IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

北角演義(二十八)

男人不該讓女人流淚

同日晚上凌晨兩點幾。

失眠。

人哋溝唔到女就話失眠啫,我啱啱先又再開始拍拖,失乜鬼嘢眠啫?!

咪就係因為無啦啦多咗個女朋友,所以咪失眠囉。

多咗個女朋友未必係壞事,但係多咗個女朋友隨之而來嘅「連鎖反應」,就未必係一句「睇吓點」可以解決得嚟。

咩都唔好講,淨係講Winnie而家既係我同事、亦係我女朋友呢一點,已經夠晒煩。一條方程式無啦啦多咗個變數,即係話之前計好晒嘅嘢,而家可以當無數、推倒重來。而家我唔單止唔可以搵佢做檔箭牌,仲要諗埋點樣唔好令佢捲入漩渦……

喺呢個危機四伏嘅office、對住班一觸即發嘅貴客、再加埋office romance;老實講,我唔係好識點應付。


結果瞓得嗰兩個鐘,又要起身返工。

烏眉瞌睡咁返到公司,今日下晝仲有個無聊event要去,真係唔知點撐起雙眼。

「早晨!」我喺MSN同Winnie打招呼。

但係佢冇應我;明明佢喺位㗎!

「早晨!」過咗五分鐘,我再ping佢。

「hi!」佢終於覆我,但感覺有啲唔妥 — 佢好少咁覆我嘅,通常都一大堆emoji㗎。

「everything ok?」我追問。

「yes」佢答;我feel到有啲晦氣,佢真係有啲唔妥。

「what’s up?」我再追問。

「……我琴晚放工,見到你喺公司樓下,拖住個女仔……」佢終於開估。

我再望一望佢個MSN status,寫住「眼見未為真……」

我邊係拖住個女仔喎!係佢繑住我之嘛……;不過,有分別咩?呢個好明顯唔係甩身嘅論點。

「你誤會咗喇,佢唔係我女朋友嚟㗎……」我答佢。

「係咩?哦。」佢覆我;坦白講,你覺得佢會信咩?

「佢真係唔係我女朋友。」我再重複一次;但除此之外,我真係唔識解釋。

「ok,明白。」佢咁覆我。然後,對話終止。

呢鑊鏹水洗都唔清……


下晝午飯後。

暫時放低啲感情煩惱,今日要出去見人,因為今日係S記嘅「Agency Day」;我同Ophilia、Eric同Philip都要出席。

咩叫Agency day?

話說S記每年都會有N多PR and Marketing、廣告同埋Event Management嘅job要out source俾我哋呢啲agency做;於是就有呢個所謂嘅「Agency Day」,一來要brief吓我哋呢班「賤民」,來年有咩做。二來就同我哋「聯誼」一吓,即係好似啲大官去參觀難民營或者貧民窟、睇吓我哋呢啲「賤民之日常」一樣;所以一陣briefing之後,就會一齊落pub飲嘢吹水。

仲唔明的話,聯想一吓周星馳嗰套《唐伯虎點秋香》其中一幕,華夫人同四香一齊派包俾乞兒;其實就係咁嘅一回事。

「嗱,我哋 S 家呢,今年就會有 X 場喜宴、阿梅蘭菊竹香又會喺今年內出嫁喎、華太師喺年尾吉日就會娶第 N 房姨太太;大家聽完係咪好興奮呢?咁記住到時早啲嚟華府後門輪冷飯殘羹喇!」

作為一個公關,我真係未見過有嘢多鳩餘得過Agency Day。

首先,呢啲job唔係agency day之後先至分配或者入tender bid嚟做,而係晨早我哋已經知道晒,自己手頭上有幾多個project、幾時做同埋有幾錢收;呢個agency day,除咗浪費時間之外,我真係唔知對工作有咩幫助。

然後,我哋四個人(被迫)出席,以rate card嘅價目計算,Ophilia每個鐘1400、我每個鐘1200、Eric同Philip每個鐘1000,合共4600;兩點到六點一共四粒鐘,盛惠港幣一萬八千四百元正。

但係出席agency day冇鐘篤,即係冇錢收之餘,仲阻咗我半日做正經嘢嘅時間。

喺會場,全場都係其他agency嘅「行家」,你眼望我眼。要明白,PR and Marketing呢個行業就係咁,好聽啲就叫「行家」,唔好聽嘅,其實就係「襯家」 — 大家都仲爭緊「華府」派嘅包㗎老細,點friend呀?!唔即場開拖咪算係咁囉!

對住一班眼超超、嘴藐藐、發姣而不發育嘅女公關,同埋一班著住平價西裝、個樣仲煠熟狗頭過保險經紀、一臉「正能樣」嘅男公關,同埋上述兩班粉皮嘅嫁唔出老姑婆「阿姐」們;坦白講,莫講話性慾,連食慾都冇埋。

眼下,Eric同Philip俾個人唔人、鬼唔鬼嘅半唐番煩緊。條友應該係S記嘅system engineer,講英文嘅,周圍搲水吹,要人答佢「Gimme three reasons why you don’t want an iPhone」喎!典型S記啲傻仔諗法,以為自己嘅嘢一定好過人哋之餘,仲要人認同佢。

我阿姐Ophie就喺度陪笑 — 老老實實,經過差唔多一個月嘅相處,我唔明呢條懵吓懵吓嘅新加坡婆憑乜去做我阿姐!佢除咗日日對住部laptop覆email同寫PR plan之外,基本上一無是處。對住個比佢老練同更有霸氣嘅Regan,人哋已經開始食住佢。長此下去,俾人食滑嘅係佢,做死嘅係我哋。

「馮公子,連你都要出嚟拋頭露面呀?」背後響起熟悉嘅聲音,我轉身一望,係Christine。呢啲場合,又點會冇佢份呢?

「癲姐!見到你真係好!」我即時醒一醒神。「我介紹你識,我同事Ophilia、Philip同Eric。呢個係我朋友Christine,event management嘅。」

Christine同佢哋握手「換片」。

吹咗冇兩句,工作人員示意夠鐘入座;我哋入去個細hall度坐好等「派包」;Christine坐咗喺我隔籬。

「得你一個嘅?你啲𡃁呢?」我細細聲問佢。

「叫咁多人嚟托咩!」佢喺我耳邊答我。「又冇街鐘又冇代支,有時間都寧願喺公司做正經嘢啦!」

咁又係,係Richard同Ophie咁先至咁戇鳩,吹晒雞叫晒成team人嚟幫人哋充撐場面啫。

冇幾耐之後,個派包show開始。個個唔同category嘅product team輪流上台做小丑戲、介紹佢哋嚟緊一年嘅出台產品同大計。

我留意到,除咗我同Christine,其他agency嘅人,以至我同事Eric同Philip都開始進入想釣魚狀態 — 鬼咩,真係無聊吖嘛。全場睇得最入神、仲要發自內心咁又笑又拍手嘅,就係得我個真心膠阿姐。

好不容易捱完成兩粒幾鐘嘅briefing,然後成班落咗去星街某pub度飲嘢。S記今日包咗場,不飲白不飲。

我嗰三位同事同幾個S記嘅engineer chit chat緊,我就乘機同Christine摸住酒杯底吹水。

「做乜滿懷心事咁呀?」Christine問我。「工又轉咗人工又加咗,仲有咩咁睇唔開呀?」

既然俾人睇穿咗,於是我將我同Winnie嘅嘢講俾Christine聽。

「你個仆街點解咁多女冧嘅呢?唔通你真係曉轉彎?」Christine行近一步、身貼身咁望住我,我感覺到佢嘅氣息同體溫;坦白講,真係有啲sex appeal。「我諗我真係要同你去爆轉房了解一吓……」

「死撚開啦你!」我用一個「冇你咁好氣」嘅眼神啤一啤佢。「人哋煩緊呀,你仲玩嘢!」

「挑!你鑊撚鑊都係咁㗎啦!」佢退後一步、回復正常距離。「唔好諗咁多,家陣有女人送上門喎,你驚乜先?無論講感情定講肉體,你有咩會蝕底先?」

佢咁講亦都和應返我自己個諗法:唔計office個part,真係冇壞㗎喎!

「放低Chloe啦;」Christine突然認真咁望住我。「佢先係你真正嘅心魔呀!阿仔呀,你再係咁落去,你下半世點算呀?你哋當日分開,都係唔想毀咗對方嘅下半生幸福啫!既然係咁,點解唔真真正正咁let go呢?」

我冇答佢,只係靜靜咁飲緊我嗰杯Jack Daniel’s。


八點,公司。

「肚餓未呀?想唔想去食飯?」我MSN Winnie;我覺得有decent chance佢唔會再理我。

「都好吖!」呢個世界總有啲嘢係意料之外嘅。

「樓下等啦。」我打完呢句就開始執嘢收工。

十分鐘後,Winnie落到嚟。我哋行咗去華蘭路嘅方向,然後去咗康山附近嘅澳門茶餐廳食嘢。行咁遠費事撞到同事嘛;暫時都係低調啲好。

我哋求其叫咗啲嘢食;大家成餐飯其實都好似心不在焉咁、東拉西扯咁不斷搵話題,但係又不斷咁兜圈,就係唔敢入正題。

飯後,我陪佢行返屋企。原來佢就住喺康怡花園,唔怪得之咁得閒幫我買早餐,原來住得咁就腳。

好快就行到佢住嗰座嘅樓下,佢喺大門口停低、轉身望住我。

然後,我見到一滴眼淚,喺佢面上流下。睇見佢呢個楚楚可憐嘅樣,我都有啲心疼 — 原來我對佢都唔係完全冇感覺,可能仲比我自己嘅估計高。

都係嗰句:男人不該讓女人流淚。

我行埋去,輕輕咁攬住佢;佢伏咗喺我心口喊。

「琴晚嗰個女仔……佢真係唔係我女朋友嚟㗎……」我再一次向佢解釋。「係嘅話,我都唔會蠢到叫佢喺公司樓下等啦……」

佢輕輕抬頭望住我、輕輕點頭。

「我返去喇,聽日見!」佢抹咗啲眼淚,然後再講:「我幫你買早餐吖!照舊mocha muffin?」

我微笑點頭,望住佢入咗去。

或者Christine講得啱,我要嘗試放低我嘅「心魔」。

(待續)


本故事人物及情節如有雷同,實屬巧合。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论