根叔|gunshock
根叔|gunshock

⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.

我是一枚西客

2019/5/26

¹
我認我有時候係個西客
係個為達到目的而用加倍忍耐力嚟撳住身心性急嘅特質
每次換 CX 機票我都會肯等嗰個無起碼 40 分鐘都唔肯停音樂嘅熱線
然後禮貌地請客服幫忙用 Oneworld Emerald 嚟盡做我張至 cheap 嘅經濟位
留長腳或 bulkhead 位
(利申:mileage 儲開 Oneworld 而唔係 Marco Polo 所以一個去到 Emerald 一個就喺 Silver 與 Green 之間徘佪)

幾年嚟每次佢地都「破例」幫到我

²
上星期某下午我打去同一個熱線
嗰個要等一世嘅熱線
皆因 BA 只做 long haul
我 book 嘅係 CX 機而我又唔係 Diamond
開住免提一邊等一邊做嘢
60 分鐘未有人接
期間每段錄音嘅分貝都唔一樣
可能怕我瞓著
兼夾有時啲歌仔爛到坼到好勁回音
一啲就好好聽好 pure
我明明按咗 2 字入廣東話
忽然有幾段有用嘅資訊只用英文播咗幾轉
係我今次咁無聊吖定係一直都係咁?
難為以前公司秘書要幫我等咁耐連廁所都唔敢去塊面又鑊撈咁款
因為佢地知道我烏鴉嘴好嘅唔靈醜嘅靈

³
扯得太遠啦 返一返嚟先
就咁成個鐘無「客戶服務主任好快會接聽我嘅電話」
賈寳玉無端端上身 滿腹狐疑
只得問道:「姐姐說是很快接我電話,那很快究是多快?」
再等唔到落去
收線
好想知道同一更嘅 hotline 其實係有幾多條
🕐🕔🕟
啱啱 03h10 再打
都係要等 48 分鐘先講到第一句嘢
但哥仔話唔再有呢個預先留長腳位嘅服務畀 redeem 嘅機票
無例外

我:「唔緊要 咁 bulkhead 呢?」
哥仔:「請你到機場 check in 時至嘗試同果邊講你嘅要求。」
我:「係幾時開始無 exception? 」
哥仔:「唔知呀都幾個禮拜咯。」
我:「咁 lounge access 有無變?」
……靜英英靜英英冇人應以為哥仔放咗工⋯⋯
我:「我想問貴賓室使用條件有冇變?」
哥仔:「呢方面無問題。」
我:「麻煩晒你。」

🕓🕑🕞🕟
04h15
我食埋雪柜果半包大 M&M's
開始用手機打呢堆肺話
個樣同呢兩條細路一樣
都係以為今晚可以早啲上床瞓。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论