IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

IF夜信( 사랑하다 밤편지 )KW44

係,開版相完全圖文不符,我只係想貼佢哋四個嘅相嚟呃吓click;就算呃唔到你哋,呃我自己click入嚟都夠晒盞鬼。

雖然,我仲有好多關於Fin.K.L、特別係李孝利嘅嘢,想同大家分享;但唔係今個星期。我覺得《夜信》係好適合講呢啲篇幅唔太長嘅話題,總好過好似以前咁,開隻專題寫幾千字,然後先發現原來大家冇乜興趣。喺呢封信寫就唔同,短短幾百字,我仲可以afford到大家嘅唔熱衷。

今個星期主要係想介紹吓,我個新地盤。

如果有Matters account嘅文友,歡迎你add返我,我亦會add返你。

大家可以放心(或者且慢開心),我仲未放棄Medium,喺可見嘅將來都唔會放棄呢度。開多個新地盤嘅原因,係想俾多個機會自己explore一吓Medium以外嘅世界,特別係華文嘅世界 — 老實講,不斷嘅技術問題、再加埋呢次改制,我經已厭倦俾Medium牽住走。

喺現階段,我暫時只會將呢邊嘅非小說舊文、每週嘅《隨想》同《夜信》,順時序兼延時搬過去Matters。至於我嘅小說會唔會喺Matters推出,暫時仲未有定案。主要原因係我喺嗰邊仲未能夠開展我嘅network,未有太多follower(得11個,話冇會更貼切)。如果我真係喺嗰邊推小說的話,我希望我會有一定數量嘅follower先。

Matters嘅最大優點,就係佢已經內置咗LikeCoin嘅拍手掣,所以喺Matters拍手俾作者,作者可以直接收到LikeCoin,有助「化讚為賞」呢個最終令文創人士受惠嘅概念。自從Medium改制之後,我覺得LikeCoin嘅重要性比之前更高,因為只有呢套system行得通,作者先唔會再受好似Medium呢啲platform嘅朝令夕改所影響。

(OT:下星期嘅《隨想》會同大家睇吓改制後第一個星期條數。截至呢一刻為止係災難級,嚇撚死人……)

換句說話講,LikeCoin係文創人士奪回主導權、唔再俾platform控制嘅重要一步。只要LikeCoin普及、更多人參與呢個「遊戲」,再加埋Liker.Land,咁無論你係喺Medium、Matters之類嘅platform寫嘢,抑或係自己買domain寫blog,大家都可以喺Liker.Land睇到你嘅最新文章,然後用LikeCoin鼓勵你。咁我相信,文創嘅世界會比而家嗰種「老奉無償」更好。

寫作係賣文賺錢,係「買賣」,唔係爭取「打賞」(所以我拒絕使用以「打賞」二字招徠嘅platform)。我係賣文,唔係俾嘢你睇、然後搏你醒我兩蚊。雖然兩者都係錢,但箇中分別,我相信有必要清楚。


本週文章:

中環遊戲(37)口爽荷包𣲷

……喺2009年,任何最19嘅公關公司,除非唔夠嘢撈,否則都起碼賣緊150%嘅最大輸出公率。因為班老細,從來都唔會理會夠唔夠manpower去做嘢,總之有生意就接,話撚之你死。當年喺Soliloquize,我一個人湊晒公司兩個最大嘅account,仲要俾人捽paperwork,都冇人會可憐吓我……

中環遊戲(38)撐起雨傘

……呢個係我贏咗Daehwa香港呢個大account之後,最大嘅感覺/感慨。雖然,開波之前,上述嘅缺點,其實我知得一清二楚之餘,仲已經領教過晒。「明知山有虎、偏向虎山行」係我喺香港工作多年嘅寫照。冇錯,我犯賤……

隨想(2019/KW44)記你老母毅進仔

……其實,有乜好驚呢?首先,中共真係要以言入罪的話,要拉嘅,排隊都未輪到你哋。大把有鱗有角嘅,真係要拉,淨係招呼呢班泛民大袋、左膠嘴炮之類,香港嘅監倉都未必夠位,可能真係要勞動到大灣區幫拖,先至招呼得晒呢班人,幾時輪到你哋啲魚毛蝦仔……


《中環遊戲》係我第一輯完全放喺Medium收費牆之外嘅小說,供讀者文友免費閱讀。作為一個全職作者,我喺寫作上面嘅收入,就只靠LikeCoin嚟支持。所以,希望各位「讚賞公民」能夠喺上面嘅LikeCoin widget拍滿五拍,等我可以維持收入。未加入成為「讚賞公民」嘅朋友,可以喺呢度加入:https://liker.land/Civic?from=herrfung 。

另外,如果你加入得夠早夠快的話,我仲會私人回返第一個月嘅月費、港幣卅八蚊俾你。只要你喺加入之後,去呢度:https://civicliker.typeform.com/to/YjFjqT 填返啲資料俾「讚賞公民基金會」幫我過數俾你就得。名額有限,先到先得,送完即止。

P.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论