IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

IF夜信( 사랑하다 밤편지 )KW46

最近,我哋迷上咗一隻韓國時裝品牌,叫「 노앙 」(Nohant;冇錯,同法國某小鎮同名)。

話說某日,我哋睇《孝利家民泊2》,見到潤妸(允兒)有件粉紅色嘅hoodie好靚,Winnie好鐘意,於是我就幫佢google。其實韓國嘢唔難搵,如果你識韓文同識上Naver的話。好快,我就搵到呢隻叫Nohant嘅designer label。

我應該點形容Nohant呢?韓國時裝設計師Noah Nam主理嘅Nohant有「街牌」嘅味道,但比街牌有深度,因為佢有John Galliano入主之前嘅Maison Martin Margiela影子 — 品牌雖然都有大量嘅hoodie同sweater之類嘅街牌必備貨品供應,但除此之外,佢嘅衫簡約得嚟帶有好濃烈嘅「解構主義」(Deconstructivism)味道;就算佢嘅hoodie同sweater都唔例外。

相比起我嘅廿年街牌飛佛「87MM_SEOUL/Mmlg」嗰種純street fashion,Nohant可以講,有「街味」得嚟,多咗一份designer label嘅high fashion味道。最起碼,佢啲衫真係有design嘅,唔會收你幾千銀賣件燙名tee俾你。

除咗解構主義之外,Nohant標榜嘅unisex,亦都係品牌嘅其中一個特色同吸引之處。品牌嘅所有衫,無論喺hoodie之類嘅casual wear,定係大褸恤衫套裝之類嘅high fashion嘢,都係unisex design,就算佢嘅裙都係。我幾欣賞呢個concept — 作為一隻時裝精,其實我幾鍾意呢種「男女平等」。

雖然係韓國品牌,但還好美國時裝網站W Concept有carry呢條line,收費尚算公道(點都要俾人賺啲嘅)。對Nohant有興趣嘅話,可以去佢哋嘅IG @official_nohant 度,睇吓佢哋最新一季(20SS)嘅presentation。利申:我冇錢收,仲敗緊錢買佢嘅嘢。

Nohant近年之所以喺韓國大紅,除咗佢嘅設計特色之外,同著佢嘅人亦都大有關係。孔曉振(孔孝真)、潤妸、秀智、朴寶劍、宋仲基、南柱赫等等,有咁紅得咁紅。淨係呢班人著過,都夠佢大賣特賣。就算你唔追韓星韓劇,你都有可能喺C版或者網上,見過佢哋著住Lonely Lovely hoodie或者sweater。

MMM每季都會推出一款唔同色嘅Aids Tee,Nohant就每季都會有唔同色唔同款嘅Lonely Lovely hoodie或者sweater。呢個亦係兩者之間其中一個相似之處。

本週文章:

中環遊戲(41)蜜月(上)

……喺現代商業社會,去邊度蜜月,有著更深層嘅意義、更精密嘅計算。你同客人、朋友、生意拍檔、下屬等等,講你去歐洲蜜月,同講你去星馬泰蜜月,可以係兩件完全唔同嘅事。特別係喺2009年呢個經濟低迷時期,去歐洲蜜月,絕對係喺客人同生意朋友面前,顯露實力嘅好時機……

隨想(2019/KW46)夢境中嘅恐怖主義

……但隨即又諗,咁樣殺人冇用㗎喎!魔警日日都殺人啦,大家有驚過咩?更何況,土共仆街咁多,你殺得幾多個?但殺人直播就唔同喇,impact大好多!早幾年,Daesh(即係所謂嘅ISIS)以至佢嘅前身伊拉克阿蓋達,咪用呢個方法,嚇都好多人鼻哥窿都冇肉囉……


《中環遊戲》係我第一輯完全放喺Medium收費牆之外嘅小說,供讀者文友免費閱讀。作為一個全職作者,我喺寫作上面嘅收入,就只靠LikeCoin嚟支持。所以,希望各位「讚賞公民」能夠喺上面嘅LikeCoin widget拍滿五拍,等我可以維持收入。

未加入成為「讚賞公民」嘅朋友,可以喺呢度加入:https://liker.land/Civic?from=herrfung 。另外,如果你加入得夠早夠快的話,我仲會私人回返第一個月嘅月費、港幣卅八蚊俾你。只要你喺加入之後,去呢度:https://civicliker.typeform.com/to/YjFjqT 填返啲資料俾「讚賞公民基金會」幫我過數俾你就得。名額有限,先到先得,送完即止。

P.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论