(佢喺公司坐咗四年),咁多年嚟,Simon一直都唔係一個認真嘅生意佬,公司上咗市,佢已經好滿足。但係喺舊年一個「富豪飯局」中,唔覺意俾佢知道咗,原來上市公司一般都有個general mandate,喺毋須觸動EGM嘅情況之下,發行唔超過已發行股本20%嘅新股。於是,Simon發現新大陸……

每年可以印一定數量嘅股票,即係等同每年可以合法開機印銀紙。Simon雖然係懶兼遲鈍,但唔係蠢,佢好快就睇通呢一點;開始大展拳腳去買嘢。


「你係corp comm咋喎,公司M&A關你乜事?」

呢點亦都係Simon呢個「Cheap喱」起躲之處:佢請我坐corp comm,除咗係因為我嘅傳媒經驗之外,佢仲睇中我有個LLB、讀過PRC Law。於是,但凡佢去傾生意玩收購,就搵我去做跟班把第一關,做最初步嘅due diligence。大陸做生意,吹水怪多過正常人;有我去把第一關,過到我先再搵律師樓同auditor做嘢,佢變相慳返好多consultancy fee。

「Alan,今日冇乜態喎!」郭總又入一洞。鬼咩,神七咁早太陽都未出就約我「打洞」,我話有態就呃你嘅啫;此洞不同彼洞呀郭老闆!不過就算我狀態十足,我同呢班「老總」點都有handicap。

「夠皮喇今日!」郭總贏波後鳴金收兵。「我哋去食早餐,食完帶你去睇廠!」

咦?!新鮮嘢喎!郭總嘅廠,從來都唔係我哋嘅合作範圍之內嘅事;無啦啦帶我去睇廠,究竟咩葫蘆賣咩藥呢?

早餐過後,我哋返咗去珠海工業園。原來郭總喺呢度,有一間好大(有內部穿梭巴士)、專門生產手機免提耳機嘅廠。睇完一round之後我發現,郭總呢間廠,係幾間大手機品牌嘅OEM。

「點呀,Alan,有冇興趣過嚟幫我手?」郭總問咗一個我唔知點答嘅問題。

長駐大陸做嘢?唔係啩……


星期日中午,柴灣區某住宅。

太陽終於照到我面上,亦即係大約12點。以前阿媽成日話我「太陽照到屁股先捨得起身」應該係𠱁我開心嘅說話,因為照到面上我都已經頂唔順喇,邊忍得到照到屁股。

「哥,起身食晏喇!」講嘢嘅係我嗰個身型同外貌都有幾分似廖碧兒嘅妹妹Gwyneth。自從我去咗美國讀書之後,呢段時間係十幾年以嚟,我哋兩兄妹首次「同居」。

我老豆喺幾年前退休之後,兩老就好少再留喺香港。一年嘅絕大部份時間,佢哋都會喺波士頓(馮氏喺美國嘅老巢)同埋慕尼黑(我老豆長大嘅地方)呢兩個地方「養老」。佢哋香港嘅住宅,都已經租咗出去。

當我結束荷蘭嘅「工作」返港之後,我同Gwyneth呢對孤兒仔,就搬咗去我姑姐位於柴灣嘅屋企。佢老人家住喺一幢舊式嘅大廈,有間接近五百呎嘅L型大房(我哋真係搵拉呎度過,有四百九十幾呎實用面積)。由於我表哥表姐亦都已經移民新加坡,所以我哋就搬咗去同姑姐一齊住、兩兄妹「分享」呢間五百呎嘅大房。

香港地呎金吋土,與其交租益外人,不如俾家用「孝敬」姑姐仲好。

梳洗過後,我哋喺飯廳食緊姑姐煮嘅豉油王炒麵。

「飲咗杯參茶啦!」姑姐拎咗杯嘢放喺我前面。「你呢份咩工嚟㗎,成日都要你放假飲到醉薰薰嘅?你老細唔使陪屋企人嘅咩?」

好問題!我都想知佢老婆究竟點忍佢。

我琴晚又俾佢哋隊到啤啤夫,半醉半醒咁經澳門返嚟。我都唔明,點解喺大陸傾親嘢都要飲酒?仲唔係係咁𠵱飲吓嗰隻,好似唔飲醉唔收手咁。我都已經唔記得,琴晚係我連續第幾個週末俾人的返大陸,然後死吓死吓咁返嚟。

「唔該姑姐;」我答佢。「係咁㗎啦,返親大陸做嘢,想唔飲都唔得……」

「個個禮拜咁飲,星期六都仲要做嘢,你老細想收買人命咩?!」姑姐憤憤不平。

另一個好問題!但係我唔識答。

食完晏,我同Gwyneth返咗入房玩Wii網球。我哋兩兄妹雖然都已經三十過外,但仍然童心未泯。我哋喺房擺咗部大電視,除咗睇戲之外,我哋最鍾意就係打機。

打打吓機,我個手機響咗一吓,有SMS。

唔會係Simon又搵我呀,你真係當我係你褓姆咩……

Eunice:「喺唔喺香港?得唔得閒?」

唔……都係時候你搵我喇。


港島區某酒店嘅高層房間。

房裏面傳來一輪激烈嘅抽送聲、男女呻吟聲、同埋我都唔好意思寫出嚟嘅浪語。良久,聲音漸停;一對全裸嘅男女,仍然喺床上依偎、分享緊一支「事後煙」。

「你今日好似不在狀態喎,冇事吖嘛?」Eunice問我。

Eunice唔係我女朋友,佢係我嘅Sex Partner。我哋幾年前認識,一直保持朋友關係。直到我分居之後,一次偶然嘅情況下,我哋嘅朋友關係,變成情慾關係。自此之後,我哋就經常上床。

我哋唔係未試過俾機會對方、發展情侶關係;我哋試過正正經經咁去拍拖一日,結果連嗰日都差啲過唔到。嗰晚,喺時鐘酒店嘅一輪「激戰」之後,我哋決定,都係維持SP關係比較適合。

其實咁樣未嘗唔係好事,兩個人心無旁騖咁修練「慾女心經」,總好過情情塔塔一輪、然後又係兩個人唔開心。人生苦短,我冇乜時間再浪費喺啲唔開心嘅嘢上面。

「喂,你真係冇嘢吖嘛?」Eunice輕輕推一推我。

「冇嘢,可能琴晚飲多咗啫……」我支吾以對。

「唔係!一定唔係!」Eunice斬釘截鐵。「你飲醉唔係咁嘅,你一定有嘢唔開心,或者有嘢煩緊!」

「小姐,雖然我哋都識咗好一段日子,但基本都係喺床上見;」我笑一笑。「唔好扮了解我喎。」

「你咪理,人個腦會講大話,但係下面唔會;」Eunice伸手落去唔會講大話嗰度。「佢話我知,你完全唔專心。」

有時候,簡單嘅呻吟聲溝通,真係勝過千言萬語。

「我老細個生意拍檔,俾咗個job offer我……」我答Eunice。

「咩job offer先?返大陸做嘢呀?」佢講還講,仍然冇停手。

「hmm……珠海;其實個offer唔錯,不過要長駐珠海,同埋四圍去。」我邊扯煙邊答佢。

「聽聞啲大陸妹又姣又好砌喎!」Eunice漫不經心咁答我。「到時你收埋兩件慢慢嘆,學到啲新招記得返嚟同我研究吓!」

「屌!我講緊正經嘢呀!」我串佢,當然唔係認真串。

「我夠講緊正經嘢咯!」佢望住我。「你平時連返大陸兩日都鞋口鞋面,你會為咗錢返去長駐?除咗女人,我睇唔到大陸有嘢留得住你喎!男人嘅嘢,下面硬就心軟;除非珠海有女人搞硬你,否則我唔認為你會心軟。」

果然,呻吟聲溝通清楚過開會。

「咁你都睇得出我不在狀態咯,梗係有嘢值得我去考慮啦。」我冇佢咁好氣。

「你個人太唔老實,我唔同你講!」Eunice好銷魂咁眼尾睄一睄我,將個頭向下移。「『佢』老實啲,我同佢慢慢傾……」

「你好趕時間呀……」一陣強烈嘅快感,令我深呼吸咗一吓。「啱啱先完事冇耐,又嚟?」

「又係你話『屌』嘅……」佢仍然用對銷魂眼望住我。「我咪幫你做定啲準備功夫先囉……」

咁嘅情況下,天跌落嚟都唔諗住啦……

又話上下半身唔關事嘅?呃人……

來沉沒 在我的深處吧埋在愛情下 世界快要 變作碎花來接我吧 趁這結尾 嘆口氣吧 原諒我們吧答應送我 最美那朵水花 可以嗎

(待續)


本故事人物及情節如有雷同,實屬巧合。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论