根叔|gunshock
根叔|gunshock

⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.

設計,設計

有心去獻計,唔該都做好個 artwork 吖。

去年五月初,駱惠寧為咗支持一個新聯盟嘅成立,就好有心思咁用報紙呢個媒體提咗幾隻大字。唔知係佢辦公室交晒成個設計稿畀報社齋印個 locked pdf file 吖,抑或係嗰份報紙個設計部有心,我第一眼瞄到有張大頭相,再加埋如此品味嘅排版。You win!

不過呢個設計都係成功嘅,吸引到比預期更多嘅 audience,去評頭品足。利申我對設計嘅概念只係一條鐵,不過 as a picky reader,我就想找找碴。

「」或者 “” 係肢體動作中嘅 air quote。用兩手食、中指同時舉起至雙耳旁然後伸直卷曲伸直再卷曲。老美劇《Friends》都有一集係講其中一低B仔 Joey 唔明白 air quote 嘅挖苦、諷刺或一語雙關用法。

我眼掃描快過腦過濾。第一眼見到嘅係「一國」之間好寬鬆,「兩制」之間無位走無氣抖。然後個腦就諗點解駱先生會用公務身分嚟賀人埋堆呢?呢個大聯盟如屬本地政治組職,駱先生此舉係咪唔夠中立?定係高調地衝出嚟話畀慣用繁體字嘅人知,佢同該該煨組織係同一鼻孔出氣?

引《官場現形記》四十回:

你們一個鼻子管裡出氣,做的好事情,當我不知道。

人以群分。所以我非常支持萬分期待重未現形果啲,刻日霸返個靚位爭取一齊埋堆、擺堆。

屙篤屎都真係香啲。絲竹之音麝蘭之氣,真係羨煞旁人呀喂。

結義後就希望可以同年同月同日死。唔係咒人去死,只係太敬重佢地老而彌堅,品格情操高尚超然,有如當日關羽張飛劉備趙雲,趙雲咁先有張內部認購嘅飛去睇《三結義》呢場秀咋。

有生之年,請堅持一鼻孔出氣到一酒店出殯,唔該。

咦,都成年幾啦,係咪我對時事敏感度低,所以唔見嗰堆當初大鑼大鼓剪綵嘅上流貴族有乜實質搞作嘅?


亲,在細閱過後,請給我的手掌來幾個 high five 吧。免費計劃的用戶不是個藉口。只有這樣做,我才能在月底賺取一點幫補。還沒有亦不打算再找同類型的工作,說肺話就成為唯一又微薄的收入來源了啊,亲。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论