IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

中環遊戲(54)

終於,我同Winnie因為公事大炒一鑊。在此之前,我甚少同Winnie鬧交。應該話,我哋從來未真真正正咁鬧過交。相比起呢次,其他嘅都只不過屬於打情罵俏嘅耍花槍級別。我隱約覺得,呢次我哋炒呢鑊,大到有啲唔知點收科嘅感覺……

暗戰

圖:高原萬里 ©

終於,我同 Winnie 因為公事大炒一鑊。

在此之前,我甚少同 Winnie 鬧交。應該話,我哋從來未真真正正咁鬧過交。相比起呢次,其他嘅都只不過屬於打情罵俏嘅耍花槍級別。

我隱約覺得,呢次我哋炒呢鑊,大到有啲唔知點收科嘅感覺……

正如我一直強調,我係一個讀同做政治嘢出身嘅人,喺我個 circle of trust 入面,最重要嘅要求,係「忠誠」;呢個甚至可以係唯一嘅要求。我唔介意喺公司裏面學韓國國軍、每次開完會或者匯報完後,同事都以「忠誠」作結語。因為只有絕對嘅忠誠同唯命是從,我先至可以有效管治我嘅公司。

企業管理,同黑社會管理,其實唔應該有太大分別。反正,你將「公司」改稱「字頭」、「老細」改稱「阿公」、「開會」改稱「開片」,其實啲嘢根本冇兩樣;或者著老西去開會,比著黑衫去開片,冇咁易俾龜𢭃啩。

公司又好字頭又好,並唔係一個講民主嘅地方,真係咁想喺公司爭取民主,你大可以自己去攞個商業登記、成立你嘅民主有限公司;但呢件事唔會發生喺我公司之內,over my dead body。

Winnie 今次嘅「挑機」,經已造成無可補救嘅裂痕……

之後應該點?坦白講,我唔知。


同日下午較後時份,台北桃園國際機場。

冇錯,我去咗台北搵 Cindy。唔係大家諗緊嘅嘢、唔係同老婆鬧交就搵第二個女人去報復。呢個時候,我需要一個我可以 100% 完全信任嘅人,去陪我一陣;that’s that, nothing more。

喺我嘅 circle of trust 裏面,Cindy 係首選。

當我喺的士站等緊的士嗰陣,有架房車經過「𠼭」咗我一下,我望一望車身嘅 Daehwa logo,知道應該係 Cindy 嚟接我。我行向房車停低嘅位置,車門打開,的確係佢。

「蛋撻速遞哥哥,請上車。」佢笑笑口同我講。

「做乜咁好嚟機場接我嘅?」我一邊問佢一邊上車,然後將包得好好嘅蛋撻交俾佢。「嗱,真係人肉速遞俾你喇!滿意未?」佢將蛋撻放喺座位上,然後抱一抱我。

「好啦,蛋撻就收咗喇,」佢古惑咁笑咗一笑。「可以搵個有酒飲有嘢食嘅地方,俾你訴苦喇。」

「唓!你又知我嚟訴苦……」我肆撐。「叻唔切,我一定有苦要訴㗎喇?!」

「閒時閒日 office hour 無啦啦過嚟台灣速遞蛋撻,連行李都冇,即係臨時決定要嚟啦!」佢好似福爾摩斯分析案情咁。「你咁樣走得過嚟搵我,一定唔會係開心事。公司嘢亦都唔係你會咁上心嘅嘢……同老婆鬧交呢?」

我好慶幸當日我堅守對 Chloe 嘅承諾、冇同呢個女人一齊,否則真係連搵個位喱吓唞吓氣都會俾佢踢爆。

「咁好啦,乜都俾你估到晒……」我投降,決定任佢擺佈。「咁你諗住帶你哥哥去邊借酒消愁呢?」

「嘻嘻,我梗係有好地方啦!」佢甜甜咁笑咗一笑,然後示意司機去一個地方。


大半個鐘後,北投近陽明山山腳某居酒屋。

我望住眼前呢座日式庭院,不得不佩服兩件事:一,開食肆開到咁僻嘅地方,我佩服店主對自己吸客能力嘅信心;二,我佩服我身邊呢件韓妹搵食嘅能力。人為食我就見得多,為食到佢咁上山下鄉喺人哋個國家搵嘢食,真係要非常為食先有呢種能耐。韓妹果然係地球上最為食嘅人種,沒有之一。

「點呀,」Cindy 問我。「呢度靚唔靚呀?」

「靚就靚喇……」我答佢。「不過咁偏僻,點做生意呀?」

「佢唔係打開門口等 walk-in 客㗎,」佢指一指收銀台嘅位置。「佢哋一般嘅客都係預訂好先有得食,預訂嘅人其實都唔少,所以唔使擔心冇客。」我點頭。

坐好之後,Cindy 叫咗啲送酒嘅小食,同埋兩支燒酒 — 日式還日式,佢哋居然有韓國燒酒賣。

「點呀你,」佢打開真正嘅話題。「做乜事同老婆鬧交呀?又係你啲蠢蛋嘢激嬲 Winnie 呀?」

我一邊飲酒、一邊一五一十咁將件事講晒俾佢聽,佢亦都好認真咁聽我講故,冇駁故。

「哥哥呀,你介唔介意我講句老實說話?」佢聽完後同我講。

「講啦,你幾時對我客氣過?」我答佢,佢傻笑。

「其實,你有冇諗過一件事?」佢一邊把玩佢杯酒、一邊講佢嘅諗法。「你有冇覺得,喺今次呢件事上面,你嘅反應過大?或者我咁講:我認識嘅哥哥,從來都唔會為咗啲咁少嘅事,而同佢嘅另一半或者好朋友鬧交。但好明顯,今次你嘅反應、包括你即刻過嚟台灣搵我傾偈,其實真係有啲過敏……」

佢咁講,我登時靜咗落嚟,開始諗返晒成件事嘅始末……

的確,我哋為咗兩個外人無啦啦嘈咗鑊甘嘅,其實都唔知為乜。

「喺你心入面,你係咪覺得,Winnie 咁做好似出賣咗你?」Cindy 繼續問我。

「唔可以話係出賣,但係……」我好認真咁諗我嘅答案。「我同佢由認識到結婚,佢從來未試過,好似今次咁同我對著幹……」

「好心痛?」佢再問我,我點頭。

或者,因為我從來未試過,呢個女人逆我意嗰陣,會係點嘅情況。

「唔係我幫阿嫂講嘢,不過……」佢有啲吞吞吐吐。「有時候,你硬起頸上嚟,真係有啲恐怖……你有冇諗過,其實可能佢已經想同你表達佢嘅意見好耐,只係你冇留心去聽,或者聽咗當冇聽?」

真真正正咁開聲提出一定冇,但其他嘅方式就……有時候,我唔想太 critique 女人某啲行為,但係當你哋有嘢想表達俾我哋知嗰陣,可唔可以用一啲直接而有效嘅方式、例如:開聲用大家明白嘅語言同語法講出嚟?嗰啲甚麼「暗示」、「示意」、「睇你有冇留意我」之類嘅所謂「溝通」,其實唔撚 work 㗎!

做咗咁多年男人,大概我已經有免疫能力。呢啲咁嘅「暗示」,就算你暗到喺我面前割脈,我都會當睇唔到  —  一來我受軟唔受硬,我可以年年清明重陽去拜你山哭墳,我都唔會妥協那怕只係一次。二來,你都冇講,我點知咁多喎!

「我知你諗緊乜,佢冇出過聲吖嘛……」Cindy 再次睇穿我。「其實咁多年咁多女人,點解你都仲未學精?女人係咁㗎,你認命啦!我哋唔會同你開口講到明㗎,你真係要擺多啲心機落你老婆身上先得……」

我冇出聲,唔係唔識答佢,係唔想答佢……

「條氣仲係唔順呀?」佢問我,我點頭。

「蠢蛋哥哥,你知唔知道,如果你哋因為咁而鬧翻的話,去到最後,後悔嘅一定係你?」佢好認真咁望住我。「兩公婆好地地為公司嘢而鬧翻?你自己聽完,唔覺好可笑嘅咩?」

我仍然冇出聲,不過今次真係唔識答佢。

Cindy 行過嚟、坐喺我身邊、然後繑住我手臂、同我講:「老規矩,我今晚陪你散心、𠱁你開心。到你心情平伏之後,即刻返香港𠱁返 Winnie,好唔好?」我嘆咗口氣,然後點頭。

我哋一直喺居酒屋飲酒傾偈,Cindy 不斷咁𠱁我開心。突然間,我好懷念 Chloe 喺我身邊嘅日子……我諗,佢係唯一一個從來未逆過我意嘅女人,就算我嘅決定傷害到佢,例如我要離開佢……

逆我意嘅女人我故然唔高興,就算順我意嘅女人,最終都被我傷害……做我女人,其實好高難度……

晚飯過後,Cindy 送我出機場。喺車上,我問佢:「係呢,你同你先生……而家點呀?」

「繼續喺同一間屋生活,繼續無視對方嘅存在……睇嚟,我哋都仲有一段時間會咁生活……」佢嘆咗口氣。「哥哥,千其唔好搞到好似我咁,你一定會後悔……」我點頭。

臨落車前,佢輕輕攬住我,同我講:「希望你同阿嫂冇事。今次我陪咗你,下次我會去香港搵你陪返我。」我點頭,然後同佢道別。

冇事?希望啦。


零晨時份,康怡花園。

我返到屋企,Winnie 當然喺度,佢並唔係喜歡去夜街嘅人。

「返嚟喇?!」Winnie 用關切嘅眼神望住我。「今日去咗邊呀?」

「去咗台灣,搵 Cindy 食飯傾偈。」我覺得冇必要呃佢,於是照直答。

「點解要去到咁遠?」佢有啲不解。

「因為佢係我身邊唯一可信嘅人;」其實阿 Matt 都係,不過我唔會隨便搵佢傾偈,原因?因為佢有柄。「我今日先知道,我身邊原來冇任何我可以信得過嘅人……」

「即係……你連我都唔信?」佢問我。

「經過今朝嘅事之後,坦白講,我唔可能 100% 信你……」我繼續講老實說話。

「我都係講出真相,同埋我嘅睇法啫;」佢反駁我。「唔通連講真嘢都唔啱咩?就算唔係夫妻,我都係你嘅生意拍檔,我覺得我有義務出聲。」

「我哋係咪真係要係呢啲時間講公事?」我望一望錶。「成點幾喇,可唔可以留返喺公司先講?」

「有乜嘢咪即刻解決囉,點解要擺過夜喎?!」佢堅持要而家拆掂佢。

「好,既然你想,我就陪你玩一陣;」你要死唔通我唔俾咩。「我唔鍾意 Charlotte,主要係因為佢做嘢嘅手勢太似你,唔係做唔掂,係做到有頭冇尾。我從來未試過喺你兩個嘅檯面上,搵到檯面嘅表面。張檯永遠都擺滿唔應該存在嘅文件,永遠都咁亂,連 file server 都係,一份文件十九幾萬個 version,又唔寫清楚邊個前邊個後,folder 開到連自己都唔認得。我每日叫 Queenie 執你兩哋兩位阿姐手尾,佢每日都要成粒鐘先搞得掂……」

「算,我錯,不如都係留返office hour先講啦……」佢投降。

「呢啲手勢嘢都算喇,最多我請多個人幫你兩位抿屎,咁好未?」到我唔捨得收嗲。「一個 account manager 連同事叫佢 sort 張 media list 都 sort 唔掂?!唔係佢唔肯幫手做呀,係佢 sort 唔掂!你有冇睇過份 excel?佢 sort 錯 column 呀!都入咗嚟就三個月啦,連呢啲都搞唔掂仲要怪責自己同事?!你真係當我坐喺個位度睇 Facebook、完全唔知外邊班𡃁妹點做嘢呀?!」

「我話不如返公司先講公司嘢呀!」佢有啲火,但隨即收斂。「不如,我哋以後公還公、私還私,公司嘢離開咗公司就唔好講,留返 office hour 先講,好唔好?」我冇答佢。

「搭咗咁耐飛機同車,你餓唔餓?」佢見我冇反應,於是拉開話題。「不如我整啲消夜你食?你有幾餓呀?」

學杜文澤話齋,上下半身唔關事。於是,我同 Winnie 正式展開一段新嘅關係 — 精神分裂嘅關係,喺公司有公司嘅相處方式,喺屋企就繼續兩公婆應該做嘅角色。

如果我哋係開雜貨鋪的話,情況會唔會好啲?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论