IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

IF夜信( 사랑하다 밤편지 )KW48

又去完旅行,即係表示,我又會有幾日post-travel depression(唔係真係病嚟嘅,放心)。

大家有冇試過咁?每次去旅行,見到一個好靚、自己覺得好舒服嘅地方,幾日落嚟,你會開始諗:究竟我可唔可以喺呢度定居呢?

對於香港人嚟講,我覺得諗吓一定有。事實上,香港就算唔係好似呢期咁動盪、好人好姐冇事冇幹嘅平靜日子,其實都係個壓力煲。偶爾離開一陣去到一個陌生嘅地方、睇見當地人悠閒兼優雅咁過生活,就算更「短命」嘅人,都自不然會羨慕一下、諗吓「如果我可以住喺呢度就好喇」。

只不過,卅秒後你就會諗到,聽晚就要返香港,返到去篋都未unpack就要開電腦做嘢、因為第二朝一早返工就有六個會要開、其中四份presentation PowerPoint仲未寫完……。移民?仲難聽過粗口:「有時間胡思亂想,不如搵多啲錢好過啦!有錢邊度都係天堂啦!布拉格?連食碗雲吞麵都冇呀!」

我已經唔講,絕大部份嘅香港人,其實冇乜海外謀生能力。你有degree?但係人哋唔識你間U喎。你英文叻?地球上大約有廿億人都係;如果喺歐洲你唔識德法西以是但一種、即係等於啞。你廿年工作經驗?咁你有冇歐洲工作經驗?冇嘅話下世請早(Ok,唔咁悲嘅,不過差唔多啦)。

我哋比較好彩,九年前就作出咗呢個選擇,喺一個自己覺得好靚好舒服、得十幾萬人口嘅小城落腳。只不過,就算settle down咗,我哋間中都仍然會幻想:我哋會唔會搬去XXX再落腳呢?

XXX有三個地方:維也納、布拉格、同Berchtesgaden。最後呢個喺德奧邊境近Salzburg、希特拉「鷹巢」嘅所在地,係我哋諗住退休搬落去嘅地方 — 如果我哋搬埋Anmeldung(登記)落去的話,咁百年之後,我哋嘅墓地亦都會喺嗰區;有乜好得過百年之後、可以長眠喺風光如畫嘅阿爾卑斯山山麓?

如果真係要搵一樣我哋比大家幸運嘅事情的話,我諗我哋嘅德國籍會係最幸運嘅一樣 — 只要我哋喜歡,任何EU國家都可以係落腳定居嘅地方。維也納、布拉格、Berchtesgaden,只要我想就得。呢九年以嚟,我為自己建立嘅「事業」叫freelance。我搵嘅的確唔夠我喺香港搵咁多,但我可以隨時relocation,唔會三餐不繼、又要從頭嚟過。只要我想,我聽日就可以搬去布拉格。Winnie係科技公司嘅高管,要relocation當然要重頭嚟過;但佢已經有幾年solid嘅歐洲經驗,呢啲職位唔會冇人請、亦唔可以俾機器取代。

只不過,呢九年嘅歐洲生活,我學識另一樣嘢 — 好睇唔好食。當日我哋因為靚同舒服搬去Regensburg,咁多年嚟,雖然我哋對呢個小城嘅鍾愛不減,但係亦不無怨言 — 拜仁本身已經保守,Regensburg就更加係保守中嘅保守;我哋花咗好多時間去融入呢個城市,然後先發現佢嘅各種缺點。

畢竟,睇吓行吓玩吓,同住落嚟生活搵食,係兩回事。與其再次relocation去摧毀我對一個地方嘅美好回憶,倒不如保持返少少距離,留返一個每年可以retreat幾次嘅「秘密花園」,咁對我哋同個城市都會更好。

「留下一點距離回味猶自心跳」應該就係咁解。


本週文章:

中環遊戲(44)天下第一武道會

……另一方面,當我知道,Cindy會同我一齊去Vegas之後,唔知點解,我好似對呢件事有啲期望咁……作為一個負責任嘅成年人,我當然會提醒自己「有婦之夫」呢個身份,而我亦都對佢唔會有乜嘢非份之想;但係……總之就有種揮之不去嘅古怪期望……

布拉格

……話時話,第一次用Leica街拍,超唔慣、勁論盡……

飼鳥

……呢度仲有啲巨型天鵝(定係佢哋本身已經咁大隻?),會追住人搲嘢食。不過,有幾隻其實幾污糟;所以,天鵝一定白白淨淨應該都只不過係stereotype……


《中環遊戲》係我第一輯完全放喺Medium收費牆之外嘅小說,供讀者文友免費閱讀。作為一個全職作者,我喺寫作上面嘅收入,就只靠LikeCoin嚟支持。所以,希望各位「讚賞公民」能夠喺上面嘅LikeCoin widget拍滿五拍,等我可以維持收入。未加入成為「讚賞公民」嘅朋友,可以喺呢度加入:https://liker.land/Civic?from=herrfung 。

另外,如果你加入得夠早夠快的話,我仲會私人回返第一個月嘅月費、港幣卅八蚊俾你。只要你喺加入之後,去呢度:https://civicliker.typeform.com/to/YjFjqT 填返啲資料俾「讚賞公民基金會」幫我過數俾你就得。名額有限,先到先得,送完即止。

P.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论