IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

北角演義(十七)

要是彼此都有些既定路程 學會灑脫好嗎

天下無不散之水。

十年前嘅職場,「散水餅」仲未流行;散水就係散水,講句「拜拜,得閒飲茶」;然後,就再沒然後。

話雖如此,我呢兩日個心,仍然不斷咁loop住《風再起時》。

任舊日路上風聲取笑我
任舊日萬念俱灰也經過
我最愛的歌最後總算唱過
毋用再爭取更多

星期六,我喺上市公司嘅最後一個工作天。

Well,最後半個,因為星期六返半晝。

開工一陣,收到Simon嘅message:「我十一點左右會返到公司。」

佢終於都蒲頭。不過講真,佢蒲唔蒲頭其實對我都已經冇乜影響;要搞嘅手續都已經搞好晒,佢蒲頭都只不過係循例講聲goodbye。

呢個時候,Admin & HR主管Jacqueline嚟咗搵我:

「Alan,方唔方便傾幾句?」

「方便,隨便坐。」我答佢;大家都係做多幾粒鐘同事,點會唔方便。

「條數計好喇,你過一過目吖!」Jacqueline擺低兩張excel表。「呢張係你嘅尾數,假期補假乜都計好晒,連你想帶走嘅gadgets都入晒數㗎喇!張cheque喺呢度。呢張就係俾你新公司嘅,係你嘅代通知金;麻煩你叫佢哋寄cheque過嚟吖!」

我細心一望,咦?點解我仲有咁多錢收嘅?明明出咗糧冇耐咋喎!

「Jackie,你哋會唔會計錯數呢?」我望一望佢。「啱啱先出咗糧,我應該冇咁多錢收喎!」

我咁老實,並唔係因為我想幫公司慳錢。我咁老實係因為之前做記者時親眼見過,有個同事因為公司「錯手」出咗兩次糧俾佢,而佢又冇出聲,結果「盜竊」罪名成立;雖然緩刑,但係無啦啦入荔枝角拋咗十四日,兼留案底。

我唔會因為幾皮嘢而坐監嘅;幾億都話諗吓啫。

「放心喎,我哋冇計錯數呀;」Jacqueline笑笑口咁。「呢啲都係你之前嘅補假嚟㗎!因為你經常喺勞工假期開工,勞工假期開工喺離職嘅時候,唔可以補假或者扣通知期,只能補水;所以你咪有咁多囉!如果你唔帶走啲gadgets的話,仲多呀!」

我聽完之後,kit一聲笑咗出嚟!唔係字面上嘅形容詞,我真係喺Jacqueline面前verbally kit一聲笑咗出嚟;而佢都同時「會心微笑」。

「條數俾咗老細睇未?」我忍住笑問佢。

「未,不過你都放心,」Jacqueline都貌似忍住笑。「我會等你走咗之後,星期一先俾佢睇。」

我腦海中已經完全picture到,星期一當Simon見到條數嗰陣個揼春樣。

同Jacqueline傾完後,我開始寫handover note俾Rachel、Joyce同埋Rebecca,同埋一啲「感謝email」俾其他有頻繁接觸嘅同事,包括小如同小冰。其實呢啲嘢我琴日已經寫好晒,而家只係final touch。除咗交低啲手尾嘢之外,我仲想多謝佢哋一句;冇咗佢哋嘅幫手同合作,我諗我喺呢間公司坐唔到咁耐。

呢個時候,Simon終於返到嚟;佢老人家仲親自過咗嚟我個位。

「聽聞你個新offer好好喎!」佢坐低喺我前面。「恭喜晒!」

「多謝你呢年幾以來教咗我咁多嘢!」我係咪虛偽?可能啦,但臨別在即,講返兩句好說話點都要嘅。

「傻啦,我都冇乜嘢教到你;」我虛偽嗰陣,佢同我玩認真。「我多謝你呢年幾以來,咁努力咁幫我手就真!」

年幾以來,就係我臨走呢一刻,佢終於都有兩句好說話同我講。好嚟好去咪幾好囉,我都唔想為份工而結怨;呢啲唔係我嘅style。

最後半個工作天,其實真係冇乜嘢做。我將啲要拎走嘅嘢pack好,竟然有兩大箱!嚟個陣兩手空空,走嗰陣多咗兩隻紙皮箱,邊個話「萬般帶不走」㗎?

同所有嘅同事一一話別後,我再望吓個鐘,已經十二點九;係時候走人。

「咁多嘢,不如我陪你拎返屋企吖?」Rachel同我講。「反正都係好近啫。」


三十分鐘後,我屋企。

「你坐陣先,我擺好啲嘢入房就得㗎喇。」我同Rachel講;呢次係佢第一次上我屋企。好彩姑姐唔係度,否則實多嘢問。唔好彩嘅係,Gwyneth喺度,所以都係多嘢問。

我安頓好Rachel之後,拎咗啲嘢入房。我聽到Gwyneth同佢打招呼傾偈,之後我聽見斟茶遞水聲;然後,Gwyneth入咗嚟房。

「阿哥呀,我發現咗你有一個pattern呀!」佢笑笑口同我講。

「點呀又?」我冇佢咁好氣。

「嗱嗱嗱,唔計你嗰堆幾個月貨仔嘅用完即棄女朋友,淨係講你啲『正印』:Chloe大嫂呢就高高瘦瘦,Miranda大嫂就細細粒但係大波喎;」除咗Christine之外,我個妹係唯一一個夠膽freely咁提起Chloe嘅人。「然後外邊個Rachel又係高高瘦瘦喎!阿哥你啲口味原來梅花間竹咁轉㗎!」

「首先,Rachel係我同事,唔係我女朋友或者你大嫂;」我啤一啤佢。「然後,我揀女朋友,同佢哋嘅身型外表無關㗎!你大佬我有深度好多。」

「咁快連深度都了解埋喇?」其實佢把口都唔好得過Christine幾多;DGS妹喎……「咁都仲唔係女朋友?!阿哥你有啲良心好喎!𡁻完鬆係好唔要得嘅行為嚟㗎!」

「冇你咁好氣呀!」我唔想再同佢糾纏;講口我唔夠佢嚟。「成卅歲人㗎喇你,有時間就出去溝吓仔啦!離咗婚就諗住柄埋喺屋企攝灶罅呀?!」我好似冇講過,我個妹其實都離咗婚;離婚係「馮二代」嘅宿命。

「我都唔知幾多仔溝呀!」佢藐一藐我。「不過我唔會再嫁㗎喇!」

「話之你;」我再潤多佢一句。「返正姑姐個廚房夠大,你自己搵位個靚位攝飽佢啦!唔好成日喺雪櫃偷嘢食喎!」


擺低完啲嘢之後,我同Rachel揸車出咗尖沙咀。

今日啲氣氛硬係有啲特別。

其實,我唔係第一次同Rachel去行街shopping,甚至食飯睇戲。呢年幾以來,我哋除咗係工作上嘅拍檔之外,好多時亦都係行街睇戲嘅伴。但係,我硬係覺得,今日啲氣氛有啲唔同。

好似多咗種曖昧嘅氣氛。

「我決定今日幫你使緊啲錢;」Rachel喺車度同我講。「一次過幫你揀晒你下半年要著嘅衫!」

「雖然我呢個月出多咗糧啫,」我皺一皺眉答佢。「但係你都唔使趕住幫我一晝使晒佢㗎;仲有成大半個月要過㗎何小姐!」

「講就係咁講,但係……」佢有啲吞吞吐吐。「我都唔知仲有冇機會同你一齊shopping喇……」

「你聽日死呢咩?」我笑住同佢講;我當然明佢講乜,只係唔太喜歡呢種傷感嘅氣氛。

「你去到新公司,會有好多新同事,」佢有啲似喺度自言自語。「然後就會有新嘅助手;到時就唔到我陪你shopping喇……」

「傻啦,點會喎。」我隨口搭句,然後扮專心揸車。

換轉之前,如果我係對個女仔有意思的話,呢啲位應該係我出手嘅時候。

但係我冇。

我泊咗架車喺海港城,然後我哋去咗UCC食啲嘢;食完後,我哋開始shopping。首先,我哋行咗入去Yohji Yamamoto;行咗一轉,我見Rachel都係係咁𠵱揭咗兩嘢,冇乜表示;可能日系時裝唔係佢杯茶啩。

跟住,我哋行咗入Joyce Boutique。我諗呢度應該會有嘢啱啩,話晒百貨撞百客嘛。

正當我哋行緊樓上嘅女裝部嗰陣,一條Galliano嘅直身pencil skirt吸引咗Rachel嘅視線。佢行埋去、摸咗一摸,然後將佢拎咗出嚟,放咗喺自己身前比劃緊。

「不如試嚟睇吓吖?!」我提議。佢諗咗一諗之後,微笑點頭。

過咗一陣,佢換好條裙,喺更衣室行出嚟。

「靚唔靚呀?」佢問我;然後喺我面前轉咗個圈。

我細心一望,一條深色嘅窄身長裙,著喺一個五呎七嘅修長身軀之上,其實真係冇乜好批評。我眼前嘅Rachel嘅身型,同Chloe有七八分相似;特別係修長嘅雙腿。可能,我個妹嘅「梅花間竹論」真係有啲事實基礎。

「唔,」我點頭認同。「不如買咗佢吖!」

「唔……」佢諗一諗,藐一藐嘴。「都係諗吓先,我換返衫先!」

佢換返衫出嚟,我幫佢拎住條裙,然後眼尾睄一睄個價錢牌:折實咗都接近五千;唔怪得佢腳軟。

「行咯!今日係幫你買衫呀!」佢指一指樓下,然後行咗去。

我趁佢睇唔到,將條裙交咗俾跟住我哋嗰個sales,然後細細聲同佢講:「唔該幫我拎落樓下嘅cashier吖!」佢隨即會意,笑一笑然後幫我拎落樓。

落到樓下,Rachel好在意咁幫我揀恤衫。我突然記起,Rachel幫我揀恤衫呢個小習慣,係源自年幾之前,我初入去呢間公司做。某日,Simon突然要我搭夜機上上海搵佢;喺時間緊迫、唔可以返屋企執衫嘅情況之下,Rachel幫我喺太古城馬莎執咗兩件恤衫。自此之後,佢不時會幫我買恤衫。

恤衫呢樣嘢,就好似變咗我哋之間嘅一個小小親密關係。

揀完試完一輪之後,我決定買咗件佢揀嘅Dries Van Noten直間恤衫。俾錢嘅時候我特意使開佢、叫佢喺門口等我,咁我先可以順便買埋條pencil skirt送俾佢。

我俾完錢出門口,然後將另外包起嘅小紙袋交俾佢,講咗一句:「送俾你㗎!」

佢望一望個紙袋,然後面上出現一個喜出望外嘅笑容,精靈嘅眼神、加一個好甜、令人心動嘅笑容。然後,佢同我講咗聲「多謝」;面上仍然掛住一個甜到漏嘅笑容。我再一次confirm,Rachel的確係一個靚女。

換轉之前,如果我係對個女仔有意思的話,呢啲位亦都係我出手嘅時候。

但係我冇。

我哋就係咁,喺海港城到海運大廈一帶,行咗一個晏晝。除咗喺Joyce,Rachel亦都喺Brooks Brothers幫我再揀多咗兩件恤衫;但係佢就再冇睇中其他嘢。

行到腳跛,我見都差唔多晚飯時間,於是同佢去咗麻布茶房食晚飯。

飯後,我同佢去咗「維港巨幕」睇戲 — 貪佢方便,就咁喺架車上面睇就得,又唔使俾停車場錢;一舉兩得。

睇完戲,我車佢返屋企。去到鯉景灣,當我正想同佢say goodbye嗰陣,佢同我講:「可唔可以陪我行一陣呀?」我點頭,然後喺路邊泊好架車。

我哋行咗出西灣河碼頭。Rachel停咗喺海邊嘅欄桿旁,望住對面海鯉魚門嘅夜色,冇講嘢。

換轉之前,如果我係對個女仔有意思的話,呢啲位亦都係我出手嘅時候;坦白講,連呢啲位都唔出手就真係冇㗎喇。

但係我仍然冇。

我哋企咗大約十五分鐘,期間冇乜點講嘢。然後,佢同我講:「不如返去咯。」

我陪佢行到佢屋企樓下,然後準備say goodbye。呢個時候,佢擰轉身,輕輕咁攬住我。

當你用未用過的神情來回望
我剎那間更像愛侶

「去到新嘅地方,凡事都忍一吓;你知你啲脾氣啦;」佢喺我耳邊輕輕咁講。「新公司嘅同事唔識你,佢哋可能會做咗啲你睇唔順眼嘅嘢,你要忍吓佢哋先得㗎。」

「何詩婷,你而家算係做埋我女人嗱?」我輕聲咁答佢。

「呢幾分鐘,你就當我係你女朋友啦;」佢答我,但聲線更細。「你都知道,agency生活唔容易捱,你要小心照顧自己,唔好搵命搏呀……」

我輕輕咁攬住佢,一陣香水溝護髮用品嘅氣息撲鼻。咁多年嚟,無論係咩女人,對於我嚟講,呢種都係一種迷醉、甚至有啲催情嘅氣息。

點解我仍然冇向佢示愛嘅意思呢?

呢個時候,我終於明白:我同Rachel,係唔會有嘢發生嘅。

但係,呢幾分鐘嘅「臨離別的浪漫」,對於我哋呢對「好同事」、「好朋友」嚟講,都係我哋well deserved嘅無名份的浪漫。

講分開 可否不再 用憾事的口吻
習慣無常 才會慶幸
講真 天涯途上 誰是客
散席時 怎麼分
流水很清楚 惜花這個責任
真的身份不過送運
這趟旅行若算開心
亦是無負這一生
水點 蒸發變做白雲
花瓣 飄落下游生根
淡淡交會過 各不留下印
但是經歷過 最溫柔共震

(待續)


本故事人物及情節如有雷同,實屬巧合。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…
加载中…

发布评论