根叔|gunshock
根叔|gunshock

⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.

滑落與滑稽

吖佢地真係唔識架喎

影響一個地方嘅 GDP 唔單止係當地生產同服務,重有當時嘅物價指標。要比較兩個地方嘅 GDP,尤其經濟體系唔一樣,唔能夠單單用 GDP。

Per capita 呢?每況愈下添呀。計埋每日以單程証嚟長住但只拎綜援不事生產嘅一群,幾百萬人裡面有幾多真香港人?

如果唔同其他國內城市比較,剩係單睇香港嘅數字,高官係嚴重文盲?我冇查過啲數字啱唔啱,就咁瞄一下,見到除咗好耐之前嘅一兩年之外,每年都有「增長」。唔係佢地文盲就係我眼大睇錯數字。

高官所指嘅「滑落」係咩意思呢?Common sense is not common,真係活到老學到老,我又長智識了。

家陣個政府處處表現 Texas Sharpshooter Fallacy。因果顛倒,以為就可以迷惑眾生。不過錯有錯著,分咗個紅海出嚟,係個九一分界嘅紅海。惱羞成怒就索性推牌話呢鋪唔算再打過,仲改埋例,打五粒骰。

香港滑落,我非常認同,不過唔係 GDP 方面。唔只係滑落,仲幾滑稽𠻹

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论