IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

中環遊戲(34)

未生

擺平咗阿都同 Cindy 之後,就剩返最後嘅一對「障礙」 — Patricia 同佢老細崔先生。因為阿都嘅影響力,我唔擔心崔先生會 say no;所以,最後嘅「障礙」,係 Patricia。

直到呢一刻,Patricia 喺整件事裏面,仍然係個變數、一個 uncertainty。佢嘅取態,仍然係個謎。

「障礙」呢個詞之所以有引號,係因為 Patricia 未必係真正嘅障礙。佢可以係、可以唔係,就睇我點 handle 佢。坦白講,以佢目前嘅形勢、再加上我手上嘅籌碼,如果佢再齮齮齕齕的話,我要整死佢亦都唔係天荒夜談……

喺圍棋世界有個術語,叫「未生」(唔係講緊套劇),意思係未確定生死嘅棋子。「未生」可以係死、可以係生;取捨唔涉及對錯,只係選擇。

咁當然,我都唔希望要出手整瓜佢,畢竟出嚟撈嘢,係求財唔係求氣;多個朋友,點都好過多個敵人。不過呢一切,就完全取決於 Patricia 自己手上。究竟係我逢危須棄、定係佢彼強自保,完全掌握喺佢手中。

能夠自己一手操控住自己嘅生死,Patricia 喺職場上,都算係個幸福人。


台灣返香港後大約一個星期,十月中。

見返 Cindy 之後,我發現咗一啲我以前從來唔知嘅嘢。 原來佢除咗靚女同聰明之外,做嘢仲好快。我由台灣返香港第二日,已經收到佢 Courier 過嚟嘅 Daehwa Vendor 申請表格。我填好 send 返俾佢之後,琴日佢已經 call 我,話我聽個申請批咗、我已經正式成為 Daehwa 嘅 Vendor。

雖然申請成為 vendor 唔係乜嘢大不了嘅事情,但能夠同個咁爽快嘅人合作,的確係件賞心樂事。

佢仲同我講,喺等緊批 vendor 嘅期間,阿都已經同崔社長開咗聲引薦我!估唔到,一單貌似希望工程、分分鐘要搞一年半載嘅嘢,咁快咁順利就搞掂!講起嚟,而家輪到我欠阿都同 Cindy 一個人情喇。不過唔緊要啦,呢個世界唔係人欠我就我欠人,唔計得咁清;總之記住有借有還就得。

萬事俱備,而家只欠嘅,就係點樣令 Patricia 搭上埋呢條船;畢竟,呢啲都屬於佢管轄範圍嘅嘢。又或者咁講,如果佢唔肯上船,咁我嘅 contingency plan 會係點?

不過,講乜都假,呢個時候個遊戲規則,就變成邊個開聲先、邊個就係輸家 — 大局已定,我亦冇必要開呢句聲;如果佢咁都唔肯開聲求和的話,咁面係人哋俾、假自然就係佢自己丟。所以,係呢個 moment,先出聲嗰個就係扯白旗投降。

少少時間,我仲等得起,就睇吓邊個有耐性。

「老細,三線。」Jessica 向我做咗嗰「聽電話」手勢。

「早晨,邊位?」我拎起電話。

「我呀,老細;」電話傳嚟 Rachel 嘅聲音。「認唔認得我呀?」

「咁早晨呀嘈姐!」家陣佢係客,我點都要客氣啲。「有乜幫到你?」

「咁早搵得你,梗係有好消息啦,未俾你省過咩!」佢把聲聽落心情好靚。「大老細批咗個 retainer 喇!我哋又可以再次合作喇!」

又多一筆穩定嘅月入,唔錯。睇嚟我呢期應該行緊運都未定。

「你有時間就 send 埋啲文件過嚟俾我大老細簽啦,佢呢幾日都會喺香港;」Rachel 仍然表現得好開心。「估唔到,離開上市公司之後,我哋仲有機會再次合作,真係好喇!」

「咁你日後就要高抬貴手、多多指教喇!」我都同佢客氣兩句。「你都知我哋呢啲 agency 仔,人手啱啱好;如果有乜服侍不周的話,請多多包涵喎!」

「你放心啦,你做嘢嘅手勢咁乾淨,又點會出事吖!我實會幫你包底喎!」佢答我。「不過呢,阿馮太對手機行業又唔係咁熟,有乜差錯的話,我未必包到佢喎……」

「嗱,先小人後君子,講明先;」我換上一把比較認真嘅聲音。「佢雖然真係唔熟手機嘢,但佢都湊過大嘅手機 brand,PR and Marketing 嘢應該應付得到嘅。如果真係出問題的話,你係嚟同我反映,唔係去剷佢;呢點你明白吖嘛?」

「你使唔使咁快就攬定佢先呀?」Rachel 有少少唔老嚟。「放心喎,你俾個天我做膽,我都唔夠膽 SM 你老婆啦!馮太喎人哋,好惡㗎!」

「咁又唔好咁講!」我兜返。「點都好,搵日出嚟食飯,預祝我哋合作愉快啦!」

「又好,你話㗎!」佢稍稍平息佢嘅不滿。

做嘢啫,做嘢啫,Rachel 都應該得把口啫,佢唔會玩嘢嘅,我覺得……


又過咗兩日,星期五永遠係最令人期待嘅一日,因為過多幾個鐘,我就可以做返個正常人類、放兩日正常人類 well deserved 嘅 weekend 假。

都未到 lunch time,我已經同 Winnie 喺 MSN 傾緊,究竟今晚去食乜,聽日瞓醒之後又去邊飲飲食食同 shopping。做嘢咁辛苦,星期六日唔好好享受一吓就勢係假。

當我哋傾緊 Joyce presale 有乜好買嗰陣,手機響;呢個世界永遠就有啲咁唔識相嘅人,喺你最 relax 嗰陣搵你……

我一睇來電顯示,係 Patricia!

有派彩喇!

「Hello Patricia;」我撚咗把帶點 sexy 嘅聲同佢打招呼。「有乜幫到你?」

「有呀,不過,我諗你都估到啦!」佢爽朗咁笑一笑。「係呢,今晚得唔得閒?不如請我食飯呢?」

星期五晚約我食飯?你好寂寞咩?

不過,睇在有派彩份上,好,就同你玩一陣。

「好吖,咁你想食乜?」我問佢。

「唔……我冇所謂㗎,你有冇相熟地方?」佢問返我轉頭。

「咁樣……」我扮思考。「不如就 Landmark Mandarin 嘅 Amber 啦?7點好唔好?」

「好,就咁話啦!」佢都好爽快。「今晚見!」

等我又睇吓你點樣 round up 呢局棋。


晚飯時間,Amber。

其實問心嗰句,我覺得 Amber 嘅嘢麻麻哋好食 — 一個講賣相講排場嘅地方,啲嘢好食極有限。不過,我今晚正需要呢個派場嚟為我壯吓聲勢。喺客人面前,我永遠係個有品味有派頭嘅人;儘管平日嘅我,冇事冇幹寧願去食嗱喳麵、都唔會行入 Amber。都係講緊兩個人兩千零銀落樓,Ruth’s Chris 先至係我杯茶。

我終於有機會坐正喺 Patricia 對面,近距離細心咁睇清楚佢個樣。之前見親佢,唔係坐隔籬食大圍飯、就係開會掛住睇文件,其實我冇好好望過佢一眼。

點講呢?同樣都係短頭髮,佢冇 Christine 嗰陣辣味;佢個樣……有少少似梁詠琪。同樣都係五呎七八,佢冇 Chloe 嘅單薄;佢呢種骨架,先至真正稱得上「高大」。

靚就靚喇,不過唔係我杯茶咁解啫……

除咗樣之外,呢個女人仲有一樣嘢值得我讚賞嘅,就係佢嘅耐性。足足成餐飯,喺我冇開聲嘅環境之下,佢就一直只係同我風花雪月,講食嘢、講旅行、講時裝、講手機;乜都講,總之就係唔講今晚搵我嘅目的。

其實佢咁做,對件事完全冇影響,反正大家都明白,今晚餐飯嘅目的。只不過,我對佢不其然多咗份欣賞嘅眼光 — 喺分秒必爭嘅香港地,鬥短命趕住去死就周街有啫,好似佢咁嘅耐性,真係買少見少;佢應該係做大事嘅人。

飯後,大家嘆緊飯後啡之際,佢突然定晒格咁,微笑望住我;係入晒定嗰隻望……

我好唔慣咁樣俾人望,事實上,如果一個男人咁望我的話,卅秒後我相信我已經打柒佢。至於女人,卅秒後我哋都應該發生緊關係;但好明顯,this is not the case。

「你咁樣望住我……」我扮純情同佢開個玩笑,因為呢個係唯一免尷尬嘅方法。「你唔會話我聽,我個樣好似你初戀情人,第一次見面你已經愛上我吖嘛……」

一如所料,Patricia kit 一聲笑咗出嚟。

「你死啦你!你唔係我杯茶喎 sorry!」佢笑得好開心。「不過呢,你比我想像中聰明同能幹,呢樣我真係要讚吓你。」

「過獎!」我謙虛一句:「咁我嘅聰明同能幹,有冇嘢可以為你效勞呢?」

「哈哈!其實你都知道答案啦!」佢乾笑咗兩聲。「我估唔到嘅係,你竟然有能力繞過我、直接同我老細落藥、然後再焗我上橋!好嘢!」

唔知點解,佢咁講一講,我都有啲怯 — 其實,我會唔會去得太盡、得罪咗佢?

「唔好咁講,其實我都係好彩啫,唔係完全處心積累想架空你,希望你明白……」我壓住我嘅怯、好謙厚咁答佢。「Patricia,其實我哋嘅關係,並非一定要喺個對立面上。我同你,絕對可以互惠互利、win-win!」

「我知吖,」佢繼續望住我。「我頭先望住你,係想睇清楚,究竟我可唔可以信任你……」

佢講得出呢句,其實佢已經投咗我信任票。

「恕我講句唔好聽嘅說話,」我覺得呢個時候,我冇必要再呃佢之餘,亦都想大一大佢。「如果我真係個唔可以信任嘅人,以你喺 Daehwa 目前嘅處境,我諗我大可以連呢餐飯都慳返,直接同你嘅繼任人傾就得。」

世事如棋局局新。大半個月前,我點發夢都唔會夢到今晚嘅事、同埋剛才呢幾句說話。

我喺咪靠嚇?一半半啦。老實講,Alfred 晨早已經通晒水,班 PM 想趁 Patricia 櫈都未坐暖之際,就整瓜佢、乘機換個自己人落嚟。雖然我唔知呢啲風嘅真確性有幾高,但佢張櫈坐唔暖,係鐵一般嘅事實;佢自己清楚不過。

Patricia 聽完我呢句之後,諗咗一陣,然後嘆咗口氣、點點頭。

「你放心,我唔係嚟玩嘢、亦唔係嚟勒索,我係嚟幫你嘅;」我好誠懇咁同佢講。「我諗你而家都知道,我嘅後台係乜嘢人……」佢點頭。

「我只係想你安安定定咁、繼續做你嘅 Corp Comm Director,然後我就平平安安咁做你嘅生意,你好我好大家好。」我繼續講。「你嗰班 PM,我負責幫你擺平佢哋。我哋以前合作過,佢哋嘅要求,我有信心做到無懈可擊。假如有乜 touchwood 舐嘢的話,鑊我會幫你孭、戲我一定交足俾你,你只要繼續保住我份 retainer 就得。」

「除咗 retainer 之外,我仲有乜嘢要幫你手?」佢問我。

「之前我都同你講過,以我目前嘅規模,我冇可能啃得晒成個 Daehwa 香港嘅生意;所以,我希望你喺分配工作嗰陣,知道點樣避重就輕;」我同佢解釋我嘅計劃。「另外,我想你幫手清除一啲 obstacle;其實咁做唔係淨係為咗我,長遠嚟講,做咗對你都有好處……」

「乜嘢 obstacle?」佢好奇。

「Tamora。」我老實答佢。

無錯係佢,之前喺 Soliloquize 過去 Daehwa 嘅妹仔、Gruoch 嘅愛將,而家佢係 Patricia 嘅assistant manager。君子報仇、十年未晚;我等呢一日,等咗兩年有多。

「Piece of cake!」Patricia 好輕鬆咁答我。「你想我炒咗佢?」

「咁我唔會隨便打爛人哋個飯碗咁折墮嘅,」我笑一笑。「一間公司嘅 PR and Marketing,仲有好多地方需要佢嘅努力。」

「明白。」佢笑一笑。「等我諗個適合嘅位置俾佢。」

然後佢伸手出嚟,同我講:「合作愉快!」

「合作愉快!」我同佢握手。「我哋飲返杯慶祝?」佢點頭。

「Waitress,」我叫企喺附近嘅 waitress。「兩杯 Dirty Martini。」

表面上,我仍然好冷靜;實質上,我個心喺度狂叫……

我成功喇!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论