IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

中環遊戲(42)

蜜月(下)

大家去歐洲,通常會做啲乜?或者咁問,大家放假去旅行,一般嘅行程會做啲乜?

飲飲食食?行街 shopping?去景點打卡?去博物館?陽光與海灘?行山?爬山?滑浪?滑雪?喺酒店嘆泳池同 spa?乜都唔做每日瞓到黃朝百晏?定係乜都唔做、淨係同條女喱埋喺房一泊 N 日不倫旅行中出 X 回?

老套啲講句,其實旅行嘅嘢,各人有各人唔同嘅玩法。你鍾意每日零五起身、忙過返工咁一直玩足咁多日,定係日日乜都唔做齋 hea 酒店食飽瞓都好;總之一個旅行、各自表述。只要你覺得值,冇人可以叉輪廚你。

老老實實,錢係你俾、去係你去,邊個咁多齮齕教老豆剃鬚,你 unfriend 佢冇人會話你唔啱囉。

咁我去旅行又會做啲乜?

Well,我係專程嚟參觀西歐嘅醫療設施同急症室嘅……


Day 6 早上,布魯塞爾中央火車站。

我哋今日嘅行程,係去安特衛普(Antwerp)。要了解我之前喺西歐嘅生活,又點可能會少咗呢個城市呢?

「你讀過 fashion design,點解你唔做呢行嘅?」喺搭火車途中,Winnie 問我。

「因為冇天份,」我答佢。「其實當年都讀得好吃力,成績亦唔好得去邊,所以冇繼續讀落去就返咗香港、入咗上市公司做 corp comm……」

我自己知自己事,當日其實只不過係趁住有限青春嘅尾班車姑且一搏,後來證實我根本冇呢個天份,所以亦無謂強求。鍾意欣賞張大千黃君壁趙少昂嘅畫作,唔一定需要自己成為張大千黃君壁趙少昂嘅。時裝嘅嘢,搵多啲錢去買就得。

由 Brussels 去 Antwerp 嘅車程唔遠,大約七八個字火車就到。今次去安特衛普嘅主要目的,除咗參觀我讀過嘅皇家美術學院之外,就係去 Ann Demeulemeester 喺 Antwerp 嘅總店「朝聖」。另外,我哋仲諗住去 ModeMuseum(Fashion Museum)睇有「比利時 Hermes」之稱嘅 Delvaux(其實佢歷史地位高過 Hermes,因為佢係歐洲最早嘅皮具店、同埋係佢發明現代女人手袋)歷史展,然後再去非常有特色嘅 The Meir 度 shopping。

安特衛普嘅鋪租雖然係全比利時最貴,但係絕大部分嘅時裝店並冇因此而將鋪頭塞到密不透風;相反,佢哋非常注重空間美學同埋 shopping 體驗。所以,每間係 The Meir 嘅鋪頭,都對空間有唔同嘅傳譯,每個店鋪都有唔同嘅特色。

我哋喺 Ann Demeulemeester 為於 Leopold de Waelplaats 嘅三層高總壇,足足 shop 咗個幾鐘 — 雖然大部分嘅貨品,喺香港都有售,但冇咗姓沈嗰條粉皮嘅幾呎深食水(邱淑貞你估易養呀),啲價位平易近人好多;當季貨喺減價後,仲平過香港 outlet 嘅過期貨。

小紅帽打卡照;亦係我哋呢個蜜月之旅最後一張正常嘅相片。

喺 Ann Dem 玩完後,我哋喺隔籬一間裝修得好簡約、但好潮嘅餐廳食晏。午飯過後,我哋搭電車去位於 Meir 附近嘅 ModeMuseum 睇展覽。喺等電車嗰陣,平時一向喜歡邊行邊開玩笑嘅 Winnie 靜咗落嚟;我覺得奇怪,於是問佢:「你冇事吖嘛?」

「冇事……」佢有少少猶豫。「可能碟意粉啲白汁有少少膩啫……」

既然冇事,於是繼續等車。

去到 ModeMuseum,雖然我哋仍然參觀緊展覽,但可以睇得出,Winnie 嘅表情已經開始唔係幾自在。但係佢仍然同我講冇事,所以我亦冇繼續追問。

睇完展覽,Winnie 表示要去 toilet,於是我哋一齊落咗地牢。喺外邊等佢嗰陣,我聽見嘔吐聲……

醜嘅唔靈好嘅靈……醜嘅唔靈好嘅靈……

「嘔咗餐 lunch 出嚟,而家好啲喇……」佢同我講,我點頭。

離開 ModeMuseum,我同佢搵間 cafe 坐低咗 — 唔係咁快就食 tea,係我想佢坐吓休息吓、順便飲啖水。

「其實,我哋使唔使趕返 Brussels?」我問佢。「或者酒店可以介紹醫生俾你呢…….」

「唔使,我冇事……」Winnie 堅持。「俾我飲杯熱茶會好啲。」

於是我叫咗杯茶俾佢。我哋坐咗大約半個鐘,期間佢嘔多咗一次……

「不如走咯;」Winnie 提議。「可能行吓會鬆啲、快啲落格……」我點頭。

我同佢向住 Meir 同火車站嘅方向漫步、一路 window shopping。我可以 feel 到,Winnie 正運起最強嘅內功、去抵禦佢嘅腸胃問題。我哋行到去一間有carry Martin Margiela 嘅 boutique,因為佢係 Winnie 嘅至愛,於是我哋入咗去睇。當出返嚟嗰陣,Winnie 喺路邊嘅垃圾桶再嘔咗次……

「你點呀?」我好關切咁問佢。佢冇答我,淨係耍手。

我哋繼續行,當行到 Meir 嘅另一邊入口附近,佢嘅胃抽筋開始嚟料,佢連人都企唔直;我扶咗佢入麥記坐低。

「個胃好痛……」佢痛到喊。「我又想嘔……」

我哋喺麥記門口嘅垃圾桶嘔完後,我同佢講:「你咁樣,我諗我哋捱唔到回程嗰程火車……」我指一指對面嘅酒店。「不如我哋搵間房 settle down 先,然後幫你搵醫生?」佢點頭。


喺酒店開咗房 settle down 之後,concierge 俾咗個醫生嘅地址俾我,仲幫我 call 咗架的士。去到醫務所,收症護士見到 Winnie 咁嘅款,都即刻俾佢睇先;還好現場其他病人都冇乜意見。

醫生睇完 Winnie 之後,認定係普通腸胃炎,開咗隻特效藥之後就叫我哋去藥房買藥。好明顯,佢唔知Winnie 嘅病歷,呢啲「普通腸胃炎」如果唔打針的話,佢係唔會好嘅……

我向醫生表明 Winnie 嘅過去經驗,但佢仍然堅持食藥就 ok。臨走前,佢再俾個「秘方」俾我:「你買支可樂俾佢送藥,汽水嘅咖啡因可以鎮靜腸胃,到時佢就食到藥。」

汽水送藥?我使唔使買埋支咳水俾佢?

十一月尾嘅歐洲,四點幾已經天黑,更何況已經七點?!我哋喺個唔算太市中心嘅地區,幾經辛苦先搵到架的士,然後仲要叫司機兜我哋去夜間藥房買藥(日間藥房閂七點,我哋趕唔到)。搭咗五十歐的士後,我哋終於執到藥同返咗酒店。

安頓咗佢、餵佢食咗藥之後,我落咗街買嘢食。成日到而家,終於有少少「放鬆」嘅時間,我行到火車站前面嘅大街,一邊搵仲未收嘅鋪頭買仲未賣晒嘅食物、一邊回憶以前喺呢度讀書嘅生活……

其實我係逃避緊現實,唔想諗今次究竟點收科……

成條街就係得返一間便利店未閂門,而便利店就只得兩三個 Danish 未賣晒。於是我索性買多兩排朱古力,一於幫自己嚟個 sugar hyper 減壓。

返到酒店,Winnie 仍然嘔緊、啲藥當然落唔到肚。不過,佢覺得用汽水送藥都唔係壞事,起碼「嘔出嚟都係甜嘅,好過酸同苦」。

病加攰,Winnie 好快就訓著咗,雖然仍然維持每半個鐘嘔一次。我喺佢瞓咗嘅時間,一邊望住個電視、一邊 send email 俾 Jessica  — 我擔心 Winnie 咁嘅情況,未必可以如期後日飛返香港,所以要佢幫我打去航空公司 check 改機票嘅嘢。

點都好,過咗今晚先啦。


Day 7,a.k.a. 第二朝七點。

一如所料,Winnie 毫無起色 — 鬼咩,食乜都嘔返晒出嚟,根本就冇藥到肚,點會好轉?我決定唔再嘥時間,同酒店攞咗附近醫院嘅地址之後,我同佢去咗急症室。

幸好,急症室醫生冇抱任何心存僥倖嘅心態。佢哋一聽到 Winnie 個 case,就即刻幫佢打止抽筋針,然後喺病房觀察半個鐘,發現仲未止痛,於是再打多針。佢哋同時亦都睇過第一個醫生開俾 Winnie 嘅藥,認為冇問題,可以止嘔後照食。

於是我哋又返咗酒店休息。Maître d’ 仲特別延遲我哋嘅 check-out 到三點,等 Winnie 可以休息多陣。都係嗰句:(酒店嘅)好人一生平安。

安頓咗佢,我又落街買嘢食。日頭嘅選擇當然多好多,我去咗我以前幫襯開嘅酒樓,買咗碗白粥、一啲點心同炒咗個飯打包拎走。

喺等緊外賣嘅時候,Jessica 覆返我:由於我哋買嘅係特價機票(請問邊個會買正價機票去旅行?),所以就算肯補錢都冇得改。即係話,除非我諗住買過兩張機票,否則就算孭都要孭佢出機場返香港。

可幸嘅係,當 Winnie 瞓醒咗之後,雖然仲有嘔,但已經冇咁痛。我餵佢食咗少少粥之後,我就叫酒店幫我哋 call 咗部「長途的」返布魯塞爾 — 盛惠120歐。

急症室醫生由於驚 Winnie 周街嘔,就俾咗一疊紙腰兜(kidney dish)佢以防萬一。結果我哋就變成「個個揸住隻兜」 — 佢揸住係怕隨時嘔、我揸住係幫佢揸住。

返到 Brussels,等 Winnie 食咗藥瞓咗之後,我自己一個落咗餐廳食晚餐。蜜月期間一個人食晚餐,真係特別浪漫……


Day 8,早上八點。

是日回港。

值得安慰嘅係,起身後 Winnie 表示,佢已經冇乜嘢。於是我哋一齊落去食早餐 — Winnie 話佢仍然唔敢食嘢住,不過就想飲杯茶暖吓肚。

可惜,我唔記得提住佢「飲茶好喇」,唔知點解,佢飲咗杯熱朱古力……

結果,食完早餐返到上房,胃抽筋全面復發……

我見仲有時間,於是餵佢食藥、然後叫佢瞓多陣。十二點 check-out 之後,我哋喺 lobby 等夠鐘出機場嗰陣,再叫佢食多次藥,希望可以止痛上機。

大家仲記唔記得,幾段之前、我寫到我同 Winnie 去睇醫生嗰陣,醫生開咗啲「特效藥」俾佢?特效藥係西醫藥典裏面有個代名詞,叫「副作用」 — 但凡特效藥,藥力快嘅副產品,就係比一般藥劇烈嘅副作用。

Winnie 食呢隻特效藥嘅副作用,除咗眼瞓之外,就係口部麻痺、唔受控制。於是,Winnie 喺靜止狀態下,就會不停瞌眼瞓同流口水,係控制唔到嗰隻……

於是,我喺布魯塞爾機場,用輪椅推住個流緊口水嘅老婆,一齊排隊過關。幸好同我哋一齊排隊嘅旅客見到我嘅狼狽相都於心不忍,讓我哋兩個行先。


同日晚上十點,蘇黎世機場候機室。

「我諗我冇事喇……」氣若游絲嘅 Winnie 同我講。「Sorry 呀,搞到你咁麻煩……」

「傻啦,」我安慰佢。「兩公婆唔使講埋啲咁嘢喎……」

飛機起飛後,Winnie 繼續休息,而我就繼續做我嘅 PowerPoint  — 落機第二日,我就有個 presentation 要講。喺返回繁忙生活之前嘅十個鐘,我望住飛機飛經嘅維也納上空,不住咁問自己一個問題:

究竟我目前所擁有嘅事業,係咪真係我嘅理想?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论