根叔|gunshock
根叔|gunshock

⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.

回到的一定不是未來

未來只係大家鬥吹自己估估下就當係嘅概念。永遠追唔到,更加唔可以來回又折返。

呢份報道嘅真確性,令我懷疑我認識嘅冇一個係香港人,或者係我識嘅都係同我一樣想移民去市區都成問題嘅窮L。

https://www.hk01.com/社會新聞/667994/移民潮-多校接-回流插班-查詢-有家長暫緩移民申復學?utm_source=01webshare&utm_medium=referral

我想問嘅係,標題張圖究竟想表示乜嘢?第一眼我望到一班人高舉《毛選》呀撞鬼。如果只係想表示家長幫仔女問嘢,批張圖嗰位同事炒得啦。詞不達意唔緊要,明嘅,但係圖文不符,即口是心非,最終陽奉陰遺。居心叵測呀真係。

個編輯械賣有煙矛架姐?

然後我諗起經典:

甲:《毛選》我熟到調轉頭都識得背呀。
丙:咁你背嚟聽下。
甲:選……毛!

計我話,回到未來只會發生喺天馬行空嘅故事裡面。人類總是要犯同樣的錯誤,咪就係嘢嘢都搭時光機回到舊時囉。


Buy Me A Hope
我不想以咖啡作資助的噱頭,不過如果可以的話,請伸援手,到 這裡 幫忙不能再於馬爾代夫工作的我,來完成一個寫作的夢想。
Am stitching a book of my ups & downs on a tightrope. Without every of
 your help it would seem no hope for me to grope, or to elope. 



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论