IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

IF夜信( 사랑하다 밤편지 )KW43

原諒今宵我告別了
活潑的心像下沉掉

咪住先,係《夜信》,唔係《夜機》喎!播錯歌𠻹……

이 밤 그날에 반딧불을 당신에
참 가까이 보낼게요 ooh ooh
사랑한다는 말 해요

(最後呢句「 해요 」hae-yo,係成首歌我老婆唯一識唱嘅一句。)

咩唧,星期六輕鬆吓、玩吓嘢,係咪詐型先?!

大家有冇發現,點解開版相係部Leica嘅?冇錯,我又敗家喇。今個星期,我終於入手人生嘅第一部Leica;雖然只係入門級,但都敗咗我€1150。自從嚟咗德國之後,呢九年我都冇買過咁貴嘅相機。當然,呢個價錢對於Leica嚟講,只係冰山一角……

(其實,之前係諗住買Ricoh GR3嘅……)

有人話,嚴格嚟講,呢部D-Lux 7唔係Leica,係Panasonic Lumix LX100 II,只不過換咗個logo就收多兩三百歐。好老實講,聽落好似好有道理、實質上都要幾唔識嘢先會咁講。

須知道,換咗Leica個logo上去,喺corporate branding嘅層面,除咗收多咗錢,仲係一個endorsement,即係Leica呢間百年老店用自己嘅商譽去backup呢部機嘅質素。講真,單係「Leica」呢五個字母背後嘅Goodwill,就唔只呢幾百歐囉。唔明?去上返幾堂corpfin補吓課啦。

更何況,除咗Goodwill,Leica仲extend咗一年嘅保養。喺整機隨時貴過買機嘅歐洲,呢一年extra嘅保養,其實幾值錢。

事實上,呢部入門級Leica亦都不乏捧場客。佢嘅周邊產品花樣之多、索價之高,亦屬罕見 — 一個自家品牌嘅真皮halfcase一百歐、日本職人手造真皮halfcase百五歐、意大利職人手造真皮fullcase三百幾歐。試問唔係Leica或者「蝦嫂」Hasselblad,仲有邊隻攝影器材品牌有呢個叫座力?

再講遠啲,你估攞住部Lumix喺街影相易溝到女啲,定係攞住部Leica喺街影相易溝到女啲?Stereotype嘅嘢好奇怪,攞住部Lumix周街影女人低胸短裙,叫咸濕;攞住部Leica周街影女人低胸短裙,叫藝術。政治絕對唔正確but that’s the way how it is.

買咗新相機,自然想影多啲相。希望下個月底嘅布拉格之旅,可以影多啲靚相同大家分享。


本週文章:

中環遊戲(35)博弈

……雖然話,建基於利害關係之上嘅友誼唔會長久,但事實上,我哋嘅友誼,一定會俾好多其他無添加友誼更加「情比金堅」 — 理由好簡單,冇咗佢,我嘅Daehwa生意又會步入另一個unknown嘅危機。Patricia冇咗我就更大鑊,佢一件「新豬肉」,絕對冇可能喺呢個辦公室鬥獸場中生存……

中環遊戲(36)搏擊會

……為咗發洩佢心頭之恨,Patricia約咗一個handover嘅meeting,我哋兩個一齊殺上Soliloquize「開會」、順便折磨吓對手。於是,一個工作會議,隨時有可能變成Fight Club……

隨想(2019/KW43)生活淡淡似是湖水

……事實上,作為一個隔岸觀火嘅局內人,喺冇現場感嘅情況下,我的確覺得,呢幾日好似真係靜返少少喎 — 嗱,唔好interpret我嘅說話,靜唔一定係壞事,亦唔一定係啲人嘅「熱情」已經冷卻blah blah blah……


《中環遊戲》係我第一輯完全放喺Medium收費牆之外嘅小說,供讀者文友免費閱讀。作為一個全職作者,我喺寫作上面嘅收入,就只靠LikeCoin嚟支持。所以,希望各位「讚賞公民」能夠喺上面嘅LikeCoin widget拍滿五拍,等我可以維持收入。未加入成為「讚賞公民」嘅朋友,可以喺呢度加入:https://liker.land/Civic?from=herrfung 。

另外,如果你加入得夠早夠快的話,我仲會私人回返第一個月嘅月費、港幣卅八蚊俾你。只要你喺加入之後,去呢度:https://civicliker.typeform.com/to/YjFjqT 填返啲資料俾「讚賞公民基金會」幫我過數俾你就得。名額有限,先到先得,送完即止。

P.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论