IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

IF夜信( 사랑하다 밤편지 )KW42

每年九月過後,對我嚟講,就係一年嘅旅遊季節開始。你哋讀緊呢封信嘅時候,我哋應該喺紐倫堡shopping兼過夜嘅weekend trip中。

喺歐洲,夏天去旅行係自虐嘅行為。好多地方嘅酒店、尤其是德國,佢哋真係夠膽死冇冷氣、亦冇風扇。Boutique hotel固然mut7domo,有時候,連喺「卜鯨.com」上面明明寫好晒air-conditioned嘅四星以上酒店,都可以無啦啦突然唔開冷氣。我哋喺維也納就試過一次,唔開冷氣嘅原因荒謬之極:有客人投訴話太凍,所以要成幢酒店熄晒冷氣……

最討厭嘅係,佢哋仲會加多句:「呢度夜晚唔熱㗎!」大佬,你唔熱唔代表我唔熱喎!大把港女卅度夠仲要著冷衫啦!我明明係睇到你寫有冷氣先幫襯,加陣即係明滾我啦下話?!

好彩,秋天去旅行就冇呢個煩惱。所以,嚟緊嘅日子,除咗紐倫堡之外,下個月我哋仲會去一次慕尼黑、同埋月尾一次布拉格。今年終於達成咗一年去四次旅行(唔計weekend短trip)嘅目標,希望明年都可以。

講開weekend trip,呢個係我哋住喺歐洲咁多年嘅特殊產物 — 由於我哋住嘅係鄉郊小鎮,日常工作生活嘅最近城市Regensburg,亦都唔係啲乜嘢大城市。認真要shopping、買啲似樣啲嘅服裝物品之類,我哋就要去最近嘅大城市 — 紐倫堡或者慕尼黑。

亦都係因為小鎮嘅關係,火車亦都收得比較早。如果去慕尼黑的話,八點幾鐘已經係尾班車,返到屋企都接近午夜。唔想睇住個鐘食晚飯咁掃興,唯一嘅方法就係住一晚。咁樣,第二日瞓醒,都仲可以搵間中餐館、飲埋餐茶先返歸。呢一舊水酒店,除笨有精。


本週文章:

中環遊戲(33)台北晚9朝5

……坦白講,其實咁仲好。商業社會從來都係「唔怕你痴、唔怕你呆、至怕你唔來」嘅地方;你無欲無求,我反而唔知點應付你。你拎住張wishlist嚟同我擺檯,我仲可以搵到我哋嘅共通語言……

中環遊戲(34)未生

……喺圍棋世界有個術語,叫「未生」(唔係講緊套劇),意思係未確定生死嘅棋子。「未生」可以係死、可以係生;取捨唔涉及對錯,只係選擇……

隨想(2019/KW42)美國揸fit人

……香港人有種好奇怪嘅思想,就係覺得「總統一定大晒啦,佢話晒事嘛」。事實上,我哋俾CCTVB湊大嘅一群,每次睇新聞都係「美國總統乜乜乜」,耳濡目染,就會覺得美國總統一條友大權在握,就一定可以一言堂渣晒fit……



《中環遊戲》係我第一輯完全放喺Medium收費牆之外嘅小說,供讀者文友免費閱讀。作為一個全職作者,我喺寫作上面嘅收入,就只靠LikeCoin嚟支持。所以,希望各位「讚賞公民」能夠喺上面嘅LikeCoin widget拍滿五拍,等我可以維持收入。未加入成為「讚賞公民」嘅朋友,可以喺呢度加入:https://liker.land/Civic?from=herrfung 。

另外,如果你加入得夠早夠快的話,我仲會私人回返第一個月嘅月費、港幣卅八蚊俾你。只要你喺加入之後,去呢度:https://civicliker.typeform.com/to/YjFjqT 填返啲資料俾「讚賞公民基金會」幫我過數俾你就得。名額有限,先到先得,送完即止。

P.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论