根叔|gunshock
根叔|gunshock

⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.

自信的煲冬瓜

十幾年前當我重係做緊某大 trading 公司嗰陣,有位年紀唔細但剛入行嘅同事,對自己非常咁有自信。所以佢認為自己嘅「煲冬瓜」無問題,有嘅都只係人地嘅問題。有啲例子到家下都瀝瀝在目:

陰毛 - 鸚鵡
拉架 - 內盒
挨箱 - 外箱
挨母 - 外務
炸炸 - 加價
姑就 - 古舊

記得佢重喺個位度講電話:「屎呀屎呀匿哥子轆色陰毛呀」。佢個位都係喺正公司正中間,我喺佢後面,而大老細個房就係正我個位後面。每次當佢「鬆有繩珠」大大聲講電話時,大老細都會啤出嚟,視線會望到我。我每次都超緊張,因為公司唔畀開任何 instant messaging,除咗用公司 account 開嘅 Skype。

慢慢我就變成當佢一拎起個電話,我就即時收起晒啲 WhatsApp 呀 ICQ 呀咁。養成咗呢個成日留意自己個 mon 有啲乜嘅呢個 good habit。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论