IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

IF夜信( 사랑하다 밤편지 )KW45

呢個世界上,有一種幸福,叫李孝利。

喺好多人眼中,李孝利一直都係個幸福人。廿三歲脫離Fin.K.L單飛,第一首主打歌《10 Minutes》經已令佢躋身天王巨星之列。出道廿一年,如果話,Fin.K.L係現代韓國女團嘅始祖的話,咁李孝利就係現代韓國女歌星嘅必然效法對象。

但我覺得,孝利(我比較鍾意用韓式嘅稱呼)真正嘅幸福,係李尚順嘅出現。

喺2011年年尾,孝利公開同音樂人李尚順嘅戀情,2013年更公佈婚訊。當時可以用「舉國震驚」嚟形容 — 因為出道咁多年,孝利雖然偶有緋聞,但從來未公開過任何男女關係。所以消息一出,李尚順迅即成為茶餘飯後嘅話題 — 比較似攻擊對象多啲,主要因為尚順其貌不揚、事業平平、亦唔係財閥或者「富二代」,大家都覺得佢高攀孝利,尚順被攻擊得體無完膚。

孝利同尚順婚後移居濟州,與介紹佢哋認識嘅「媒人」、唱作歌手張弼順(IU嘅偶像)為鄰,對娛樂圈冇半點留戀,過咗四年隱退嘅生活。直到2017年,孝利玩票式復出,推出《Black》專輯、並接拍JTBC綜藝節目《孝利家民泊》。

《孝利家民泊》係個reality show,孝利夫婦喺十四日內,將佢哋屋企變為民宿招待客人。兩季嘅節目,孝利夫婦總共招待咗七十幾位旅客。喺呢個節目播出後,孝利嘅婚後生活亦都首次曝光。節目出街後,李尚順隨即搖身一變、成為「國民老公」、「超越財閥嘅能力者」。

孝利曾經講過,「我只係有錢,但哥哥(尚順)不食人間煙火。」喺《民泊》裏面嘅尚順,每日由朝早七點幾開始,就打理家頭細務、煮三餐、買餸、洗衫,一直做到晚上十點半熄燈為止;目的好簡單,就係唔想孝利因為呢個節目做得太辛苦。

尚順為人木納寡言(經常喺客人面前dead air),喺屋內嘅幾十部遙控鏡頭下,佢大部分時間都係默默地做、甚少出聲。但佢嘅暖男本色就盡顯無遺 — 佢會因為擔心趕早機嘅客人call唔到的士、零晨五點半起身親自揸車送人出機場,亦會喺暴雪警報其間出去拯救被雪圍困、「煽軚」開唔到車嘅客人。

至於尚順點樣對孝利無微不至,基本上兩季共三十集嘅《民泊》全部都係,大家有興趣搵嚟睇就得,唔須要舉例。IU就曾經好羨慕咁對孝利講:「姐姐,尚順哥哥真係好愛你。」不過,有兩個我覺得好特別嘅例子,可以同大家分享一下:

某日,民宿員工IU問孝利,洗衣液放喺邊?孝利答:我唔知,洗衫從來都係哥哥做(當時佢已經喺嗰間屋住咗四年多)。喺第二季《民泊》,尚順因為做嘢嘅關係,要去首爾過夜。晚上佢打電話返民宿,臨時員工朴寶劍接電話。當寶劍同尚順講句好普通嘅「姐姐休息緊」,尚順已經即時知道:孝利病咗。從一句簡單嘅說話就可以知道老婆嘅實況,呢個男人嘅細心實在超乎想像。

孝利亦非常清楚自己嘅幸福,所以好多時都有意無意「放閃」。喺《Camping Club》,佢就經常喺佢班Fin.K.L姊妹面前晒幸福,甚至令玉珠鉉「抗議」:「哥哥你收線啦,好難頂呀。」孝利亦都向IU親口證實,當初佢同尚順拍拖,就係呢個男人令佢戒酒同戒斷購物狂嘅病態。我甚至相信,近年孝利嘅樸素同喜歡素顏出鏡,某程度上都係佢嘅「哥哥」對佢嘅影響,令佢改變。

有好多人,仍然會不斷為自己或者身邊另一半,設下好多條件,希望符合呢啲條件之後,自己就會幸福。李孝利嘅case就正好話俾大家聽,只要簡簡單單、搵到個真正愛你嘅人,其實已經可以幸福滿瀉。


本週文章:

中環遊戲(39)Protégé

……呢個時候,房外邊傳出一聲巨響,係掟電話聲;然後再跟尾一聲「妖!」,係Winnie。佢喺佢房掟電話同妖人,我喺呢邊房閂埋門都聽到,十號颶風訊號現正生效……

中環遊戲(40)呃Like

……PR絕對係開會多過共產黨嘅行業。Pitching=開會、Presentation=開會、Operation=開會、傾proposal=開會、brainstorming=開會、debriefing=開會、個客彈鐘=開會、內會=開會、例會=開會;總之好似唔開過會就唔識做嘢咁……

隨想(2019/KW45)鶳之終章

……踏入十一月,時代革命將會進入第五個月。自六一二開始,我一直都有個問題,擺咗喺個心裏面、唔敢問。點解唔敢?因素好複雜,我唔想鳩噏咁多,總之就唔敢……


《中環遊戲》係我第一輯完全放喺Medium收費牆之外嘅小說,供讀者文友免費閱讀。作為一個全職作者,我喺寫作上面嘅收入,就只靠LikeCoin嚟支持。所以,希望各位「讚賞公民」能夠喺上面嘅LikeCoin widget拍滿五拍,等我可以維持收入。未加入成為「讚賞公民」嘅朋友,可以喺呢度加入:https://liker.land/Civic?from=herrfung 。

另外,如果你加入得夠早夠快的話,我仲會私人回返第一個月嘅月費、港幣卅八蚊俾你。只要你喺加入之後,去呢度:https://civicliker.typeform.com/to/YjFjqT 填返啲資料俾「讚賞公民基金會」幫我過數俾你就得。名額有限,先到先得,送完即止。

P.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论