IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

中環遊戲(48)

What happens in Vegas, stays in Vegas

Daehwa 俾咁多錢(我嘅機票、酒店、三餐,仲有 P fee)叫我去 Las Vegas 出席 CES,所為何事?

坦白講,其實我過去,真係幫唔到啲乜。

咁又唔係話乜都冇做過。我都安排咗兩隻 1 on 1 俾阿崔、又 pitch 咗幾段 soundbite 俾 Patricia;要計 ROI,佢哋條數一定喺返度。講到尾我都係專業嘅公關,呃飯食嘅行為,並唔係好符合本人嘅專業手則。

問題係,其實呢啲嘢,唔需要親身去 Vegas,我喺香港都整到俾佢。佢哋如果真係咁想搵個跟班陪出陪入,我可以叫 Jessica 或者 Charlotte 過嚟,其實作用一樣,毋須搵到我咁貴嘅人嚟陪笑。

我之所以有得開公數去旅行,完全係因為「辦公室政治」呢五個字。

大家有冇睇過電影《Margin Call》?當投行準備作出史無前例嘅「洗倉」行動時,佢哋點對已經「落鑊」嘅重臣?俾超高嘅時薪、額外花紅、並且軟硬兼施咁要佢哋乖乖哋喺公司會議室坐到收市為止。所為何事?係唔係放佢哋出去就一定會爆大鑊?

非也,此為鬼佬政商界非常流行嘅術語:No loose ends,即係「免除後患」、「無後顧之憂」。將我帶喺身邊嘅道理亦都一樣 — 就算佢用我唔著,都起碼唔會俾對手(阿都)有利用我嘅機會。我可以跟住佢行行企企、飲飲食食,但絕對唔可以變成對手手上嘅一件公具。爆唔爆鑊都係其次,但就唔可以俾佢有爆鑊嘅機會。

更何況,條數都係阿公錢,不使白不使。辦公室政治同政治最接近嘅一點,就係大家都要大量嘅冤枉錢去推動。


Day 6,CES 最後一日、我嘅 Vegas Trip 尾二嗰日早上。

係我衰,我訂機票嗰陣冇跟吓眼,結果佢哋(Winnie 同使館嘅人)真係幫我包足晒成個 CES。其實,我琴日或者今日經已走得 — 阿崔阿都走咗,Patricia 同 Alfred 今晚夜機走,我同 Cindy 就要戇鳩鳩捱到聽晚先飛返 New York。

我當然希望而家即刻有對翼飛得返屋企啦,掛住個老婆嘛。但問心嗰句,同 Cindy 兩個留多一日,又唔係乜嘢難頂嘅事嚟嘅……

啪啪啪!(唔係你哋諗緊嗰啲啪啪啪)

我開門一睇,係 Cindy。

「起身未?」佢問我。

「你話呢?」我答佢。佢笑一笑,然後入咗嚟。

「哥哥,你有冇睇過我哋個 itinerary?」佢再問我;我擰頭,然後佢遞咗手上嘅 itinerary 俾我睇。

「冇問題呀,咩事呀?」我一邊睇一邊自言自語。「聽晚九點起飛,去到 Newark 凌晨三點,然後四點半起飛返香港,啱數吖!仲冇嚟嗰陣跑得咁辛苦𠻹!」

「我哋嘅蠢蛋哥哥,你再睇清楚啲……」佢笑一笑望住我。

我再擘大對眼用心咁重頭睇張 itinerary,唔……冇問題呀……咪住先……點解有啲怪嘅……我哋返港班機,點解係下晝四點半嘅?!

「下晝四點半?!」我驚叫。「十三個鐘轉機?!唔使咁充裕呀?!」

「係囉,其實我都有錯嘅……」佢笑一笑。「我自己都冇 check 清楚……」

我即刻打返香港俾 Winnie,佢係第三個 surprise 嘅人;佢應承幫我睇吓,有冇啲安排可以做得到。

「我哋繼續今日嘅行程先,」我有啲唔好意思咁答 Cindy。「Winnie 會幫我哋睇吓,有冇機場酒店之類嘅嘢,可以俾我哋有個地方休息;晏啲會覆返我。」佢微笑點頭。

還好 Cindy 都算順得人,否則佢要擺起個客款,我都幾大鑊。


同日午飯過後時份,Las Vegas North Premium Outlets。

其實今日仲未走嘅人,都冇乜嘢做,更加唔會有人仲出去 CES 會場。於是,我、Cindy、Patricia,Alfred 同 Joseph 一行五人,決定用盡最後嘅時刻(佢哋三個今晚夜機走),去 outlet shopping。

講開又講,去 Vegas 唔去 outlet shopping,其實等於去 Vegas 唔賭錢一樣(老虎機你都會玩吓啩?):你去嚟做乜?

我哋一行人去到一個成條村咁大嘅 outlet,為咗唔好蕩失路,我哋都係決定一齊行。成班人嘅第一個目的地,就係 Tommy Hilfiger — 其實我一直都認為,Tommy Hilfiger 呢個品牌係為 outlet 而設嘅 — 論款式同設計,佢唔係 Ralph Lauren 嗰班波;論 premium,佢又唔係 Brooks Brothers 嗰班波;論六舊腹肌,佢又唔係 A&F 嗰班波;論性價比,佢又唔係 Gant 嗰班波(人地咁上下貨色但平過佢);試問唔入 outlet 仲可以去得邊?

你哋有冇識過朋友喺非減價期間去買正價 Tommy Hilfiger?有嘅話帶佢去睇醫生;朋友係需要多啲關懷㗎!

我一直以為,outlet 呢家嘢係女人嘅天堂,兩個女人落到嚟應該會上晒身咁 shopping。點知原來唔係,我身邊嘅兩個女人都只不過係揭吓揭吓;反而兩個大男人就好似失心瘋咁,每人拎住一大堆衫去試……

我望住 Joseph 嗰堆綠色嘅恤衫、綠色嘅冷衫、綠色嘅外套、同埋綠色嘅呔,我懷疑緊佢係咪諗住返香港扮 Hulk 定扮 Grinch。Alfred 就攞住一堆心口有雞乸咁大個 logo 嘅 logo tee 同 sweater;好明顯,呢個只為 show off 而買。當我反緊眼佢兩個眼之際,Cindy 拎咗兩件牛津紡恤衫拼埋我身上。

「成日都買埋晒啲冇厘正經嘅衫,」佢一邊睇緊拼喺我身上嘅衫一邊講。「試吓呢啲正正經經嘅咪幾好囉!」

「你做乜嘢學埋晒小美講嘢呀?」我笑笑口問佢。

「家陣我代我姊妹揀返幾件四四正正嘅衫俾你,得唔得吖?」佢問我。

「得,」我答佢。「不過你都唔使學佢講嘢嘅。」

「而家我送兩件衫俾你呀!」佢啤住我。「你係咪咁多嘢講呀?好多投訴咁話呀?」

「唔敢……」我投降。

「哼!」佢用鼻答我。「乖乖哋自己睇吓嘢,姐姐去俾錢!」然後佢行咗去 cashier。

「甜蜜到呢……」Cindy 行開咗之後,Patricia 唔知幾時行埋嚟我身邊。「你仲敢同我講你哋以前冇嘢?」

「我再講一次,我哋真係冇嘢。」我答佢。「Ok,連唔想講嗰句都講埋:佢係我韓國 ex 嘅好姊妹,就係咁多;真係唔係你哋諗緊嘅關係囉……」

「咁會唔會佢想取代佢好姊妹嘅位置呀?」Patricia 眼碌碌望住我。「唔玩你喇!呢句真心說話:你哋避忌吓啦,咁樣落去,真係會俾 Daehwa 啲人撞到正㗎……」

佢講完呢句之後,喺我耳邊再細細聲講:「就算 Alfred,你都唔好 100% 當晒佢係自己人呀……」

我聽完後,用口型問佢「咩事呀」。佢冇答我,只係擰頭、然後做咗個「遲啲講」嘅口型。我點頭。

睇嚟,呢場暴風雨除咗仲要落一段時間之餘,仲應該會越落越大。


晚上八點。

送走咗 Joseph、Patricia 同 Alfred 之後,我同 Cindy 去咗 Top of the World 食晚飯。呢餐係我哋預先訂好嘅晚餐,因為大家都想睇吓 Vegas 呢個地上最食電城市嘅夜景。

晚飯後,我哋去咗 MGM Grand一間比較靜嘅酒吧度飲兩杯。其實韓國人無論男女,都嗜酒如命,就算 Cindy 同當年嘅 Chloe 都唔例外。

「Cheers!」我哋以威士忌碰杯,慶祝今次 Vegas 之行嘅落幕。

「Winnie 幫我哋喺 Continental 嘅 lounge book 咗位,」我同佢交代一下聽日返香港嘅行程。「佢哋 Newark 個 lounge 有 sauna、buffet 同休息區,我諗我哋到時可以沖個涼、瞌一陣、然後食埋早餐同 lunch 再上機。」

「其實我冇擔心過喎,」佢氣定神閒咁飲酒。「聽日有乜嘢唔舒服唔夠瞓之類,我會發你脾氣㗎喇。」

「咁你係客,你話點就點啦……」我轉話題。「係呢,你對都社長同崔社長爭奪常務位置,有乜睇法呀?」

「如果照業績嚟睇的話,都社長嘅機會其實會高啲……」佢一邊諗一邊答。「不過,如果佢哋真係用業績嚟做指標的話,就唔會搞到決定唔到、要嚟一場咁嘅決鬥定勝負啦……」

「你意思係,班老細自己都決定唔到,究竟應該升邊個?」我詫異。

「哦,我先生係咁同我講㗎,」佢答我。「佢哋開咗三次常務會議,都決定唔到接任嘅人選,先至諗個咁嘅方法出嚟。但就算而家有呢個考核方式,佢哋都唔敢100%肯定,勝出嗰個一定可以升常務。佢哋甚至點為之『優勝』嘅定義都未有共識……」

「點解咁失策呀?」我奇怪。

「因為退休嘅嗰位專務(韓國習慣,負責多於一個部門或者範疇嘅常務理事/董事,會微升半級,叫專務理事 / Special Director )地位崇高,但並唔屬於董事會裏面既有嘅任何一派;」Cindy 好似講緊故仔咁。「但佢一走之後,會內嘅勢力平衡就有機會打破,所以大家都釘得呢個位好緊,希望係自己人入局。咁樣一爭之下,試問又點可能會輕易解決呢?」我點頭。

「咁你先生呢?」我有少少試探嘅口吻。「佢係屬於狂派定博派㗎?」

「佢比較超然啲,呢啲派系鬥爭唔多關佢事。」佢突然停咗落嚟,望住我一陣,然後問我:「你係咪想問我,點解我離開台灣之前嗰晚,佢會打我?」

再一次,佢睇穿我諗緊乜。雖然之前佢解釋過,話佢老公飲醉酒。但我相信,醉酒打人都要有個 trigger,我從來未見過飲醉不問情由打人嘅人。

「你可唔可以唔好咁似小美呀?」我問佢。「你唔好好似佢咁、人哋都未出聲、你就估到晒我諗乜好喎!你兩個親生姊妹嚟㗎?」

「嘻嘻,你認命啦!」佢笑得好燦爛。「我哋六歲就識㗎喇,一齊長大㗎,梗係似啦!你走唔甩我哋兩個嘅手指罅㗎!」

大家笑咗一陣之後,佢停咗落嚟,然後深呼吸。

「臨離開台灣之前嗰晚,我發現咗佢喺外邊有第二個女人。我哋嘈起上嚟……」Cindy 冷冷嘅聲音,引爆咗個震撼彈。

我原本打算追問落去,但回心一諗:我唔係想八卦,我只係關心我嘅朋友。於是,我改口問佢:「咁你諗住點?」

「唔知……我仲未消化到……」佢嘅眼中湧現淚光。

我嘅弱項係安慰人,喺呢個情況下,我唔知點安慰 Cindy,只能輕輕捉住佢隻手,同佢講咗句:「唔使擔心,哥哥喺度。」佢點頭以示感激。

我哋繼續飲酒,一直飲到深夜。

返到上房,正當我想同佢講聲 goodnight 之際,Cindy 突然間撲過嚟攬住我、然後錫我。由於事出突然,我避唔到,於是大家喺酒店嘅走廊上 kiss 起上嚟。

大約幾秒之後,佢停咗落嚟。當我想問佢點解嗰陣,佢好快咁同我講咗聲 goodnight,然後好快咁返咗入房。

我企咗喺走廊差唔多五分鐘先識返入房。


第二朝早上,準備 leaving Las Vegas。

其實我哋唔會咁早 check-out,因為夜機嘅關係,我哋 extend 咗個 check-out 去到下晝五點。不過 extend 到幾點都冇用,我都係 sleepless in Las Vegas。琴晚咁樣俾 Cindy「偷襲」完,我同你哋講我好好瞓,你哋都未必信啦……

簡單講句:我完全唔理解點解佢要咁做,我完全唔知佢諗緊乜,我哋雖然曾經互有好感,但都已經係咸豐年嘅事,我哋大家目前最唔需要嘅,就係一段婚外情。我知我個底花,但我仍然係個好重視婚姻嘅男人。

既然係咁,好簡單啫,搵佢講清楚!

當我正想起身過隔籬搵 Cindy 之際,有人拍門。我好清楚,Winnie 就算琴晚睇 CCTV 見到我哋 kiss,佢要飛過嚟找晦氣都嚟唔切;所以,門外嘅一定係 Cindy。

「哥哥早晨。」果然係 Cindy,望落有兩分嬌羞。睇嚟,酒醉三分醒。

「早晨。」講完早晨後,我已經唔知講乜好,老尷症發作。

「我 call 咗 in-room breakfast呀……」佢同我講。「不如你過嚟食嘢吖?」

「哦,好呀。」我答應,然後閂門過去佢房。

喺行緊過去嗰幾步,我不斷同自己講:生命誠可貴,管好籠中鳥。

坐低食早餐後,我原本想開聲講我要講嘅嘢,點知 Cindy 開聲先:「可唔可以聽我講兩句先?」我點頭。

「What happens in Vegas, stays in Vegas.」佢講出呢句名句。「我冇諗過要同你做啲出軌嘅嘢,我亦唔係借你向我先生報復,感情嘅嘢唔係你一拳我一腳咁先至安樂。不過,當年我同你,因為小美而冇辦法一齊。點講都好,你欠我一個機會。我只係想喺飛機降落香港之前,你還返呢個機會俾我,可唔可以?」

我哋的確冇做任何越軌嘅嘢。呢個旅程餘下落嚟嘅時間,我哋只不過喺 Mirage 同 Wynn 嘅 shopping mall 度 shopping 同埋食 tea。Cindy 有時會繑住我手臂行,呢個動作就算未發生呢件事之前,佢已經係咁。

喺紐約回港嘅航班上面,佢一直都攬住我手臂瞓。有啲時候,我知佢係清醒冇瞓嘅,但佢冇放開我、我亦冇打擾佢。喺冇「越位」嘅前題之下,呢啲「擦邊球」,就當我哋還對方一次機會啦。

「哥哥,多謝你。」喺香港機場,我哋臨分開之前,Cindy 輕輕攬住我同我講。「真係好多謝你;再見。」

然後,佢轉機返台北,我就離開禁區、同嚟接機嘅 Winnie 會合。

What happens in Vegas, stays in Vegas……

這趟旅行若算開心,亦是無負這一生。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论