IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

北角演義(十六)

唔知大家有冇試過,轉新工嗰陣,你嘅新老細等人用等到連通知期都唔俾你,直接幫你科水buy-out「贖身」?

文友置地記者喺佢嘅一篇文章當中,就講過協議通知期嘅重要性,同埋最好盡量避免short notice。理由好簡單,就係「離開前請順手熄燈關門」 — 執好晒你啲手尾,好嚟好去。

就算唔講有冇手尾,「即場執嘢走」喺職場嚟講,都係一件非常唔「老嚟」嘅事情 — 你點樣叻仔到有人幫你贖身係一件事,你啲同事點睇你就咁趷起身走人,又係另一件事。辦工室係一個臭口是非地,就算真係有人咁睇得起你、貼錢俾你跳槽,喺你班soon-to-be舊同事口中,都係「唔知做乜俾人即捕即解」。

有玩過吓LinkedIn、或者知道咩叫「Six Degrees of Separation」嘅都會知道,呢個世界真係好細,呢啲蜚短流長嘅嘢,好快就會一傳十、十傳百,然後喺啲唔應該知道嘅人口中傳返入你隻耳;版本由「有人幫佢贖身」變成「佢唔知做咗啲咩衰嘢俾人即場兜走」。

人要面樹要皮,所以,免得過都最好唔好搵啲咁嘢玩。

但係,呢鑊我似乎免唔過……


星期四,中午時份。

就算搵唔搵到Simon都好,我都要同Andrew報定警先;話晒佢都係我直屬上司。在情在理,我都要先知會佢。

「嘩!你個死仔吖!」Andrew笑笑口咁講。「果然係無聲狗呀吓!平日唔聲唔聲,俾Simon搓圓㩒扁聲都唔多句,原來已經鋪定晒後路,仲要有人俾錢幫你贖身咁好路數𠻹!果然係公關界紅人呀!唔怪得之呢期咁夠薑同Simon玩『男子單打』啦!哈哈!」

「唔好講到我咁有部署,」我答佢。「呢次都係符碌啫!我都唔知佢哋等人用等成咁㗎;唔係去到緊迫,我都唔想連辭職都趕成咁囉!」

辭職嘅嘢,循例都包埋一段唔長唔短嘅通知期;正所謂「啦士(last)大過波士(boss)」,死人係最惡嘅。人一世物一世,難得可以喺公司打橫嚟都冇人敢趷你,不嘆白不嘆。

「有乜所謂吖講真,呢度邊有放唔低嘅緊要嘢喎!」Andrew望一望我哋個schedule。「你啲手尾,交低俾Rachel就得啦;M&A嘅嘢我會take over返。至於遞信……我諗點都要俾返幾分薄面佢嘅,你繼續call吓佢啦!我會同Jacqueline講,幫你計定啲尾數之類嘅嘢,然後俾條數你,你叫你新公司找數啦!」

「咁麻煩晒你喇!」我向佢微微欠身。「至於我用緊嘅手機同laptop,我驚我唔夠時間清機;你幫我計埋數先啦,大不了我俾錢買咗佢。」

講真,電腦嘢,我唔放心俾公司啲IT同事接手囉;話晒都用咗咁耐,少少商業秘密同私人嘢真係難免……。坦白講,俾唔起就話啫,一萬幾千唔係咩大數目,買個安心同以防萬一都值得嘅。

「得啦,點話點好啦!反正又唔係我啲錢;」Andrew突然醒起啲嘢。「係喎,Rachel佢……你諗住點呀?你同佢講咗未?」

「講就講咗㗎喇,」喺Rachel未應承同我一齊走之前,我一定唔可以爆響口斷人米路。「都冇計㗎,天下無不散之水嘛!」

「講就係咁講,但你都知你兩個啲嘢㗎啦!」Andrew陰陰嘴笑。「佢對你點,幾乎全公司都知,係你唔知定扮唔知啫!好好醜醜都同人交代清楚先走啦!話唔定轉個環境,大家唔再坐埋同一間公司,可能有啲嘢煲得出樣呢!話晒嘈姐都嬌俏可人,有食唔食罪大惡極呀馮生!做人有啲衣食好……」

佢咁樣講一講,我都諗咗一諗:究竟,我同Rachel有冇可能呢?

呢個問題,我竟然咁耐連諗都未諗過,真係唔係好似我。


同Andrew傾完後,我約咗Rachel食晏。

我俾佢個offer,佢都應該要俾個答案我;事關真係時間無多。

「對唔住呀Alan;」Rachel嘅開場白經已預告咗佢嘅答案。「我諗我唔可以同你一齊走……」

「唔……」我其實唔太意外。「介唔介意話我聽點解?」

「其實呢,我真係好想跟你過去㗎,」Rachel一邊攪拌緊佢杯咖啡、一邊講。「但係你都知我嘅背景,我唔係full time大學畢業生,就算我有個degree,同你哋始終都唔同。我擔心去到一間美資大公司,我會應付唔嚟……」

「然後,你都知我屋企嘅環境㗎啦,」佢繼續。「雖然我哋都唔算好窮,但我阿爸最近提早退休,阿媽咁多年都只不過係家務助理;我擔心,萬一喺新公司有咩問題的話,我會手停口停……」

Rachel嘅第一個擔心,我覺得係佢對自己冇信心。我對咗佢年幾,我深知,就算去到一間跨國公司,以佢嘅能力,冇可能應付唔嚟。不過,佢始終唔係full time大學畢業,呢幾年佢嘅際遇,令佢有少少自卑,其實唔係咁難理解。

至於佢講嘅第二點,就係貨真價實嘅擔心喇。坦白講,去到一個新環境,人生路不熟,就算我點睇住佢都好,有啲嘢幫唔到就真係幫唔到。如果佢過到去先至發覺唔適應,或者做唔掂;到時兩頭唔到岸,我就算再叻,都冇本事幫到佢。

「不過,我都好多謝你,」佢好認真咁望住我。「我真心多謝你,呢年幾以來對我咁好,教識我咁多嘢,仲offer一個咁好嘅機會俾我;我出嚟做嘢咁多年,從來都冇人好似你對我咁好……」

呢個時候,我哋四目交投。我嘗試唔再迴避佢嘅目光……

其實,Rachel表面上雖然比較冷,但都不失為一個明眸皓齒嘅小美人。我突然諗起剛才Andrew同我講嘅嘢……

然後,唔知點解,我控制唔到我自己嘅自然反應,避開佢嘅目光。

「既然你都有咗決定,」我開口打破我逃避佢目光嘅少少尷尬。「咁我都無謂勉強你喇!如果日後你改變主意的話,記得話我知喎!」

「一定!」佢用力點頭。「係喎,星期六放工後,下晝你得唔得閒?」

「得!」我答佢。「咩事呀?」

「不如我陪你去shopping,幫你揀返啲返新工嘅新衫吖!」佢滿面笑容望住我。


同日晚上,屋企。

「太古坊幾好吖,啲office又新又靚,」Gwyneth一邊夾餸、一邊講。「鰂魚涌點都high class過柴灣嘅。」

「邊係鰂魚涌呢!」姑姐接住講。「嗰度叫北角呀!」

「唔係喎!」我答佢。「嗰度係鰂魚涌地鐵站對面,點都係鰂魚涌啦!」

「唏!你哋啲後生識啲乜吖!」姑姐好似教緊細路嘅口吻;梗係啦,佢退休前教咗四十年書。「『麗池』對落吖嘛!糖廠街嗰度叫北角尾;一日未過濱海街,一日都係北角,過咗濱海街就係鰂魚涌喇!」

我同Gwyneth一路聽緊姑姐嘅地理課,一路諗緊佢口中嘅東區分區計劃大綱圖。

「咁咪幾好囉,又有人工加!」姑姐望住我。「新工應該冇你而家呢份咁使人唔使本啦?」

「又唔可以咁講嘅,做嘢啫!」我答佢;一邊畢緊湯。「其實公關公司都好多嘢做㗎!我未必會清閒過而家㗎。」

「點都好啦,起碼返工時返工、放工時放工;」佢繼續講。「唔會好似你呢個老細咁,逢親放假就搵你返大陸開工就得喇!做還做,休息都好緊要㗎!」

「知道喇!」我答佢。

「下個月,你阿爸阿媽就返嚟㗎喇,」姑姐望一望個月曆。「轉咗份新工返五日,起碼星期六日,你都可以陪吓佢哋吖!」

係喎,差啲唔記得,佢哋下個月會返嚟香港住幾個月𠻹……

原來,我都好耐冇見佢哋喇……

(待續)


本故事人物及情節如有雷同,實屬巧合。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论