根叔|gunshock
根叔|gunshock

⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.

【當年今日】沒塗牆的發奮圖強不徒長

2020/9/27 在繼續跟紫色紅蝸牛打那未完的牌局@香港

一入宮門等被宰。一年又過,一個東都未打得完,可以有幾大上落呢?

①荒島建法式辦館呢個艾D牙,萬幸,吹消咗。

②皇上同二皇爺保持感情不變,繼續僵持不相往來。我仍然係中間果舊薑,磨用。

③如花似的宮女雖然等到變阿嬋,最後都童話式咁畀皇上點佢燈,藍燈籠追封燈。

④仍然被已出宮人士設定為早已得道不屑人間煙火,聚會依舊冇我份。到今時今日宮中竟然重有真天真人士羨慕我,「everybody likes you」。呢款黃蓮長於兩頭唔到岸,屬大佬級惡頂,習慣習慣成自然都習慣唔嚟。個個以為我係李世民,實則痛過李世安剝牙前果碌針,唔上唔落卡到陰。

⑤真假兩位太子無再揾過我,除咗假太子有一日因為荒島糧盡,Cast Away,想開我個喼摷嘢食而兜大圈問我個密碼,咁大把。大家 keep 得住唔出聲當無事。

⑥鄙人應該唔輸得過柴九兄。邁向第二個十年。係,法國紫色紅蝸牛,係打得慢過一般蝸牛。不過北圈都未到,點攰都冇奶油自己推牌。喺有人坐得到呢個最(仆)佳位置之前,唯有繼續放長雙眼等自摸。既然我從來冇偷偷塗牆,就死唔信發奮只落得徒長。


2019/9/27 寄居@馬爾地夫

攝於 Muli, Maldives

皇帝嫌悶要出巡攤吊床,我就負責來回拎水拎防蚊噴埋龍體同埋伴談。偶爾悶爆,我就自己退下,行去岸邊散下心。

琴晚我話我有錢銀上嘅壓力,左耳都唔知有冇入過,就叫我食雪糕減下壓。好快轉個話題,話二皇爺控制唔到酒吧嘅開支,呢兩個月蝕好多,但重要畀自己七千歐人工咁高,又出加班費畀個仔。皇上龍顏大怒表示呢個時候只應該有夠供樓嘅人工先make sense 喎。

喂,皇上你話交晒啲嘢畀個賢弟,就真係無睇條數㗎啦?皇上你又唔係未衰過,啱啱先亡完國咋喎。好,我唔再進諫,唔想重演喺西班牙果次咁畀人當眾屌我負能量烏鴉嘴屌足半個時辰。

我係好愁,皇上知我好愁,我知皇上知我好愁,皇上知我知皇上知我好愁。但未輪到顧我呢筆。明㗎我,慣。

二皇爺瀨到咁杰你都話至少都要有錢供樓。千枝針插在心咁 feel 呀我。係因為我冇瀨過嘢又冇呼天搶地所以唔使出糧過我?我一個大洋都冇,光酥餅食光晒,米缸都無米好耐啦,你叫我食雪糕?!皇上你堅離地吖定係堅老啦?

開口埋口日撚日同冚世界講我都係皇族,人人以為我得咗道。咦,又唔錯得晒喎,我就快升天。

大家都係揾餐晏仔,隻寄居蟹攀枝,你就等我自行躝屍?林奠做得啱,原來真係要打橫嚟行先得。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论